Philips 55Oled818 problem z załamaniem w środku matrycy

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
a jak mogę to opisać?
Zwyczajnie.
Najpierw wystarczy zadzwonić do rzecznika ,poinformować ,że masz problem i go opisać.
Nawet Philips napisał że to normalna sprawa w oledach...
W kwestiach prawnych Philips nie jest żadną wyrocznią i to ,że oni mówią ,że białe jest białe nie zawsze musi odpowiadać prawdzie.Zawsze będą w takich sprawach kombinować bo bazują na nieznajomości prawa przez klientów.Oni jako firma muszą to prawo znać.Ty jako klient nie musisz.I na tym bazują,wciskając ludziom kit w kwestiach gwarancyjnych.
Dzwoń do rzecznika.I jeśli on powie ,że jesteś ,mówiąc kolokwialnie w czarnej du...ie ,będzie to oznaczać ,że tak jest.Philips w takich przypadkach zawsze będzie próbował odbić od siebie piłeczkę ,bo to są dla nich koszty.A po co płacić jeśli nie trzeba?
 

tyborek25

New member
Kolejna odpowiedź RTV AGD... Już temat jest nie do wygrania raczej... Nie widzę innego pola manewru w tej sprawie...

Szanowny Kliencie,
Uprzejmie informujemy, że Sprzedawca podtrzymuje swoje dotychczasowe stanowisko. W przedmiotowej sprawie nie zaistniały nowe okoliczności aby Sprzedawca mógł zmienić swoje stanowisko.

Uprzejmie informujemy, iż reklamacja została zgłoszona z tytułu gwarancji. W tej sytuacji zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest przez Gwaranta - Producenta sprzętu. Sklep występuje tu w roli pośrednika, który przyjmuje reklamację i przekazuje ją do Autoryzowanego Serwisu wyznaczonego przez Gwaranta. Szczegółowe warunki rozpatrzenia reklamacji z tytułu zobowiązania Gwaranta są zawarte w karcie gwarancyjnej, która została wydana wraz ze sprzętem.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Nie widzę innego pola manewru w tej sprawie..
A kontaktowałeś się z rzecznikiem praw konsumenta?
Tylko jego opinia a nie jakiegoś sklepu ,czy producenta pożal się Boże telewizorów odpowie Ci wiążąco czy to
Już temat jest nie do wygrania raczej..
jest prawdą czy nie.
Bo jedyne co na pewno jest prawdą w informacji ,którą dostałeś ze sklepu to to ,że sklep w całej tej sytuacji jest jedynie pośrednikiem między Tobą a gwarantem.W tym przypadku również producentem tego bubla.
 

tyborek25

New member
A kontaktowałeś się z rzecznikiem praw konsumenta?
Tylko jego opinia a nie jakiegoś sklepu ,czy producenta pożal się Boże telewizorów odpowie Ci wiążąco czy to

jest prawdą czy nie.
Bo jedyne co na pewno jest prawdą w informacji ,którą dostałeś ze sklepu to to ,że sklep w całej tej sytuacji jest jedynie pośrednikiem między Tobą a gwarantem.W tym przypadku również producentem tego bubla.
ale to muszę znaleźć jakąś osobę fachową, albo jakiegoś rzeczoznawcę który przyzna faktycznie, że to wada fabryczna tego telewizora... Bo w sumie teraz jest moja opinia, kontra producent, sprzedawca, i serwis gwaranta który upiera się, że tak powinno być i że jest wszystko ok...
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Dzwoń do rzecznika.Opisz sytuację.
Jeśli to Ty masz rację ,to zostaniesz poinformowany co i jak masz robić.
Jeśli niestety "jest po imprezie ", to też dowiesz się o tym.
 

tyborek25

New member
Tak zrobię... Jeszcze nagrałem filmik jak to wygląda


Przecież to ewidentnie wada fabryczna i takiego załamania nie ma prawa być na matrycy
 
TO NIE JEST WADA! Miałem 3 OLEDy z różnych lat i wszędzie występowała ta usterka! Wszyscy myślą, że to wada, ale NIE!


czy myślisz, że 6 lub więcej lat z rzędu produkują setki tysięcy telewizorów philips oled i wszystkie mają wadliwy panel? ))))))
 

tyborek25

New member
Ale tutaj nie chodzi o pofalowanie matrycy.... Tutaj chodzi o wgniecenie matrycy od środka... Tak mi powiedział serwis który do mnie przyjechał oglądać ten TV... Usiadł na kanapie popatrzył i od razu stwierdził że matryca jest wgnieciona... Po czym następnego dnia napisał oświadczenie że wszystko jest z TV OK...

Pofalowanie rozumiem że występuje do tego sie nie czepiam, ale żeby było taki załamanie ostre po obu stronach i to w tym samym miejscu co w poprzednim? To ewidentnie wada fabryczna jest... Ciężko jest mi to uchwycić aparatem tak jak widzi to oko, w rzeczywistości jest gorzej po prostu.
 

tyborek25

New member
Chodzi o te miejsce na nagraniu.

Ja wiem, że pofalowanie to normalna rzecz dla OLED-ów ale tutaj jest załamanie ostre, i wątpie że to tak ma być... Bo pofalowanie to normalna sprawa i do tego nie mam sie o co czepiać, ale to to już mocno razi w oczy... Ciężko to uchwycić tak jak to widzi ludzkie oko na żywo
 

Attachments

  • Screenshot_20240813_090944_Video Player.png
    Screenshot_20240813_090944_Video Player.png
    1,5 MB · Wyś: 12
Chodzi o te miejsce na nagraniu.

Ja wiem, że pofalowanie to normalna rzecz dla OLED-ów ale tutaj jest załamanie ostre, i wątpie że to tak ma być... Bo pofalowanie to normalna sprawa i do tego nie mam sie o co czepiać, ale to to już mocno razi w oczy... Ciężko to uchwycić tak jak to widzi ludzkie oko na żywo
hmm, pomyślałem po prostu „fale”. I masz „wgniecenie” w panelu. Jest jedna opcja, która może nie mieć związku z małżeństwem: telewizora NIE MOŻNA kłaść na boku. Może przynieśli go do domu, do ciebie, a on leżał na boku i był zmiażdżony. Czytałem to na niemieckim forum. Pudła należy prowadzić wyłącznie na stojąco.
 
Do góry