Witam,
W moim telewizorze szwankują funkcje smart tv, a mianowicie podczas oglądania jakiegoś filmu np. na playerze, netflixie, ipli albo youtube, film potrafi się zaciąć i objawy są takie jakby internet był strasznie słaby i ciągle "buforuje". Oczywiście z internetem wszystko jest oki prędkosć 25 mega cały czas a filmy odtwarzają się jakby było 0,5 mega. Ma obiawy jakby się nagle "zadławił" że tak to nazwę. I tu nie chodzi o konkretną aplikację że się zawiesza wtedy, dla przykładu : jak w zamuli mi film w playerze i będzie ciągle buforował i wyjde z niego i chce coś odtworzyć na youtubie czy netflixie albo ipli to tam tez wtedy muli. Po prostu do pierwszego zamulenia wszystko ładnie działa, później wszystkie aplikacje i całego smarta szlak trafia. Pomaga chwila odpoczynku, ewentualnie wyłączenie z prądu.
Oczywiście wszystkie aktualizacje po-instalowane, telewizor na nowo zainstalowany. Telewizor był także w serwisie i stwierdzono że jest oki i że aplikacje nie są Philipsa i jak się tną to mam się kontaktować z twórcami aplikacji. Tylko że chyba nie zrozumieli że niezależnie od twórcy aplikacji w pewnym momencie system tak muli że żadna nie chce działać poprawnie...
Tak więc licze na was i na jakąś podpowiedź co zrobić.