TV ma najlepszy stosynek cemy/jakości ale.. NIE POLECAM! - warto przeczytać!
Na początku chciałbym nadmienić, że do marki Philips nic nie mam bo robią dobre wieże Hi-Fi, żelazka i inne art. AGD ale Mój TV był kupiony w styczniu. Do lipca tego samego roku było wszystko ok, czasami zacinało się zgłaśnianie/zciszanie. Pod koniec lipca w TV pojawiła się usterki tz.
1. podczas oglądania wyłącza się dźwięk i nie pomaga wył/wł TV za pomocą pilota tylko trzeba wyciągać kabel z kontaktu.
2. TV nie da się wyłączyć całkowicie za pomocą guzika z boku obudowy.
3. Podczas przełączanie programów występuję bzyczenie/pykanie. Telewizor był 5tyg w serwisie i oddali w nie naprawiony z wszystkimi trzema usterkami!!! Teraz jest od połowy września 2 raz w serwisie, a mamy 9 listopada, a TV nie został mi oddany...? Podobno jedną z niewielu firm jaką jest Philips nie ma określonego terminu naprawy TV, a na dodatek gwarancja nie jest przedłużana o czas pobytu TV w serwisie!?!
Ps. Od kwietnia 2011 Philips na całym świecie zaprzestał nieodwracalnie produkcji Telewizorów z przyczyn niedochodowości sprzedażowych. Już się obawiam jak będzie wyglądała Już się obawiam jak będzie wyglądała naprawa/serwis telewizorów jeśli już jest "bez komentarza". Pozdrawiam.
Zalety produktu
- bardzo dobry obraz (kontrast/kolory)
- Full HD
- czas reakcji matrycy 5nsek
- łatwa zmiana nr kanału
- różne możliwości skalowania obrazu
Wady produktu
- TV zawiesza się (nie można zgłośnić/ściszyć) za pomocą pilota
- podczas oglądania samoistnie wyłącza sie głos w TV
- podczas przełączania progamów/kanałów słychać buczenie/pukanie w głośnikach
- nie można za pomocą guzika z boku obudowy wyłączyć całkowicie TV