Pęknięta matryca Panasonic 42" Viera TX-P42S30E

bero19831983

New member
Witam
Mam pytanko o wytrzymałość tych szyb, matryc w tych telewizorach.
Miałem ten telewizor przymocowany na uchwyt do ściany.
Ostatnimi czasy jak się rozgrzał to był taki efekt, że ta szyba jakby strzelała.
Nie wiem czy to efekt naprężenia, bo telewizor pewnego dnia się wyłączył i padł.
Troszkę wcześniej zaczęły troszkę buczeć głośniki.
Mam go na gwarancji tylko muszę wysłać na swój koszt do sklepu.
Co mam o tym myśleć i czy zaraz nie napiszą, że to moja wina??
czy ktoś miał podobną sytuację.
Czytałem w internecie o podobnych sytuacjach.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
 

bero19831983

New member
wiem, ze najczęściej jest wina użytkownika...
uchwyt według zaleceń producenta...
będę reklamował zobaczymy...
obchodziłem się z nim jak z małym dzieckiem :)...
 

xeo151

New member
Bez reklam
Gdzieś mi nie zniknęło a nie można edytować, chodziło, że raczej nie twoja wina. Co do reklamacji spróbuj jedno i drugie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Witam
Mam pytanko o wytrzymałość tych szyb, matryc w tych telewizorach.
Miałem ten telewizor przymocowany na uchwyt do ściany.
Ostatnimi czasy jak się rozgrzał to był taki efekt, że ta szyba jakby strzelała.
Nie wiem czy to efekt naprężenia, bo telewizor pewnego dnia się wyłączył i padł.
Troszkę wcześniej zaczęły troszkę buczeć głośniki.
Mam go na gwarancji tylko muszę wysłać na swój koszt do sklepu.
Co mam o tym myśleć i czy zaraz nie napiszą, że to moja wina??
czy ktoś miał podobną sytuację.
Czytałem w internecie o podobnych sytuacjach.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Po pierwsze to Ty musisz przeczytać warunki gwarancji, jeśli z niej chcesz skorzystać, i dowiedzieć się co masz w takim przypadku zrobić.
Jeśli zapisy gwarancji sa mało korzystne zawsze możesz skorzystać z Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży. Niesie ona za sobą zgoła inne skutki prawne. Ciężko powiedzieć co będzie lepsze w Twoim przypadku. Mamy za mało szczegółów.
 

astw

New member
Na czym ma polegać wina użytkownika? Na jakim umyślnym (zamierzonym) lub nieumyślnym działaniu lub zaniechaniu? Ja jej nie widzę.

Ta firma oferuje chyba serwis gwarancyjny w domu? W zakresie niezgodności z umową produkt trzeba dostarczyć do sprzedawcy.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Na czym ma polegać wina użytkownika? Na jakim umyślnym (zamierzonym) lub nieumyślnym działaniu lub zaniechaniu? Ja jej nie widzę.

Ta firma oferuje chyba serwis gwarancyjny w domu? W zakresie niezgodności z umową produkt trzeba dostarczyć do sprzedawcy.
W zakresie nizgodności z umową trzeba dostarczyć do sprzedawcy ale na jego koszt.
I ważne jest czy awaria nastąpiła do pół roku od zakupu czy później.
 

lajkonik122

Klub HDTV.com.pl
vip
ogolnie wysylaj do serwisu tak czy tak, mozesz po prostu powiedziec ze siedziales przed tv a on nagle zrobil puff i sie wylaczyl. Jesli przy nim nie majstrowales ani nic to gwarancje przyjma.
 

pantomima

Banned
Serwis nie ma nic do gadania - dostaje info z Gory i wedlug ich schematu dziala . Serwis jedynie opinjuje defekt a co dalej z nim zrobic pyta wyzej :) .Znam to z wlasnego doswiadczenia i to dokladnie w Panasonicu .
 
Do góry