Philips 55PUS6561 test - HDR schodzi pod strzechy !

fred23

Member
A używałeś fabrycznego kabla HDMI z zestawu od konsoli?

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Tak , źle sprecyzowałem , konsolę i dekoder NC+ podpięte mam pod ampli, a amplituner pod TV , problemem byl kabel pomiędzy TV a ampli ,finalnie wymieniłem wszystkie na takie same
 

tomek304

New member
Ciężko powiedzieć do kiedy. Ale chyba produkcja się już zakończyła tego modelu. Najświeższy w sklepie na wystawie był z grudnia 2017. Więc kwestia dostępności to zależy od sklepów/magazynów itp
 

tomek304

New member
TV zwrócony wczoraj do sklepu z bo zaczął tak obraz klatkować że dramat. Philips jak to philips tylko że proszę zainsalować ponownie telewizor i tak w kółko. Szczerze odradzam.
 

mik61

New member
TV zwrócony wczoraj do sklepu z bo zaczął tak obraz klatkować że dramat. Philips jak to philips tylko że proszę zainsalować ponownie telewizor i tak w kółko. Szczerze odradzam.

Swój mam ponad rok i działa idealnie bosko Nie zacina nie klatkuje moduł Polsat Netflix wszystko śmiga aż miło
 

etomk

New member
trafiłem za 2753,19. ino bez kalibracji, sklepową mogę mieć ale to chyba namiastka. jutro lub pojutrze odbieram.
 

miet55

Member
Bez reklam
Pojawiło się nowe oprogramowanie.
Jedno naprawią tak jest w przypadku YT i podwójnego obrazu a drugie spier****
Nie idzie przełączać kanałów z pozycji EPG!!! masakra...

Edit:
A tu odp. z forum Philipsa
"Hi,

you have to press left some times - then you have the channel overlay on the right and then you can press ok...

Toengel@Alex"

Bez sensu!!!
 
Ostatnia edycja:

legaar

Member
ja też nabyłem - w wersji 49 cali - póki co jak dla mnie super - zero cloudingu, czerń akceptowalna, ambilight super :) - dla super czerni kupie za jakiś czas Oled jak rozmiar 75 stanieje bo 65 do salonu w którym i tak już obecnie stoi porządna 55 to za mała różnica w rozmiarze żeby wydawać tyle kasy :) co do sportu - u mnie widzę te pasy ale mi to nie przeszkadza - zastanawiam się czy gdybym się tu o nich nie naczytał to czy bym je zauważył sam z siebie :)
 

tomek304

New member
Każdy ma inne wymagania co do TV. Mi przeszkadzał coulding i banding. Może to kwestia egzemplarza że u jednych widać bardziej a u innych mniej. Co nie zmienia faktu podejscia serwisu Philipsa do klienta które ogranicza się do słow proszę zainstalować ponownie telewizor... Fakt w tej półce cenowej nie oczekujmy cudów bo zawsze jakiś kompromis musi być. Ale nie zmienia to faktu że w sklepie w którym kupywałem Philips jest jednym z częściej zwracanych TV
 

tomek304

New member
Bardzo możliwe że był to Telewizor po kimś. w Każdym razie zastanawiam się teraz czy LG SJ800/810 czy Jednak philips ale wyzszy model 7502/12 :p
 

Rokko32

New member
Słuchajcie Mój Tv dopadł smog, cała matryca jest brudna i zakurzona,czy ktoś już zgłaszał ten problem w serwisie, jaka jest procedura w takim przypadku? Gwarancja kończy mi się w listopadzie i do tego czasu chciałbym żeby mi wyczyścili matrycę w ramach gwarancji.
 

marcinbe

New member
Ja po dwóch miesiacach od zakupu tez mialem taki przypadek , serwis przyjechal zabral tv do czyszczenia po 3 miesiacach brud wrócił i znowu czyszczenie , teraz znow widac plamy i bede zglaszal po raz trzeci . Tv jest używany oczywiście w czystym pomieszczeniu salonie . Straszne dziadostwo Philips wypuścił i jest to niestety czesta przypadlosc tego producenta . Gwarancja konczy mi sie w październiku i nie wiem co z tym gó...m zrobic
 

tomeko12

New member
Złożyć reklamację do sprzedawcy z tyt. rękojmi. Za pierwszym razem może naprawić, za drugim już musi wymienić na wolny od wad lub zwrócić gotówkę.
 

legaar

Member
nie kumam jak to jest możliwe - skoro matryca powinna być raczej szczelna :/ kurcze nie wiem co zrobić z tv jestem zadowolny (szczególnie za te pieniądze) ale brudząca sie matryca to jakieś nieporozumienie :(
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Wiele firm miało problem podobny, więc nie jest nic nowego.
Zgłoś do serwisu - jeśli się powtórzy dostaniesz nowy telewizor.
 
Do góry