Philips 55OLED819

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
A nie można zażądać zwrotu pieniędzy?
W internetach napisali :

Zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi można żądać w przypadku istotnej wady towaru. Prawo to przysługuje niezależnie od gwarancji.



Kiedy można żądać zwrotu pieniędzy?


  • Można żądać zwrotu pieniędzy przy pierwszej reklamacji
  • Wada towaru musi być istotna
  • Sprzedawca musi zwrócić wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru
 

vvojcieszko

New member
Wiem jak działa rękojmia, dzięki. Natomiast jestem po prostu zdziwiony, że tak drogi sprzęt ma takie wady, gdzie poprzednik za 2-krotnie mniejsze pieniądze chodził widocznie lepiej.

Dołączam kolejne filmiki - tak, znowu pionowo bo tak mi wygodniej ;) - które pokazują jak ten telewizor buczy po kilku godzinach chodzenia. I to jest normalne według Was i serwisu (panowie byli może raptem 5 minut na wizycie).

  1. film nr 1 - https://drive.google.com/file/d/1A_CTff71cUHCMIo5D9suGyYR9ExT1J0h/view?usp=sharing
  2. film nr 2 - https://drive.google.com/file/d/1eiWjytPCq8tKPfOtSeWM603SX8DfvP67/view?usp=sharing
  3. film nr 3 - https://drive.google.com/file/d/1yuNn7J8043uLjGojyNAF4iEn-OPrCRbk/view?usp=sharing
Dzięki :)
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
Był właśnie serwis, który nie stwierdził usterki, tylko że 'ten typ tak ma' i że philips pakuje słabe procesory i wynikające lagowanie w trakcie oglądania filmów ze streamingów będzie występowało i 'trzeba się przyzwyczaić'.

Bzdura kompletna !
Uzywam na tym TV Kodi ,oczywiscie streamując i nie ma zadnych problemów z lagowaniem a Kodi jest zdecydowanie bardziej wymagające i obciążające procek niż inne aplikacje streamingowe.
 

vvojcieszko

New member
Bzdura kompletna !
Uzywam na tym TV Kodi ,oczywiscie streamując i nie ma zadnych problemów z lagowaniem a Kodi jest zdecydowanie bardziej wymagające i obciążające procek niż inne aplikacje streamingowe.
Tak podejrzewam, że to bzdura i bardzo mnie to niepokoi...

Niemniej, dziś dzwoniłem ponownie do Philipsa, że problem nie został rozwiązany, opisałem wszystko w mailu i pani poinformowała mnie, że sprawa jest u kierownika (?) i mam poczekać na odpowiedź z ich strony.

Post sprzed tygodnia, gdzie dodałem linki do G-Drive z nowymi filmikami pokazującymi szumienie dalej nie został dodany, więc mówi się trudno. :/
 

djrzz

Member
Tak podejrzewam, że to bzdura i bardzo mnie to niepokoi...

Niemniej, dziś dzwoniłem ponownie do Philipsa, że problem nie został rozwiązany, opisałem wszystko w mailu i pani poinformowała mnie, że sprawa jest u kierownika (?) i mam poczekać na odpowiedź z ich strony.

Post sprzed tygodnia, gdzie dodałem linki do G-Drive z nowymi filmikami pokazującymi szumienie dalej nie został dodany, więc mówi się trudno. :/
Mam starszy model 706 i nie ma takich problemów z lagowaniem! Normalnie kantują Cie jak mogą! Napisz im że znajomy ma taki sam tv i u niego niema takich problemów, postrasz ich stanowczo!
 

vvojcieszko

New member
Post z filmami został dodany, dzięki moderatorowi.

Generalnie to buczenie już jest mam wrażenie coraz głośniejsze, znalazłem podobny wątek u kogoś na reddicie - ma dokładnie to samo co ja. Uważam, że telewizor tak nie powinien pracować, jestem już w stanie przeżyć to logowanie - dobra, ale buczenie nawet jak leci tv normalnie jakiś program np. na Polsacie czy gdziekolwiek - po prostu to słychać i niesamowicie wkurza.

Dam znać co powie Philips...
 
Do góry