Philips 55OLED819

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jak sprawdzony sprzedawca, to ok.
Gorzej, jak szemrany , z którym potem są same problemy, lub nawet groźby.
Tych przypadków tu było cala masa. Wszystko pięknie, do czasu jak człowiek płaci i kupuje, cyrki zaczynają się potem.

Nie wiem tego, nowy na forum jestem.

Nie ma za co ; )
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Raty zeoro - to zawsze sprawy akcyjne, są i sie kończą....
Cena z legalnej dystrybucji , zawsze specjalna dla członków forum.
 

otaru84

Member
Na spokojnie już mogę napisać. Zamówiłem za 7079zl philipsa 819 65cali z allegro w czwartek, kurier przywiózł wieczorem w piątek. Dobrze zapakowane na palecie. Kurier db Schenker całkiem spoko gościu pomógł nawet wnieść tv do domu.
Sam telewizor jak dla mnie bardzo fajny obraz ładny i dzwiek tez jest dobry. Nigdy nie miałem oleda mam tylko porównanie do 8 letniego LG i jego miażdży w każdym calu.

Na Smarttube bardzo ładny obraz, wydaje mi się że ładniejszy niż na a80l od kolegi.
Jedynie w czym mam problem to nie mogę skonfigurować wyszukiwania głosowego z pilota w smarttube. Za każdym razem wyszukuje w YT. Na chromcascie udało się bez problemu skonfigurować i działało wyszukiwanie z pilota.
 

vvojcieszko

New member
Cześć, jutro przyjedzie w końcu do mnie mój nowy, upragniony OLED Philipsa. @kiki czy mógłbym poprosić o maila z instruktażem kalibracji TV? Będę bardzo wdzięczny!
 

vvojcieszko

New member
No i przyjechał!

I pierwsze wrażenie pod odpaleniu YT i filmu 4k - MIAZGA.
Ale odpalenie Playera z TVN czy czegokolwiek SDR - kurde, względem mojego starego 55PUS8807 (LED) jest chyba dużo gorzej...

To ja wymyślam, czy coś w tym jest?

Druga rzecz to mam pytania:

1. Jak odinstalować te bzdurne aplikacje typu 'NFT Collections' albo inne?
2. Dużo wolniej chodzi od mojego poprzedniego Leda, jest zauważalnie wolniej responsywny. Aktualizacje zrobione, a i tak chodzi jakby chciał a nie mógł.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
KolegaP - wysłałem Ci na maila ofertę.

======================
vvojcieszko - masz kalibrację ?
 

vvojcieszko

New member
To jeszcze może być , że będzie duża poprawa.
No i wzmocnij sygnał SDR.
A mogę Cię poprosić o jakieś wskazówki dot. ustawień? Bo na razie włączyłem tylko tryb Crystal Clear i w zasadzie tyle...

Ale przy okazji, naprawdę jest tak powolny ten tv w porównaniu do poprzednika, że aż jestem..w szoku!
 

otaru84

Member
A mogę Cię poprosić o jakieś wskazówki dot. ustawień? Bo na razie włączyłem tylko tryb Crystal Clear i w zasadzie tyle...

Ale przy okazji, naprawdę jest tak powolny ten tv w porównaniu do poprzednika, że aż jestem..w szoku!
Wydaje mi się że muszą się aktualizacje porobić. Bo ja mam i chodzi naprawdę dobrze
 

vvojcieszko

New member
Hej, to znów ja... ;)

Może ja jakiś jestem nie teges, albo może trafiłem na taki egzemplarz...

1. Po kilku godzinach chodzenia, od spodu słyszalne jest buczenie / szumienie elektroniki
2. Po kilku godzinach, oglądam sobie film z Disney+, gdzie jakość jest Dolby Vision 4K i tak dalej, a... pod koniec filmu mam wrażenie, że obraz zaczyna śnieżyć, nic w trakcie nie zmieniam, a jednak moje wrażenie nie jest jedyne, znajomi też to widzą.

Podrzucam linki do filmików:

1. szumienie od spodu tv
2. szumienie na ekranie po kilku godzinach odtwarzania

Dajcie proszę znać, czy to ja jestem przewrażliwiony, czy co ja jestem... :/

Dzięki!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nikt nigdy nie zgłaszał podobnych uwag.
Nie mam zanotowane żadnych uwag do tej pory co do tego modelu.

Oczywiście że zawsze może zdarzyć się jakiś problem.

Masz gwarancję door to door, więc poproś serwis do domu i określą przyczynę.
I dostaniesz opinię.
Będzie wiadomo co robić.
 
Do góry