Philips 55Oled818 problem z załamaniem w środku matrycy

tyborek25

New member
Cześć. Kupiłem dwa dni temu TV taki jak w tytule, Philips 55Oled818. Postawiłem go na komodzie i podczas gdy był on wyłączony widać tak jakby załamanie w środku ekranu, z zewnątrz matryca jest ok nieuszkodzona, natomiast wygląda jakby to było w środku.

Jest to powód do reklamacji?? Miał już ktoś takie coś?
 

Attachments

  • 20240628_122110.jpg
    20240628_122110.jpg
    621 KB · Wyś: 116

Kulunis

Member
Nie znajdziesz ideału są jeszcze pofalowane reklamacji ci nie uznają chyba że przez internet kupowałeś to masz 14 dni na wymianę i wachlowanie matrycami takie czasy
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Dziwna sprawa faktycznie.
Jeszcze nie widziałem takiej rzeczy.
Wymień na drugą sztukę,
I będzie extra.
 

tyborek25

New member
Dziwna sprawa faktycznie.
Jeszcze nie widziałem takiej rzeczy.
Wymień na drugą sztukę,
I będzie extra.
Jesteś w temacie, także nie będe już tworzył kolejnego postu. Da się może jakoś zrobić backup Ustawień i aplikacji w Google TV? Bo ustawiłem już wszystko w tym TV i teraz jak przyjedzie nowy wymieniony to znowu mnie czeka to wszystko... A mam tego troche do konfiguracji..
 

tyborek25

New member
Dzisiaj przyszedł nowy z wymiany... Wada jest w tym samym miejscu a jeszcze dodatkowo od dołu jest duże pofalowanie które mocno widać... Nie wiem czy sobie już darować go czy jeszcze 3 raz wymieniać..
Dodam że sklep to RTV AGD jakby jakieś to znaczenie miało...
 

Attachments

  • 20240709_111347.jpg
    20240709_111347.jpg
    549,7 KB · Wyś: 73
  • 20240709_111356.jpg
    20240709_111356.jpg
    541,5 KB · Wyś: 75

tyborek25

New member
Opiszę moją sytuację bo lekko mówiąc masakra...

Tak jak pisałem wyżej, telewizor został wymieniony i ten również okazał się być z tą wadą co poprzedni a ponad to pofalowanie matrycy jest jeszcze większe niż w poprzednim... Zgłosiłem reklamację do RTV AGD. Sklep wysłał do mnie zewnętrzny serwis który przyjechał, popatrzył, porobił zdjęcia po pojechał.. Osoba sprawdzająca telewizor sama przyznała że jest wgniecenie na matrycy. Dzisiaj dostałem maila z decyzją i brzmi ona tak:

OCENA SPRAWY:
Przeprowadzona przez Centrum Serwisowe MIK diagnoza odbiornika jak wyżej nie wykazała
żadnych nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu. Informujemy, że wskazywana przez klienta cecha
dotyczy tylko światła odbitego od powierzchni matrycy i nie ma żadnego wpływu na jakość
wyświetlanego obrazu oraz odtwarzanego dźwięku, nie jest to usterka ani wada produktu.
Miejscowe pofalowanie struktury matrycy jest normalne dla technologii OLED, jest to zjawisko
związane z wyrafinowanym procesem produkcji stosowanym w konstrukcji ekranów typu OLED.
W związku z powyższym reklamację uznajemy za niezasadną.

Nie wiem, na moje oko to ewidentna wada fabryczna tego modelu i wgniecenia nie powinno być.. Pofalowanie jeszcze bym przeżył jednak tego wgniecenia już nie... Będe jakoś odwoływał się od tego bo dla mnie to parodia...
 

djrzz

Member
Opiszę moją sytuację bo lekko mówiąc masakra...

