Witam,
To drugi mój wpis odnośnie tego TV. Zakupiony 10.02.2013 soft najnowszy z końcówką 83 wgrany 04.03.2013. W dn. 01.03.2013 zaczęły się schody z głosem w TV i obsługą klienta.
I tak, TV działa wyłącznie jako monitor podłączony z komputera DVI->HDMI obraz, Karta dźwiękowa analogowo Jack-Jack Audio IN w TV. Banglało to do 1.3. od tego dnia dźwięk wysyłany po analogu z komputera raz jest, a raz nie ma, potrafi się wyłączyć w czasie pracy i nie działa np. 2 dni. W czasie pisania postu działa. Nie ma możliwości, aby była to wina kabla czy też karty dźwiękowej, ponieważ sprzętu mam tyle,że mogę podłączyć z 5 pełnych systemów sprawdziłem to na 3 zestawach. W czasie „ciszy” połączenie VGA-VGA+Jack-Jack działa cały czas, lecz nie hula DVI-HDMI+Jack-Jack.
Dzwonię do obsługi Philipsa.
Rozmowa z Panem o nazwisku z polskiego filmu „Pułkownik …”z M.Kondratem osobiście nie polecam tego konsultanta lepiej od razu się rozłączyć. Miałem akuratnie „przyjemność” dwu-krotnej z nim rozmowy 01.03.2013 oraz 05.03.2013 okazał się dyletantem, burakiem i kłamcą. Dlaczego dyletantem, ponieważ z przekonaniem twierdził
-abym podłączył kartę dźwiękową do wejścia stereo na 2 cinch-e nie jacka (tylko ja ich nie mogę znaleźć ) ,
-że nie ma możliwości Jackiem podłączyć innego urządzenia (ciekawe bo można nawet używać go jako wzmacniacza do telefonu).
- Wejście Audio IN współpracuje tylko z 1 HDMI (wg instrukcji i mojego doświadczenie działa z wszystkimi).
Burakiem i kłamcą, ponieważ przerywał w czasie mojej wypowiedzi, twierdził stanowczo, że nie mam racji. Poczułem się jakbym go okłamywał lub miał omamy. Po 1 rozmowie miał się skontaktować ze mną w poniedziałek konsultant serwisowym (Good God! jaki człowiek naiwny). Po 2 rozmowie (dlaczego mam pecha? ten sam konsultant). Podobnie jak w pierwszym kontakcie przerwał dyskusję , poszedł sprawdzić czy takie połączenie działa i miał oddzwonić. Wiedziałem „Jestem spławiony” .
Dziś trzecia rozmowa z miłą Panią jestem przygotowany, instrukcja, dyktafon. „Chyba jestem na liście trudnych klientów”. Miła Pani twierdzi ,że owszem w instrukcji str.9 pisze, że tak należy połączyć urządzenia posiadające tylko wyjście DVI, ale w modelach na rok 2012 cytuję „ta funkcja została wyłączona”,oraz „to, że Panu działało to ma pan szczęście” 10 min7s nagrania spisane słowo w słowo. Pani poleca używanie kabla VGA-VGA . Wiedza konsultantów poraża (jaka praca taka płaca nie odwrotnie).
Dzwonię do 2 serwisów werdykt, ma to działać. Tylko kiedy wezwać serwis jak teraz działa.
Czy ktoś używa połączenia jak ja. Zauważył podobny problem. Jeszcze jedno pytanie czy trzyma wam ustawienia obrazu po wyłączeniu pilotem?
Pozdrawiam
Mariusz