Philips 32pfl3605H/12

hellboyek

New member
Witam serdecznie,
znalazłem ten TV w dość dużej promocji za 1199 zł. Zastanawiałem sie na zakupem 32" i chciałbym poznać opinie nt tego tv. Czy warto? Cena wydaje się bardzo atrakcyjna
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
taaa pewnie to ta ostatnia promocja w sklepie "dla idiotów" ;) za tę kasę chyba warto choć w tej samej promocji był chyba 40" za 1699zł jak finanse wystarczą to może warto pomyslec o tym większym... wiem bo mam 40" od niedawna a już mi szkoda że to nie 46"... ;) albo większy...
 

hellboyek

New member
Wszystko ok, ale tak czy inaczej męczę się z pikselozą. Podlączając lapka do TV przez hdmi nie jest ciekawie. Wlączyłem jakieś Blue Ray Ripa i nie powala. Widać przebarwienia, brak płynności w przejściu między scenami i kolorami. Na twarzach widoczne są przebarwienia, na ekranie komputera nic podobnego nie ma... Dla porównania w Toshibie jest zdecydowanie lepiej.

Poza tym, postać szybciej poruszająca sie zostawia za sobą smugę...

Może ktoś zna jakiegoś ustawienia zalecane? Na razie dla analogu
 
Ostatnia edycja:

duchu0

New member
Chetnie sie doczepie do tematu, faktycznie po podlaczeniu lapka do TV poprzez HDMI obraz nie jest najlepszej jakosci. Kolejna sprawa to jakie sa najlepsze ustawienia do grania dla Xbox'a ?
 

retip23

New member
TV ma najlepszy stosynek cemy/jakości ale.. NIE POLECAM! - warto przeczytać!

Na początku chciałbym nadmienić, że do marki Philips nic nie mam bo robią dobre wieże Hi-Fi, żelazka i inne art. AGD ale Mój TV był kupiony w styczniu. Do lipca tego samego roku było wszystko ok, czasami zacinało się zgłaśnianie/zciszanie. Pod koniec lipca w TV pojawiła się usterki tz.
1. podczas oglądania wyłącza się dźwięk i nie pomaga wył/wł TV za pomocą pilota tylko trzeba wyciągać kabel z kontaktu.
2. TV nie da się wyłączyć całkowicie za pomocą guzika z boku obudowy.
3. Podczas przełączanie programów występuję bzyczenie/pykanie. Telewizor był 5tyg w serwisie i oddali w nie naprawiony z wszystkimi trzema usterkami!!! Teraz jest od połowy września 2 raz w serwisie, a mamy 9 listopada, a TV nie został mi oddany...? Podobno jedną z niewielu firm jaką jest Philips nie ma określonego terminu naprawy TV, a na dodatek gwarancja nie jest przedłużana o czas pobytu TV w serwisie!?!

Ps. Od kwietnia 2011 Philips na całym świecie zaprzestał nieodwracalnie produkcji Telewizorów z przyczyn niedochodowości sprzedażowych. Już się obawiam jak będzie wyglądała Już się obawiam jak będzie wyglądała naprawa/serwis telewizorów jeśli już jest "bez komentarza". Pozdrawiam.

Zalety produktu

- bardzo dobry obraz (kontrast/kolory)
- Full HD
- czas reakcji matrycy 5nsek
- łatwa zmiana nr kanału
- różne możliwości skalowania obrazu

Wady produktu

- TV zawiesza się (nie można zgłośnić/ściszyć) za pomocą pilota
- podczas oglądania samoistnie wyłącza sie głos w TV
- podczas przełączania progamów/kanałów słychać buczenie/pukanie w głośnikach
- nie można za pomocą guzika z boku obudowy wyłączyć całkowicie TV
 
Do góry