Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

uwencjusz

New member
Nie wiem czy to od ostatniej aktualizacji, ale parę dni temu zauważyłem, że tv zawiesza się na jakieś kilka dobrych sekund w momencie gdy w krótkim czasie kilkanaście razy wciśnie się przycisk na pilocie. Np w kodi przeskakując pomiędzy folderami.., albo przeskakując pomiędzy kanałami, albo przewijając film na youtube.
Wcześniej takiego problemu nie było

Znalazłem odpowiedź..
Problem był ogromny za to rozwiązanie banalne. Wystarczyło wymienić baterie w pilocie, bo stare już niedomagały :)
 

etomk

New member
tv 55pus6561 wisi i obraz dla mnie jest rewelacyjny. mam jednak problem z podłączeniem hdmi. bluray, dekoder cp i laps są podpięte po hdmi do denona 1513. z niego jeden hdmi wychodzi do tv, wcześniej była to plazma pv80 (świetna) i wszystko hulało. Podłączyłem analogicznie do philipsa i na hdmi 1 jest sam obraz, a na hdmi2 tylko dźwięk. dopiero na hdmi 3 i 4 (z boku) jest ok. zna ktoś przyczynę?
 

2018

New member
W modelach 2018 panele 120 Hz będą dopiero od serii 8xx3.
Dziwię się, że Phil nie ciągnie 6561 np. pod nazwą 6563. Ze zmianą np. na centralne podparcie.
 

etomk

New member
aha. jeszcze jedno. dzwiek nie idzie z tv do ampli. moge odtwarzac tylko na tv głośnikach. prosze o pomoc

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

jamike

New member
Jakiś "firmware" od producenta

Oddałem tv na gwarancji z informacją o zabrudzonej matrycy. Serwis sprawdził obrazem kontrolnym i stwierdził, że to nie plamy, tylko podświetlenie matrycy i ogólnie jest w normie. Powiedzieli, że do końca gwarancji jest jeszcze pół roku więc jak coś mnie zaniepokoi to jeszcze zgłosić. Nie upierałem się przy plamach ponieważ z tv w większości korzystają dzieci. Tv jednak jeszcze nie będzie przywieziony ponieważ serwis czeka na jakiś plik od producenta. Nie chodzi o zwykłą aktualizację, bo takie robię na bieżąco, tylko o coś co podobno producent kazał im wgrać do każdego tv i muszą to zrobić. Jedyne info jakie udało mi się wydobyć przez telefon to takie, że niby ma to poprawić stabilność i ograniczyć zawieszanie tv. Ktoś coś o tym wie?
 

loituma

New member
Jeśli byłoby jak piszesz, to powinni udostępnić plik publicznie w formie aktualizacji. Kapkę podejrzane jest takie działanie...
 

grzesiek1945

New member
Pewnie zbierają większą liczbę TV dla serwisanta bo nie opłaca im się jechać do Ciebie z jedną sztuką.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

Rokko32

New member
Oddałem tv na gwarancji z informacją o zabrudzonej matrycy. Serwis sprawdził obrazem kontrolnym i stwierdził, że to nie plamy, tylko podświetlenie matrycy i ogólnie jest w normie. Powiedzieli, że do końca gwarancji jest jeszcze pół roku więc jak coś mnie zaniepokoi to jeszcze zgłosić. Nie upierałem się przy plamach ponieważ z tv w większości korzystają dzieci. Tv jednak jeszcze nie będzie przywieziony ponieważ serwis czeka na jakiś plik od producenta. Nie chodzi o zwykłą aktualizację, bo takie robię na bieżąco, tylko o coś co podobno producent kazał im wgrać do każdego tv i muszą to zrobić. Jedyne info jakie udało mi się wydobyć przez telefon to takie, że niby ma to poprawić stabilność i ograniczyć zawieszanie tv. Ktoś coś o tym wie?
Jak długo nie masz już TV, na ile czasu trzeba się przygotować bez TV?
 

Listopadowy

New member
Witam wszystkich,

Od tygodnia jestem posiadaczem tego modelu i jak do tej pory wszystko jest ok, ale jedna rzecz mnie zastanawia - błędne wyświetlanie kolorów przez ambilight, co szczególnie widoczne jest przy jasnym kolorze na ekranie. Starałem się to ująć na zdjęciu prawa, górna część wyświetlana jest na zielono (?)

Od dłuższego czasu śledzę ten wątek i nie przypominam sobie podobnego problemu.

Jakieś pomysły w czym może tkwić problem? Wina sprzętu czy oprogramowania - obecnie na tv jest wersja 6 z czerwca.

