Pisałem odwołanie i jeszcze raz w sklepie stacjonarnym napisałem reklamację ponieważ tak zasugerował sprzedawca. Wczoraj dostałem taką wiadomość ze sklepu. Dodam tylko, że sklep ponownie wyznaczył ten sam serwis aby przyjechał i ,,obejrzał" telewizor... Wczoraj dostałem taką odpowiedź...
Reklamacja nr 73.... nie moze byc uwzgledniona. Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgloszeniu reklamacyjnym niezgodnosci towar
u z umowa nie potwierdzila jej wystepowania. Reklamowany towar jest zgodny z umowa
No i co ja teraz mam z tym robić?? Pisałem jeszcze do Philips-a to :
,, Ze względu na rozmiar i cienką konstrukcję wyświetlacza, należy obchodzić się z nim ostrożnie, aby uniknąć uszkodzeń. Jednakże nigdy nie można całkowicie wykluczyć możliwości wystąpienia niewielkich odkształceń, dlatego niewielkie odkształcenia (i skutki wizualne wynikające z tych odkształceń) mieszczą się w specyfikacji produktu. "
po czym za chwilę dostałem wiadomość:
Po przeanalizowaniu Państwa zgłoszenia numer: 04... przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż aktualnie trwają prace nad rozwiązaniem zaistniałego problemu. Nasi inżynierowie produktu dołożą wszelkich starań, by rozwiązać sprawę najszybciej, jak to możliwe. Rozwiązanie zostanie Państwu przekazane drogą mailową. Przepraszamy za niedogodności oraz prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
I czekam teraz na odpowiedź.. Nie wiem, dla mnie to porażka, wiem o pofalowaniu matrycy OLED bo jest to charakterystyczne, ale nie wiem czy takie wgniecenie powinno występować...