Philips 42PFL 6007 test owarty - Maestro Philips czyli nowa jakość w klasie premium

Tika

New member
Bez reklam
nie sprzedam TV, bo stracę na tym sporo a poza tym inni domownicy znowu podniosą larum tak jak to było z poprzednim Panasonic-iem (który miał straszny banding)

akurat oprogramowanie to moja branża, więc nie mogę się nadziwić dlaczego cały sztab ludzi, którzy pracują nad softem Philipsa jest tak nieudolny i nie potrafi naprawić podstawowych błędów
 

maniek530

Banned
Tika zdrowie ważniejsze od pieniedzy !!! Odrobi się te trochę funciaków :lol:
Kup jakiegoś Szajsunga lub inny z lepszym softem - domownicy sie ucieszą że soft jest ok - co z tego że obraz będzie gorszy :hihi: (zaznaczam że w tym przedziale cenowym no chyba że Cię stać kup np.ZL1 lub ZL2 i już choć i tam zapewne można doszukać minusów)
 

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
ja w przeciwieństwie do innych narzekających tu na forum bez ustanku, narzekam w mailach do philipsa. Już wszystko wiadomo co jest do poprawienia co już poprawili, lepiej marudzić bezpośrednio do philipsa niż ciągle to samo ględzenie na forum :)
 

Tika

New member
Bez reklam
akurat nie mam czasu na pracę charytatywną dla Philipsa, to że robię za alfa/beta testera, to już powinnam mieć jakiś bonus :D

funciaki idą jak woda, na razie zbieram kasę na autko, więc z wymiany TV na jakiś inny/lepszy na razie nici :)

moi rodzice ostatnio kupili jakieś Samsunga (wcześniej też mieli Samsunga) ale nie wiem co to za model, jak pojadę w odwiedziny to zobaczę

P.S. co do Philipsa to chyba ostatnio zabrali cały oficjalny support z forum, bo widzę taką informację:



  1. All Support Forum users have been migrated to My Philips.
    If you have a Support Forum account, please click the ‘I have forgotten my password’ link on the right side to reset your password.
    Afterwards, you can log in with your Support Forum email address and your new password.
    We are sorry for any inconvenience.
 
Ostatnia edycja:

FFooXX5

Klub HDTV.com.pl
VIP
po ostatniej aktualizacji softu na samsungi z tego co czytałem też wynikły nowe ciekawe bugi. Soft w samsungu na pewno jest lepiej dopracowany ale z tego co czytałem też potrafi załamać swoich użytkowników bo akurat te bugi które są najbardziej ich dotknęły a inni nie wiedza o ich istnieniu bo nie użytkują tv w ten sposób aby je dostrzec. Tak jak ja większości bugów nie zauważam w philipsie które są opisywane bo po prostu nie mam możliwości ich napotkania. Wynika to z sposobu jaki użytkuje ten TV
 

miet55

Member
Bez reklam
ja w przeciwieństwie do innych narzekających tu na forum bez ustanku, narzekam w mailach do philipsa. Już wszystko wiadomo co jest do poprawienia co już poprawili, lepiej marudzić bezpośrednio do philipsa niż ciągle to samo ględzenie na forum :)
Konkretnie to gdzie??? Skoro do naszego wsparcia (PL) to lepiej sobie odpuścić, totalna olewka. W serwisie miło się gada ale poza tym nic więcej. Tak se myślę, że może z kimś się złożę na CAM'a i na zająca im pod krzaczek wyślę - bidoki nawet tego nie posiadają na wyposażeniu. Próbowałem swój problem zgłosić moderatorowi forum Philipsa żeby "pchnął" temat dalej, ale lipa. Odesłał mnie do naszego wsparcia.
 

Zielony_M

Member
A u mnie od 2 dni gubi ustawienia sieci WiFi :-//
Trzeba wklepywać ciągle na nowo.
Dziś wskoczyła kolejna app'ka - ViaWay.
Liczyłem na TVN Player, kwiecień za pasem :-/
 

jodlasty1

New member
A u mnie od 2 dni gubi ustawienia sieci WiFi :-//
Trzeba wklepywać ciągle na nowo.
Dziś wskoczyła kolejna app'ka - ViaWay.
Liczyłem na TVN Player, kwiecień za pasem :-/

Gubi zaraz po włączeniu?

Poczekaj trochę, nie załączaj od razu smarta.
Daj się odpalić systemowi w telewizorze i powinno być ok.

