Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

kacperhq

New member
Djdom111 to tak nie działa. Soft jest ten sam ale sprzęt nie do końca no i dodatkowo są blokady w sofcie po wykryciu danego sprzętu. To tak jak że sterownikami np do kart graficznych, są robione do danej serii i obsługują wiele kart o różnych parametrach i możliwościach. Poczytaj sobie change log od tego softu a zobaczysz do jakich jest modeli i w przypadku jedynie jakich odblokowanie DTS.

Pozdrawiam
TK

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

djdom111

New member
Djdom111 to tak nie działa. Soft jest ten sam ale sprzęt nie do końca no i dodatkowo są blokady w sofcie po wykryciu danego sprzętu. To tak jak że sterownikami np do kart graficznych, są robione do danej serii i obsługują wiele kart o różnych parametrach i możliwościach. Poczytaj sobie change log od tego softu a zobaczysz do jakich jest modeli i w przypadku jedynie jakich odblokowanie DTS.

Pozdrawiam
TK

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Szkoda, trochę schrzanili z tym brakiem DTSu, a niestety 7008 nie ma w wielkości 60", ciekawi mnie dlaczego.
 

artech3

New member
Kolejna niespodziewajka ze strony Philipsa :fool: Ktoś może wie dlaczego wyłączyła mi się możliwość uruchomienia funkcji Perfect Natural Motion i Clear LCD. Nie mogę tym sterować na żadnym ze stylów obrazu :roll:
Ten to ma, ku...rwa, częściej fochy niż moja baba :evil:
 

PiotrG

New member
Kolejna niespodziewajka ze strony Philipsa :fool: Ktoś może wie dlaczego wyłączyła mi się możliwość uruchomienia funkcji Perfect Natural Motion i Clear LCD. Nie mogę tym sterować na żadnym ze stylów obrazu :roll:
Ten to ma, ku...rwa, częściej fochy niż moja baba :evil:

Może masz ustawiony tryb komputer albo gra.
 

asqinejem

New member
Może masz ustawiony tryb komputer albo gra.
Tak i kolega to napisał kilka postów wyżej :D.

W najnowszej wersji softu, gdy czasami wchodzę do tych opcji, to również nie zawsze mam możliwość ich zmian (z teatru nie korzystam, ale Clear LCD mam włączone). "Pomaga", gdy np. zmienię na chwilę źródło obrazu... Zresztą ktoś już na forum pisał o podobnym "problemie" w nowej wersji oprogramowania.
 

boci

New member
Witam. Dzisiaj po wejściu w smart tv pojawia się komunikat:"Due to maintenance the requested page is not available".
Nie wiem, czy dobrze wnioskuję, że trwają prace serwisowe.
Chyba, że następny fix telewizora.
 

asqinejem

New member
Witam. Dzisiaj po wejściu w smart tv pojawia się komunikat:"Due to maintenance the requested page is not available".
Nie wiem, czy dobrze wnioskuję, że trwają prace serwisowe.
Chyba, że następny fix telewizora.
Fajnie by było, gdyby poprawili działanie Smart TV, ale zobaczymy... może to zwykłe prace konserwacyjne...

Mógłby w końcu Philips czymś pozytywnym zaskoczyć :D.
 

PiotrG

New member
Tak i kolega to napisał kilka postów wyżej :D.

W najnowszej wersji softu, gdy czasami wchodzę do tych opcji, to również nie zawsze mam możliwość ich zmian (z teatru nie korzystam, ale Clear LCD mam włączone). "Pomaga", gdy np. zmienię na chwilę źródło obrazu... Zresztą ktoś już na forum pisał o podobnym "problemie" w nowej wersji oprogramowania.

ja generalnie nie używam opcji Komputer bo czerń na nim jest słabsza niż na gra. Kompa przez HDMI ustawiam jako gra i jest całkiem dobrze, obraz płynny i czerń dobra.
odnośnie nowego softu. w nowej wersji czasami po włączeniu na napisie PHILIPS mam kolorowe pasy poziome. Pomaga wyłączenie i ponowne włączenie. Taki sprzęt co robić.
 

lucjan 5

New member
Witam. Dzisiaj po wejściu w smart tv pojawia się komunikat:"Due to maintenance the requested page is not available".
Nie wiem, czy dobrze wnioskuję, że trwają prace serwisowe.
Chyba, że następny fix telewizora.

Dzwoniłem do Philipsa. Konsultant powiedział mi, że dostali od pionu technicznego informację, by spodziewali się pytań w sprawie SmartTV. Nie znał szczegółów dotyczących wykonywanych prac. Ale termin zakończenia konserwacji (?) przewidziano na godz 18:00 dnia dzisiejszego. Ciekawe czy coś dodadzą. Mnie interesowałby iplex. "Nauczony życiem", na wszelki wypadek przygotowałem się psychicznie na to, że SmartTv nie ruszy w wyznaczonym terminie. Ale może się mylę. Oby, bo korzystam z tej opcji bardzo często. W umieszczonym komunikacie najtrudniejszym słowem jest "maintenance". Nie ma go w 4 tomowym słowniku. Znalazłem dopiero w technicznym. W tym konkretnym kontekście najbliższym tłumaczeniem (chyba) jest "konserwacja". Chociaż Google przetłumaczyło go jako "utrzymanie". "Ze względu na UTRZYMANIE żądana sprawa jest niedostępna".
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

W moim telewizorze dziś strona Smart TV jest "martwa". Widnieje tylko napis w lewym górnym rogu : SmartTV i poniżej : Zarejestruj i poniżej : Warunki korzystania .
Natomiast w BDP9600 na stronie Smart TV jest komunikat , który sobie przetłumaczyłem:
ze względu na konserwację żądana strona nie jest dostępna . No , zobaczę ile ta konserwacja potrwa.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 

asqinejem

New member
To jakiś ogólny problem techniczny z NetTV... Cytat z ich forum:
Due to technical reasons, the Online Services of your product are temporarily not available. We are working to restore the service as quickly as possible. We sincerely apologize for any inconvenience caused.
Wygląda na to, że próbują przywrócić usługę Smart.
 

lucjan 5

New member
To jakiś ogólny problem techniczny z NetTV... Cytat z ich forum:

Wygląda na to, że próbują przywrócić usługę Smart.

"Ze względów technicznych, usługi online z produktem nie są chwilowo dostępne. Dążymy do jak najszybszego przywrócenia usługi. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności." - tłumaczenie komputerowe. Trudno powiedzieć, czy coś się schrzaniło, czy to modernizacja. Konsultant w Philipsie nie był zbyt "wylewny". Pewnie nie chcą przyznać, że mają kłopot. "Ja wiedziałem, ja wiedziałem, że tak będzie". 18:00, to było "na pokrzepienie serc".
 
Do góry