Tak jak pisałem wyżej, telewizor został wymieniony i ten również okazał się być z tą wadą co poprzedni a ponad to pofalowanie matrycy jest jeszcze większe niż w poprzednim... Zgłosiłem reklamację do RTV AGD. Sklep wysłał do mnie zewnętrzny serwis który przyjechał, popatrzył, porobił zdjęcia po pojechał.. Osoba sprawdzająca telewizor sama przyznała że jest wgniecenie na matrycy. Dzisiaj dostałem maila z decyzją i brzmi ona tak:

OCENA SPRAWY:
Przeprowadzona przez Centrum Serwisowe MIK diagnoza odbiornika jak wyżej nie wykazała
żadnych nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu. Informujemy, że wskazywana przez klienta cecha
dotyczy tylko światła odbitego od powierzchni matrycy i nie ma żadnego wpływu na jakość
wyświetlanego obrazu oraz odtwarzanego dźwięku, nie jest to usterka ani wada produktu.
Miejscowe pofalowanie struktury matrycy jest normalne dla technologii OLED, jest to zjawisko
związane z wyrafinowanym procesem produkcji stosowanym w konstrukcji ekranów typu OLED.
W związku z powyższym reklamację uznajemy za niezasadną.

Nie wiem, na moje oko to ewidentna wada fabryczna tego modelu i wgniecenia nie powinno być.. Pofalowanie jeszcze bym przeżył jednak tego wgniecenia już nie... Będe jakoś odwoływał się od tego bo dla mnie to parodia...
Jak dla mnie to jest manipulacja jakaś, przyjeżdża serwis i stwierdza na miejscu wgniecenie, nagle siedząc gdzieś w swojej siedzibie oglądają porobione fotki i stwierdzają że nic nie ma, coś pan klient wymyśla niestworzone historie o jakiejś nieistniejącej wadzie...
Ja bym im odpisał że to jest manipulacja i że na miejscu wada została stwierdzona i nie mogła tak sobie zniknąć, zasugerował bym by zakupili sobie jakiś profesjonalny sprzęt fotograficzny który potrafi robić prawdziwe zdjęcia a nie używali jak totalni amatorzy kalkulatora do trzaskania foci...a w skrócie to mogli sami poprosić o trzaśnięcie foci a nie wysyłać kogoś specjalnie do tego, co klient zdjęć nie potrafi robić, czy może klienta uważają za manipulanta i oszusta który chce coś wyłudzić?
Tak bym im pojechał i pewnie jeszcze bym coś wymyślił i dopisał! Nie ma co się bawić w uprzejmości!
 

tyborek25

New member
Pisałem odwołanie i jeszcze raz w sklepie stacjonarnym napisałem reklamację ponieważ tak zasugerował sprzedawca. Wczoraj dostałem taką wiadomość ze sklepu. Dodam tylko, że sklep ponownie wyznaczył ten sam serwis aby przyjechał i ,,obejrzał" telewizor... Wczoraj dostałem taką odpowiedź...

Reklamacja nr 73.... nie moze byc uwzgledniona. Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgloszeniu reklamacyjnym niezgodnosci towar
u z umowa nie potwierdzila jej wystepowania. Reklamowany towar jest zgodny z umowa

No i co ja teraz mam z tym robić?? Pisałem jeszcze do Philips-a to :

,, Ze względu na rozmiar i cienką konstrukcję wyświetlacza, należy obchodzić się z nim ostrożnie, aby uniknąć uszkodzeń. Jednakże nigdy nie można całkowicie wykluczyć możliwości wystąpienia niewielkich odkształceń, dlatego niewielkie odkształcenia (i skutki wizualne wynikające z tych odkształceń) mieszczą się w specyfikacji produktu. "

po czym za chwilę dostałem wiadomość:

Po przeanalizowaniu Państwa zgłoszenia numer: 04... przez Dział Techniczny, potwierdzone zostało, iż aktualnie trwają prace nad rozwiązaniem zaistniałego problemu. Nasi inżynierowie produktu dołożą wszelkich starań, by rozwiązać sprawę najszybciej, jak to możliwe. Rozwiązanie zostanie Państwu przekazane drogą mailową. Przepraszamy za niedogodności oraz prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.

I czekam teraz na odpowiedź.. Nie wiem, dla mnie to porażka, wiem o pofalowaniu matrycy OLED bo jest to charakterystyczne, ale nie wiem czy takie wgniecenie powinno występować...
 

Attachments

  • 20240628_122110.jpg
    20240628_122110.jpg
    621 KB · Wyś: 28
  • 20240709_111347.jpg
    20240709_111347.jpg
    549,7 KB · Wyś: 32

tyborek25

New member
Tak się zakończy, że telewizor zostaje u mnie... nie mam już czym sie bronić, 4 reklamacje w RTV AGD w tym jedna u Philipsa każda z takim samym skutkiem, że nie ma problemu...
 
Do góry