Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

Rokko32

New member
Dzisiaj serwis MIK Radom odebrał Mojego Philipsa do czyszczenia, opinie o tym serwisie w sieci są tragiczne aż się boję jaki TV oddadzą mi z powrotem, mam jednak nadzieję że będzie czyściutki, tylko jak nie zabezpieczą go od smogu to pewnie za chwilę znów będzie to samo :(
 

smartf0x

New member
Mój też wylądował w tym serwisie. Wyczyścili bardzo dobrze, ale co z tego jak usuwają tylko skutki problemu jaką jest nieszczelność matrycy a nie samą wadę. Mój po 5 miesiącach znowu ma plamy. Za dwa tyg oddaje swój do sklepu, z prośbą o usunięcie wady jaką jest nieszczelność matrycy i skutkującymi plamami albo wymianę na produkt pozbawiony tej wady.
 

100mek

New member
Banding. Wg serwisu wszystko jest ok.
"...Skonsultowałam się w Pana sprawie z technikiem, który stwierdził, że telewizor mieści się w specyfikacji. Technik nie stwierdził usterki telewizora."

https://youtu.be/ROfn70Pk6sM

Waszym zdaniem jest ok?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie wiem jaki jest materiał ?
Ale jeśli materiał ok - to tak być nie powinno.
Tak było zawsze czy teraz się stało ?
 

przemk0

Member
Wieczorkiem wrzucę ten filmik u siebie na tv i sprawdzę jak to u mnie wygląda 😉
Co teraz zrobisz skoro serwis odesłał tv?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
HQ150 nie wprowadzaj herezji - jeden filmik jakiegoś materiału ma świadczyć o wszystkich modelach ? Czyli tłumacząc jak chłopu na roli - ktoś w Twojej rodzinie dostał mandat - to wszyscy mają konflikt z prawem ?
Nie można tak uogólniać spraw chyba, że ktoś a dużo złośliwości w sobie.
 

100mek

New member
Czyli tłumacząc jak chłopu na roli - ktoś w Twojej rodzinie dostał mandat - to wszyscy mają konflikt z prawem ?

Ale w tym przypadku rodzina nic sobie z tego nie robi, że w jej gronie jest ktoś kogo mogło by się wstydzić i nic z tym nie robi.

Może mój przypadek nie jest wykładnikiem jakości tego modelu, ale na pewno jakości serwisu.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Naprawdę chcesz powiedzieć że jak Samsung miał w H6400 plamy to już wszystkie telewizory w historii Samsunga będą takie...
Serwis to też są ludzie.
Nie wie lewica co robi prawica.
Oczywiście domagaj się swojego !
Może w centrali prezes jak się dowie sprawę załatwi od ręki.
Serwisant to tylko trybik w machinie...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ale nie dotyczy wszystkich modeli Philipsa.
Jesteś stary wyjadaczem, więc wiesz dokładnie o co chodzi.
 

loituma

Member
Nie instalowałem ostatnio aktualizacji, bo poczytałem trochę o problemach, które ze sobą niosą.
Ale niestety mój telewizorek był dziś mądrzejszy ode mnie i doinstalował sobie sam, bo zapomniałem mu tego zabronić :x

Moja wersja softu: QM163E.0.16.56.0

Teraz mam problem z przełączaniem kanałów korzystając z:

attachment.php


Zatwierdzenie przyciskiem OK nie przełącza kanału. Ktoś chyba wcześniej już o tym pisał...
Jest na to jakaś rada i rozwiązanie??
 

Attachments

  • IMG_9813.JPG
    IMG_9813.JPG
    112,6 KB · Wyś: 527

miet55

Member
Bez reklam
Ja pisałem! Jedyna opcja cofnąć kursorem w lewo żeby przejść do listy i cierpliwie czekać aż "małe raczki" zrobią kolejną aktualizacje. Mam nadzieję, ze wrócą do normalności.
 

loituma

Member
No tak, tylko to jakieś g..no a nie rozwiązanie ;)
Jak można wypuszczać soft z bobolem w jednej z podstawowych funkcji a potem miesiącami nie móc go naprawić...?
Żenujące...
 

Rokko32

New member
Właśnie przyjechał do Mnie Tv po czyszczeniu matrycy, jak na razie jest ok, tylko mam pytanie czy macie jakiś sposób na to, żeby to w przyszłości się nie powtórzyło, czy można coś zrobić? czy po prostu to TV nie dopracowany pod tym względem i trzeba z tym żyć aż do zmiany modelu :-x?
 
Do góry