Philips 55pUS7600 test - Philips czyli ciągła walka o doskonałość !

pike

New member
Ten soft już chyba do pobrania z poziomu tv. U mnie się właśnie aktualizuje.

Dziwne.. Z automatu zainstalował się soft QV151e.0.5.38.117. Narazie wszystko działa.. Ale ciągle brakuje mi wyjścia audio 5.1 z wbudowanych aplikacji.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

DJ82

Member
QV151e.0.5.38.117 nie powinien być teoretycznie ani lepsze ani bardziej innowacyjny niż QV151e.0.6.24.0 beta bo przecież w rozwoju się chyba nie cofają...

Ja chyba zostanę przy mojej becie - chociaż działa 4k w DVB-S.
 

rafal20x

New member
Dziś mała niespodzianka na kanale FOX HD zaciął się, następnie czarny ekran brak programów po czym aktywacja modułu CAM, musiałem go włączyć i wyłączyć.
 

rafal20x

New member
4k nadal nie działa z satelity

Czy ktoś z forum zgłasza wszystko to co piszemy do philipsa??
Czy są tutaj jacyś beta testerzy philipsa?
Te forum to bardzo dobra kopalnia wiedzy na temat bugów tego software.
Sam zgłosiłem kilka błędów niektóre poprawili.

Mam wrażenie, że sprzęt jest za słaby (procesor, karta grafiki, ram).
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jak czytam Wasze wpisy tutaj to odnoszę wrażenie, że wszyscy użytkownicy tego modelu TV są testerami.
 

DJ82

Member
Z racji tego że dzisiaj startuje MUX-8 włączyłem sobie DVB-T (rzadko używam ale dla sprawdzenia) wyszukałem MUX-8 niby znalazło ale brak dźwięku, pomyślałem że pewnie jeszcze nie działa ale włączyłem inne kanały też tylko obraz! Wtyczka z kontaktu i ponownie pod napięcie i dźwięk się pojawił! TV za 6 tys. Działa wyśmienicie - normalnie ręce opadają! To chyba nie jest jakaś nadzwyczajna funkcja...
 

Cavallino

Banned
Na razie drugi.
Wcześniej wgrali jeszcze raz ten sam soft i mówili że teraz to już jest ok i że kłopoty z nagrywaniem to wina kablówki.....

Teraz samo nagrywanie to małe miki przy codziennych zawiechach, a ja już wiem, że żaden soft nic nie poprawia, część psuje co wcześniej działało, sprawdziłem na przykładzie chyba z 5 poprzednich.
 

DJ82

Member
Na razie drugi.
Wcześniej wgrali jeszcze raz ten sam soft i mówili że teraz to już jest ok i że kłopoty z nagrywaniem to wina kablówki.....

Teraz samo nagrywanie to małe miki przy codziennych zawiechach, a ja już wiem, że żaden soft nic nie poprawia, część psuje co wcześniej działało, sprawdziłem na przykładzie chyba z 5 poprzednich.

Tylko tym sposobem to TV możesz co miesiąc oddawać do serwisu bo oni będą ciągle mówili to samo... Trzeba im to jakoś udowodnić że z tym TV jest coś nie tak...
 

Cavallino

Banned
To to ja wiem i tym razem nie odpuszczę.
Ale walczyć będę ze sprzedawcą (MM) a nie gwarantem.
Problem w tym, że nie bardzo mam ochotę zostawać bez tv na całe miesiące.
Sprzedawca nie zapewnia zastępczego, gwarant zapewniał, stąd druga próba z gwarancji.
Ale papiery do sprzedawcy też już poszły.
 
Do góry