Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

phil7008

New member
Bez reklam
kiki o czym ty piszesz jak korzystac z "niepojedynczych" aplikacji skoro ten tv nie ma multitaskingu on nie potrafi prostych ustawien zachowac...
 

Jacek83major

New member
Witajcie trzy tygodnie temu oddałem swój telewizor do MIK Radom.Działy się różne rzeczy wyłączał się po kilka razy,pojawiały się pasy różnego koloru,ustawienia się resetowały po wyłączeniu dziś zalogowałem się na stronę MIK i mam status;Wymiana NSE [Rozpoczęta].Gwarancja kończy się 19 grudnia tego roku,posiadam dodatkową gwarancję z Hesti trzy letnią.Telewizor kupiony w RTV EURO AGD.Mam pytanie co oznacza status.Z góry dziękuje za odpowiedź.
 
Wymiana NSE .... to nic innego jak zaproponowanie wymiany felernego TV na nowy model o podobnych parametrach...np z 2014 / 2015 oczywiście Philipsa... dostaniesz telefon z propozycją.... a co zrobisz to już twój wybór. Przypominam iż możesz nie przyjąć wymiany ... i potem podobnie jak u mnie odpowiedni dokument i dalsze czynności i dogadywanie się ze sprzedawcą ... inny model inna firma zwrot gotówki .
pozdro!
 

Jacek83major

New member
Aha rozumiem teraz mam status [zakończono]hmm sam nie wiem już wiele o tym telewizorze się oczytałem także chyba ogólnie zrezygnuje z Philipsa a jak z gotówką ta sama kwota zostaje zwracana,model telewizora porównywalny z tamtym,jak długo to trwa bo w sumie nie długo święta a tu nie ma telewizora heh
 
Jeśli zdecydujesz się na wymianę zaproponowaną z serwisu ...to TV będziesz miał (tak sądzę ) bardzo szybko ok 1 tyg. ! Jeśli nie... to czeka cię dłuższa "zabawa" ok.... 2tyg. czekasz na papiery z serwisu potem przesłanie / dostarczenie do sklepu ... dogadywanie się z sprzedawcą i np. wymiana na inny model od ręki. Zwrot gotówki zacytuję ..."14 dni od spłynięcia wszystkich dokumentów".... co by to nie oznaczało :) ...zapewne sklep musi przesłać otrzymane i własne dokumenty do firmy Philips otrzymać jakieś potwierdzenia ...wszystko to niestety trwa . A co do kwoty to raczej otrzymasz tyle ile zapłaciłeś ....inflacji lub deflacji raczej nie uwzględniają :)
pozdro!
 

maximus86

New member
Panowie proszę o informację czy jak mieliście reklamację w klepie i wymianę na nowy to podczas czekania MIK Radom udzielał Wam informacji na jakim etapie jest procedura?
Dzwonie do nich do Radomia i miła Pani mi mówi że nie udzieli informacji, bo reklamacja jest złożona przez sklep mediaexpert,minął tydzień i nie mam zielonego pojęcia na jakim etapie są w tym serwisie... w sklepie mi mówią, że tv jest w serwisie i trzeba czekać...
Też tak mieliście?
 

maximus86

New member
Dzięki Kostek za info, sprawa w toku,serwis dał info sklepowi, że przekazał producentowi (czyli Philipsowi) sprawę i prośbę o wymianę na nowy (Wymiana NSE), teraz czekam za decyzją producenta czy zaakceptuje propozycję serwisu.

Serwis podobno dał jasno do zrozumienia Philipsowi, że tego TV nie naprawi i wada będzie się powtarzać...

A więc czekam za decyzją Philipsa.
 
Ostatnia edycja:

maximus86

New member
Decyzję wydaje serwis.

Ehh, to chyba ta Pani w mediaexpert ich nie zrozumiała...
Najważniejsze dla mnie że serwis wystosował opinie: "wymiana NSE", jeżeli dobrze tutaj w wątku było to opisane,bo tak mi podała przez telefon ta Pani z mediaexpert, chyba że coś kręcą...
Czekam więc na kolejne info od nich.
 
