Po kilku miesiącach używania pojawił się problem. Zadzwoniłem już do pomocy technicznej ale poczułem się troszkę "olany" więc przychodzę z pytaniem tutaj. Telewizor zakupiony w połowie maja, ale praktycznie dopiero teraz miałem okazję dorwać porządną kopię filmu 3D dual screen i wziąłem się za oglądanie. Wszystko ładnie i pięknie, ale zauważyłem, że po lewej stronie w dolnym rogu ekranu pojawiły się poziome pasy. Wygląda to tak jakby chciały one iść przez cały telewizor, ale wyraźne są w samym lewym dolnym rogu i zanikają w kierunku górnego prawego rogu. Sprawdziłem różne tryby i najwyraźniej jest to błąd TV. Po odłączeniu kabli HDMI i pozostawieniu TV na pustym ekranie, aktywacja trybu 3D powoduje, że nadal widzę te pasy. Nie jest to więc wina ani kabla, ani karty graficznej.
O tym wszystkim powiedziałem pomocy technicznej, która stwierdziła, iż nie jest to wina TV tylko kabla bądź karty graficznej gdyż gydy była to wina TV to problem istniałby na wyjściu analogowym. W zasadzie to istnieje - jak tylko włącze tryb 3D, ale Pan z pomocy rozmawiał w taki sposób jakby chciał mi przekazać ("a czego ty chłopie chcesz ode mnie") :/ Niezbyt miłe doświadczenie. Ale nie o tym...
Sprawdziłem historie aktualizacji TV i wydaje się, że oni naprawiali ten właśnie problem w kilku poprzednich wersjach oprogramowania (kilka razy). Zainstalowałem najnowsze i problem nadal występuje czyli albo nieudolnie naprawiają ten problem albo coś jest nie tak. Macie jakieś pomysły? Spróbuję jeszcze raz zadzwonić do pomocy technicznej o innej porze, może trafię na kogoś bardziej do rozmowy.