Co do TVNu to zaraz kiki napisze posta, że już lada chwila będzie ;)
 

matixxxx

New member
A u mnie od 2 dni gubi ustawienia sieci WiFi :-//
Trzeba wklepywać ciągle na nowo.
Dziś wskoczyła kolejna app'ka - ViaWay.
Liczyłem na TVN Player, kwiecień za pasem :-/

To mamy ten sam problem, mi od tygodnia gubi wifi, i nie chce sie połączyc i to nawet mie musze wchodzić na smarta bo jak wchodze na niego i brak połączenia to nawet nie pozwoli mi wejsc.
A o zerwaniu linii informuje mnie podczas oglądania zwykłej telewizji i jest to bardzo denerwujące co 10-15 minut.

o to jest app'ka - ViaWay ???
 

murzyn997

New member
No ja do wczoraj bylem pogodzony z tymi wszystkimi niedoróbkami w modelu 6007, ale zagotowalem się na nowo jak z niewyjaśnionych przyczyn tv zwariowal, tzn sam sie wyłączył a jak go wlaczylem to zauwazylem ze wszystkie ustawienia obrazu jakie mialem poszly sie pieprzyc,jakis reset sie zrobił i tyle.ustawienia ambilight to samo_O dziwo kanaly i opisy złączy oraz wifi nienaruszone.Za przeproszeniem w dupe niech sobie wsadza taki bubel wypuszczony na rynek.Tylko mi kiki nie wyjezdzaj z ladnym obrazem(który fakt jest ladny) bo za te pieniadze to bym oczekiwal troszke wiecej.Jezeli fw nie poprawia takich drastycznych bledow to ta firma jest w moich oczach spalona totalnie
 

zgred

Member
A ja od wczoraj mam inny problem.
TV nie chce mi się połączyć z siecią domową.
Do wczoraj działało wszystko ok, fakt, że wymieniłem router na nowy, ale nie powinno mieć to żadnego znaczenia.

Wygląda to tak, że TV widzi moją sieć, ale gdy próbuje się z nią połączyć, to już nie daje rady.

Ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Pozdr.
 

SDman

Banned
A ja od wczoraj mam inny problem.
TV nie chce mi się połączyć z siecią domową.
Do wczoraj działało wszystko ok, fakt, że wymieniłem router na nowy, ale nie powinno mieć to żadnego znaczenia.

Wygląda to tak, że TV widzi moją sieć, ale gdy próbuje się z nią połączyć, to już nie daje rady.

Ktoś spotkał się z podobnym problemem?

Pozdr.
Witam, jak sam piszesz nie powinno mieć znaczenia, jeśli użyłeś tego samego klucza i ssid.
Sam zmieniałem router i Philips 9664 bez problemu na nowym zadziałał.

Coś widzę, że z tymi nowymi Philkami to jak ze starą Alfą , Ci co w niej się zakochali nie przejmowali się tym, że więcej pod nią lub w serwisie niż w niej.

Ciekawe co wiosna przywieje w nowych Sony Triluminos ponoć z bardzo dobrym dźwiękiem.
Oby tylko tylko cena była cieplejsza niż obecna wiosna.

Pozdrawiam.
 

maniek530

Banned
Do tej pory WiFi, teraz k$£%#!! wszystkie ustawienia! Obraz, dźwięk!
Zęby mi k$£*%# rosną! Albo niech dadzą opcję backupu na pendrive albo niech to doprowadzą do porządku!
Kolejne wklepywanie pozycja po pozycji :-///

Hmmmm - tak czytam o tych zwiechach,resetach,gubieniach ustawień i wnioskuję że ja mam chyba inny TV :niewiem: - nie mam i nie miałem z tym problemu :)
 

Zielony_M

Member
Nie cieszcie się tak Panowie bo ja też nie miałem z tym problemu. Co najwyżej WiFi gubił kilka razy, być może dlatego że SmartTV za szybko włączałem chociaż IMHO to bezedura; nie powinno tak być.
 

maniek530

Banned
Nie cieszcie się tak Panowie bo ja też nie miałem z tym problemu. Co najwyżej WiFi gubił kilka razy, być może dlatego że SmartTV za szybko włączałem chociaż IMHO to bezedura; nie powinno tak być.

Oby Twoje słowa się nie sprawdziły - może jest to też zasługa tego że mam podpiętą N-ke a nie lecę z naziemnej i nie grzebię za dużo w ustawieniach,smarta też rzadko używam (najwyżej YT dla dzieciaków do bajek)
 
Do góry