Ostatnia edycja:

Jacek83major

New member
A ja mam status zakończony i aktywność dostawa zakończona i nr przesyłki dhl paczka przekazana kurierowi i dostarczenie do MIK ciekawy jestem czy sprzęt będzie taki sam czy inny nikt ze mną się nie kontaktował
 

KoRniK_H

New member
Ja DHL-em otrzymałem kopertę z oświadczeniem serwisu o nienaprawialności sprzętu. W sumie tv w serwisie leży ponad miesiąc. Reklamowany był na błędy softu min. zanikający dźwięk lub obraz, samoczynne wyłączanie się, zamrażanie obrazu(stopklatka), ciągłe zwiechy tv,pionowe kolorowe pasy na ekranie. Po półtora roku użytkowania miałem już go serdecznie dość. Dobrze że każdą usterkę udokumentowałem filmikiem z telefonu inaczej nie wiem czy by mi uznali reklamację. Serwis przyjął reklamację, wymienił płytę główną, przywiózł z powrotem i okazało się że jest gorzej niż przed naprawą- w ogóle nie wystartował, pojawiły się tylko kolorowe pasy. Odmówiłem przyjęcia i po kilku dniach otrzymałem info że najprawdopodobniej będzie oświadczenie o nienaprawialności tv. I tu niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość gdyż sama wymiana informacji pomiędzy serwisem z Radomia a firmą Phillips trwała ponad dwa tygodnie. Gdybym sam nie wydzwaniał do jednych i drugich to pewnie jeszcze nic by nie było załatwione. Wiem natomiast że na bank Philipsa już nie kupię pomimo zachwytu nad systemem ambilght i względnie dobrą jakością obrazu. Cała reszta w tym tv to chłam nie warty tych pieniędzy. Na dzień dzisiejszy mam zamiar wymienić na LG 50LF652 lub Samsunga 48H6400-jak zobaczę na żywo to zdecyduję. A dla użytkowników 6008 jedna rada- reklamować TV do skutku bo to bubel.
 

kimnamil

New member
Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana płyty głównej w tym modelu? Telewizor jest już niestety po gwarancji. Czy wogóle warto, czy lepiej dać sobie spokój i kupić inny telewizor?
 

maximus86

New member
Czy ktoś orientuje się ile może kosztować wymiana płyty głównej w tym modelu? Telewizor jest już niestety po gwarancji. Czy wogóle warto, czy lepiej dać sobie spokój i kupić inny telewizor?

Z tego co wiem to w serwisie biorą za taką usługę ok 1200zł, samemu jakbyś zakupił gdzieś na ebayu płytę to by wyszło ok 600zł jak dobrze pamiętam (kiedyś to sprawdzałem), ale osobiście po przygodzie która mnie spotkała z tym modelem to bym się już nie pakował w niego, chyba że masz sporo kasy i jest to drugi TV...
Dziś zakończyłem proces reklamacji TV wymieniony na nowy.
Wziąłem Panasonica 50CS630 bo cena identyczna jak za philka 2lata temu :D
Obraz malinka jak dla mnie za tę cene i szybkość działania bez porównania!
Jedynie brakuje ambilight, ale jakoś przeżyje...
 

Jacek83major

New member
Z tego co wiem to w serwisie biorą za taką usługę ok 1200zł, samemu jakbyś zakupił gdzieś na ebayu płytę to by wyszło ok 600zł jak dobrze pamiętam (kiedyś to sprawdzałem), ale osobiście po przygodzie która mnie spotkała z tym modelem to bym się już nie pakował w niego, chyba że masz sporo kasy i jest to drugi TV...
Dziś zakończyłem proces reklamacji TV wymieniony na nowy.
Wziąłem Panasonica 50CS630 bo cena identyczna jak za philka 2lata temu :D
Obraz malinka jak dla mnie za tę cene i szybkość działania bez porównania!
Jedynie brakuje ambilight, ale jakoś przeżyje...

Ja też zakończyłem proces reklamacji akurat udało mi się przed Wigilię ja wziąłem troszkę większego i troszkę ta ńszego Samsunga UE55J6300 smart aż miło obraz też wydaje mi się lepszy...Pozdrawiam
 

Swirek00

New member
Witajcie,

jakiś czas temu zachwalałem ten model, że jest taki fajny, a tu niespodzianka - właśnie zaczął się sam wyłączać i po kilku sekundach włączać, minutę działa i... tak cały czas.

Mam wgrane najnowsze oprogramowanie jak by co.

Czy może mieliście podobny problem z TV i czy wiecie jak to rozwiązać?
 

albin37

New member
U mnie się pojawił podobny problem na nowym oprogramowaniu wgrałem starsze 171 047 i się poprawiło i o dziwo to oprogramowanie chyba jako jedyne puszcza dźwięk DTS te nowe są coraz gorsze.
 

radziej100

New member
Witam!
Podana usterka (wyłączanie się, zaniki wizji) to na 99% zasilacz (napuchnięte kondensatory). Na stronie worldofparts.com lista obsługiwanych modeli P/N FSP140-4FS01

Można by zlecić naprawę zasilacza zwykłemu elektronikowi lub zamówić (P/N FSP140-4FS01) na portalach aukcyjnych. Czy ktoś go naprawiał lub we własnym zakresie wymieniał???
Zastanawiam się, dlaczego niektórzy chcą wymieniać płytę główną? Inne objawy? Może również kondensatory?
 
Do góry