Philips 55OLED819

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
A nie można zażądać zwrotu pieniędzy?
W internetach napisali :

Zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi można żądać w przypadku istotnej wady towaru. Prawo to przysługuje niezależnie od gwarancji.



Kiedy można żądać zwrotu pieniędzy?


  • Można żądać zwrotu pieniędzy przy pierwszej reklamacji
  • Wada towaru musi być istotna
  • Sprzedawca musi zwrócić wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
Był właśnie serwis, który nie stwierdził usterki, tylko że 'ten typ tak ma' i że philips pakuje słabe procesory i wynikające lagowanie w trakcie oglądania filmów ze streamingów będzie występowało i 'trzeba się przyzwyczaić'.

Bzdura kompletna !
Uzywam na tym TV Kodi ,oczywiscie streamując i nie ma zadnych problemów z lagowaniem a Kodi jest zdecydowanie bardziej wymagające i obciążające procek niż inne aplikacje streamingowe.
 
Do góry