Sposób rozwiązania problemu ze strony producenta nie działają (poza aktualizacją, ale póki co nie mam stabilnego połączenia z Internetem, żeby móc ją przeprowadzić).

Będę wdzięczny za każdą sugestie, pozdrawiam
 

Attachments

  • IMG_20180317_220651.jpg
    IMG_20180317_220651.jpg
    55,9 KB · Wyś: 63
Ostatnia edycja:

GanjaFighter

New member
Miałem podobną sytuację. Od razu po zakupie lewa listwa oraz lewa połowa górnej świeciły jednym kolorem, później nie świeciły już wcale. Zgłosiłem niezgodność towaru z umową i zażądałem wymiany na egzemplarz wolny od wad. Telewizor został wymieniony na nowy. Nie brałem w ogóle pod uwagę zgłaszania reklamacyjnego. Nowo zakupiony telewizor ma działać prawidłowo, a nie być reklamowany.

Funkcjonuje u Ciebie Top Picks (Najczęściej wybierane treści) bo ja cały czas mam komunikat: W tej chwili brak dostępnych rekomendacji najczęściej wybieranych treści. Spróbuj ponownie później.
 

mastergc

New member
Miałem podobnie, ambi świeciło jednostajnym kolorem mimo, że TV wyświetlał różne kolory. Spakowałem TV i pojechałem do Saturna - tam w trakcie oględzin wyszło że jedna strona całkowicie przestała świecić. Wymieniono od ręki.
Po świętach będę zgłaszał do serwisu po raz drugi zabrudzoną matrycę, pierwsze czyszczenie było w listopadzie.
 

jamike

New member
Jak długo nie masz już TV, na ile czasu trzeba się przygotować bez TV?
TV zabrali w poniedziałek po południu. W środę dostałem info, że matryca nie jest brudna. W piątek po południu przywieźli. Nie zauważyłem, żeby coś działało inaczej niż po ostatniej aktualizacji z netu.
 

miet55

Member
Bez reklam
Pytanie do kolegów tu piszących. Czy z wyjścia optycznego sygnał jest na jednakowym poziomie czy jest regulowany +/- na pilocie? Pytam dlatego ponieważ mam podłączone pod wyjście słuchawkowe głośniki 2+1 i jak dla mnie jest problem z regulacją głośności. Muszę przedostawać się przez menu do opcji regulacji głośności. Gdyby sygnał z wyjścia optycznego był regulowany, mógłbym rozważać zakup przetwornika DAC FIIO D03 TAISHAN.
 

amaruti

New member
Witam serdecznie jestem nowy, ale wątek obserwuje od dawna,
jestem posiadaczem 49pus6561 od 1,5roku, niestety moj tv dopadła klątwa smogu, rozumiem, ze zgłaszam reklamacje na stronie sklepu online, w którym kupiłem tv i powinni odebrać ode mnie z mieszkania tv?jak długo mniej więcej czek się na wizytę technicznego?
chciałem dodać zdjęcie, ale nie ma 5 postów
 

Rokko32

New member
Witam serdecznie jestem nowy, ale wątek obserwuje od dawna,
jestem posiadaczem 49pus6561 od 1,5roku, niestety moj tv dopadła klątwa smogu, rozumiem, ze zgłaszam reklamacje na stronie sklepu online, w którym kupiłem tv i powinni odebrać ode mnie z mieszkania tv?jak długo mniej więcej czek się na wizytę technicznego?
chciałem dodać zdjęcie, ale nie ma 5 postów
Ja zgłaszałem do BOK-u Philipsa jako reklamacja, musiałem posłać Im fotki widocznych plam na matrycy oraz numer seryjny TV, podałem Im adres gdzie mają podjechać po niego, odezwali się po jakimś ponad tygodniu że przyjadą po telewizor, ale że byłem chory to jeszcze Im nie dałem TV. Z tego co mówili to telewizor pojedzie do serwisu do Radomia i może oddadzą mi go po 3-4 dniach a może po tygodniu zależy chyba jakie trasy będą mieć.
 

marcinbe

New member
Moj wczoraj pojechal po raz 3 do czyszczenia matrycy ,telewizor na gwarancji do pazdziernika 2018. Tym razem skorzystalem z rekojmi sklepu i zarzadalem wymiany.Zobaczymy jak sprawy sie potocza.
 

torgal1

New member
Witam serdecznie
Posiadam 55pus6561 od 1,5roku, no i dopadł go smog,
jest to moja pierwsza reklamacja i teraz pytanie :
oddać go na gwarancję czy składać roszczenie ?
nigdy tego nie robiłem więc jak by mi ktoś łopatologicznie wytłumaczył co i jak
tv kupiłem w euro agd stacjonarnym
z góry dzięki za pomoc
 
Do góry