Pomyślałem, że może podzielę się wiadomościami o module Wi-Fi. Skoro reklamowałeś na obraz to dlaczego tykali się Wi-Fi. A może właśnie Wi-Fi wprowadza zakłócenia które widzisz na ekranie. I oto przykład z autopsji. Przed czterema laty cały świat rozpisywał się o usterce w GoPro hero 4. Co się działo? Po włączeniu komunikacji Wi-Fi na rejestrowanym dźwięku słyszalny był turkot, przybrał w określeniach nazwę "helikopter". Niestety GoPro nie poradziło sobie z tym. Bezproblemowo wymieniali kamerki na nowe bo można było spotkać takie w których to było mniej bądź więcej słyszalne. ale zawsze było. Jedyna korzyść to że wysyłałeś samą kamerkę (bez aku i akcesoriów) a wracał cały nowy kpl. a czasmi do tego jeszcze jakiś gratis. Nawiasem mówiąc z 3 odesłanych trafiłem na taką gdzie jest to prawie niesłyszalne. Pomyślałem więc, że może być podobna sytuacja. Zobacz wyłączając Wi-Fi, choć pewnie moduł cały czas jest zasilany.
Też się dziwę że wymieniali jakiś moduł zasilający wi-fi ? Ja problemów nie miałem z wi-fi wcześniej żadnych... Robiłem dziś porządek z kablami i jak widzę jak serwis poskręcał obudowę to mnie krewa zalew.... wszystkie śrubki na chama, krzywo wkręcone i zjechane łepki tak że już tego nikt nie odkręci... Dodatkowo pojawił się problem z dyskiem zewnętrznym podpiętym pod USB 3.0 ---> Po sformatowaniu przez TV jest on widoczny, mogę na nim zapisywać dane, oraz instalować aplikacje.
Po ponownym uruchomienie TV przestaje widzieć dysk.... aplikacje przestają działać próba uruchomienia kończy się komunikatem "aplikacja nie jest zainstalowana"



Ostatnia edycja: