Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce

kostykiewicz

New member
Napisana prawda i tak ma być.
To nie są małe pieniądze aby otrzymać taki shit.

Po takiej sytuacji jak niektórzy (zwrot kasy) kupilem ze stajni panasonica jak narazie nie żałuję.

Panasonic TX-55AS640E
za 2 829 zł z wysyłką (poszukać w google z mall)

Zapewne coś jeszcze znajdziecie w tej cenie no ale czy jest sens przepłacać tysiąc złotych aby dostać coś lepszego bądź coś gdzie i tak nie zauważycie różnicy.
 

przemasem

New member
Witam,

Posiadam ten Tv już prawie 2 lata (w listopadzie minie) i tak jak większość z was, mam z nim problemy. Wolne działanie menu, samo wyłączanie się tv, piszczenie jeśli źródło obrazu idzie z hdmi, jakieś dziwne artefakty itp. Jako że niedługo zbliża się koniec gwarancji to postanowiłem coś z tym zrobić. I teraz pytanie do was, Tv zakupiłem w RTV EURO AGD przez internet z dostawą, jak najlepiej teraz to rozwiązać? 1) Reklamować w sklepie. 2) Zgłosić w sklepie niezgodność towaru z umową, czy 3) Reklamować u producenta. Która z tych opcji będzie najefektywniejsza i najszybsza? Najlepiej jakbym dostał zwrot kasy albo wymiana na inny tv.
 

qwerty123321

New member
witam czy przypadkiem ktos nie ma zrobionego zdjecia z pionowymi pasami - serwis sie tego domaga bo niby u nich ten problem sie nie pojawil ... z gory dziekuje
 

Korbol

New member
Kostykiewicz - dokładnie nie ma co czekać i wszytko załatwiać bezpośrednio przez MIK Radom i truć im co kilka dni... tez dostałem kasę i tez wziąłem panasonica tylko,że 50e650e tez jestem zadowolony (w razie jak padnie mam kasę na kolejny tv )- wszystko szybko chodzi i ani jednego zawieszenia ;) tfu tfu;P
 
Mam pytanie do tych którzy są już po .... tzw. naprawie gwarancyjnej swojego TV marki Philips.
Mianowicie jak długo przedłuża się w/w gwarancja na TV od chwili naprawy ? ... u mnie sama naprawa trwała dosyć długo bo ok 1 miesiąca :-( .....( na dodatek nie dostałem TV zastępczego ) Opis naprawy jak u wielu : wymiana SSB / aktualizacja oprogramowania. Co więcej na dole pisze iż serwis MIK Kraków cytuję : na wykonaną usługę i wymienione części udziela 3 miesięcznej gwarancji ? ... ( chyba że producent części zamiennej udziela gwarancji dłuższej niż 3 miesiące , wówczas zastępuje ona gwarancję serwisu.
czy to jakiś żart ? ....myślałem iż przynajmniej gwarancja przedłuży się o jakiś 1 rok ? żeby móc naprawdę dogłębnie przetestować naprawiony TV.
Jak czytałem przedmówców to niektórzy wymieniali SSB kilka razy ....czyżby wszystkie awarie były w czasie tycz 3 miesięcy ?...... coraz bardziej odpycha mnie firma Philips. A może to dotyczy wszystkich marek TV ? ( a zresztą i tak w połowie naprawy tego felernego filipka nie wytrzymałem i kupiłem TV Panasonica 48as640 i jestem zadowolony .... w przeciwieństwie do Philipsa TV Panasonica chodzi jak rakieta tak menu /załączanie TV / smartTV etc ....)
A niedoszły nieboszczyk ..... TV Philips chodzi jak na razie ok ...to już sukces jednak to dopiero pierwszy dzień sprawdzania :) ....i naprawdę będę teraz bardzo szczegółowo go testował a może ....."mordował" ...no w końcu mam tylko 3 miesiące !
 

kostykiewicz

New member
Nikomu chyba nie dali tv zastępcznego. Ten sam problem jak u wszystkich SSB. Wmawiają ze wgrają stary soft dobry co jest nieprawdą, przyczyna nie leży po tej stronie. Jeśli by tak było już dawno philips by to naprawił, a co każdy soft to gorszy byl. Tak 3 miesiące dodatkowo się przedłuża gwarancja ale olej to i jak dalej coś nie tak reklamuj i się kłuć, bądź natrętny, marudny. Bez tego nie ma opcji abys cos zdziałał. Ty nie testuj głęboko tylko problem się pojawi dalej reklamuj najlepiej abys miał dowody w postaci filmiku często powtarzającego się problemu. Tak pisali to samo SSB kilka razy do wymiany raz po 3 dniach oddali co było to dziwne... potem trzymali tydzień potem dwa tygodnie im kolejna naprawa tym dłużej trzymali co i tak to nic nie dało a było gorzej.
 
Mam pytanie odnośnie Smart TV .... czy jest jakaś awaria na serwerze philipsa ? ...bo niestety przy sprawdzaniu w/w opcji dostaję tylko komunikat :
"Nie znaleziono serwera Philips. Spróbuj później." ..... i wiadomo opcja SMART-TV nie działa .
(mimo iż połączenie z internetem jest dostępne ...tak przynajmniej informuje TV) a i na routerze widnieje odpowiednie IP ....więc nie mam pojęcia co jest nie tak ? wyprzedzę pytanie o o FW ....wgrane najnowsze :0.173.65
 
Ostatnia edycja:

accu

New member
Bez reklam
Mam pytanie odnośnie Smart TV .... czy jest jakaś awaria na serwerze philipsa ? ...bo niestety przy sprawdzaniu w/w opcji dostaję tylko komunikat :
"Nie znaleziono serwera Philips. Spróbuj później." ..... i wiadomo opcja SMART-TV nie działa .
(mimo iż połączenie z internetem jest dostępne ...tak przynajmniej informuje TV) a i na routerze widnieje odpowiednie IP ....więc nie mam pojęcia co jest nie tak ? wyprzedzę pytanie o o FW ....wgrane najnowsze :0.173.65

Witam uprzejmie ,
Nie ma żadnej awarii serwera Philips , czasem są prowadzone okresowe prace konserwacyjne .
Jedną z przyczyn może być to wgrane najnowsze oprogramowanie . Jeżeli na starszej wersji
oprogramowania Smart TV działał , to można spróbować przywrócić tą starszą wersję oprogramowania .
Napisz w tej sprawie e-mail do supportu Philips , o tym , że teraz nie działa w Twoim telewizorze
Smart TV .

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
Ostatnia edycja:
Dzięki za szybki odzew ! .... jednak to nie wina FW ...a dokładniej nie tego o którym wszyscy mówimy i myślimy ...swoją drogą to też jest tfu tfu :) . W moim przypadku po kontakcie tel. z firmą Philips i specjalistą (centrala) wielu próbach połączenia / komunikacji SMART-TV doszliśmy do wniosku iż to wina nieodpowiednio wgranego lub precyzyjniej niedogranego jakiegoś firmware / sterowników do wymienianej w moim przypadku płyty głównej SSB. Tylko trochę dziwne bo na routerze adresy ip TV są widoczne więc chyba karta sieciowa bezprzewodowa jak i przewodowa działa ?
Choć jak wkładam kabel sieciowy do TV to przy gnieździe raczej powinno się zaświecić jakaś dioda nieraz dwie jak przy kompie ... a tu LIPA ?
Teraz czekam na ponowny serwis i naprawę usterki :-(
Można to sprawdzić kodem na pilocie: 123654
zakładka CSM1
pozycja 1.5 12NC SSB : .................................
niby po dwukropku powinny być jakieś dane a u mnie ...... zero ....nul
pozdro!
 

accu

New member
Bez reklam
Witam uprzejmie,

Widzisz , trochę telewizory te prawdziwe firmy Philips , a nie te z firmy TPVision z logo Philips mogłem
poznać . Sam taki użytkuję od lipca 2010 r. do dnia dzisiejszego tj . telewizor firmy Philips 32PFL9705H/12 , oprócz telewizora firmy Sony z serii W905A z 2013 r. Oba działają jak dotąd
bezawaryjnie . Mój "filipek" też wysyłał mnie komunikaty , że nie może połączyć się z serwerem .
Dlatego znam ten "temacik" dogłębnie . Natomiast telewizor firmy Sony na razie takiej przykrej wiadomości
mnie nie komunikował na ekranie i oby było tak dalej . Piszesz o menu CSM 1 dla konsumenta .
U mnie są wyświetlane trzy strony tego menu . Ale ja sobie wszystko sprawdzam , wchodząc
do menu serwisowego , przy okazji widząc ile matryca już wyświeciła godzin :|.

Pozdrawiam,:)
accu
:kom:
 
TV w końcu naprawiony ..... SmartTV działa OK ...jednak na tym mi osobiście nie zależało (jednak warto mieć choćby youtube). Ponownie wymieniona płyta SSB (przynajmniej tak pisze) . Co dziwne teraz mój Philips działa naprawdę OK :) ....menu szybsze ale największa zmiana to znacznie lepiej działający FW 173.65 .... po wyłączeniu PNM działa super (jak na sofcie 45) prawie na wszystkich programach z UPC ...brak jakichkolwiek przycięć / smug / niepłynności obrazu.... obraz płynnością dorównał panasowi 48as640 :) z tym że obraz jest jakby bardziej ostry zwłaszcza na kanałach SD ..... teraz tylko pytanie jak długo mój philipek podziała ? ....odpukać w niemalowane ! .... ( jeszcze parę dni będę go obserwował bo to aż dziw aby tak się zmienił..... szok )
pozdro!
 
Ostatnia edycja:

kostek111

New member
Witam
Po 1,5 roku w miarę dobrego użytkowania oddałem telewizor do serwisu już dwa razy podrząd . Wraca z MIKU jeszcze gorzej działający . Po ostatnim powrocie z serwisu czekałem na włączenie się obrazu 25 min. Poszedłem do sklepu w którym go zakupiłem i zgłosiłem reklamację przez sklep nie na naprawę lecz na wymianę lub zwrot gotówki.Wczoraj zadzwoniłem do Miku ,odpowiedzieli że odesłali telewizor do producenta i decyzja będzie w tym tygodniu.
Pozdrawiam
 
MOżecie mi podpowiedzieć jak w tym cholernym telewizorze nawigować na stronach internetwych? chce obejrzeć mecz na elevensports i nawet nie wiem jakimi przyciskami nawigować na stronie internetowej, chce przesunać ekran w dól i nie da się, przyciskami ch+/- da się ale skokami przez co obraz jest ucięty itp
chciałbym przycisnać widoczny na ekranie przycisk trybu pełnoekranowego ale nawet nie wiem jak tam przejść... masakra...mój drugi TV to panasonic i jest przy tym philipsie jak porsche, tam w internecie normanie mam kursor myszy i wszędzie trafię a tu...
 
Do góry