D
Deleted member 121090
Guest
Serwisant odwiedził mnie w czwartek 15 XII ponownie. Miał wgrać soft eliminujący problem zielonej poświaty. Okazało się, że soft który wgrywał był zwykłym softem w wersji 1.801, a tą wersję mój TV pobrał wcześniej z netu i już była na pokładzie (aktualizacja z v1.7). Serwisant podobno jeszcze coś wgrywał, tak twierdzi. W każdym razie nie ma najmniejszej nawet poprawy w temacie zielonej poświaty po drugiej wizycie serwisu. Dzisiaj serwisant miał się kontaktować ponownie z centralą w W-wie. Jakie są ustalenia po tym kontakcie nie wiem. Sam serwisant widać zna się na TV, jednak postawa centrali i tego co jest jeszcze nad nią rozczarowuje - specjalista z centrali w W-wie z którym rozmawiałem potwierdził, że dostają polecenia co robić gdzieś z wyższej góry i w zasadzie o sofcie wgrywanym do TV nic nie wiedzą. Nie wiem czy boją sie zapytać czy "wyższa góra" nie chce im powiedzieć. Ponadto usilnie twierdzą, że mój przypadek jest nietypowy i spotykają się z tym problemem zielonej poświaty po raz pierwszy.
Rossik.
Jeśli reklamujesz TV na podstawie niezgodności z umową to walczysz tylko ze sprzedawcą. Nic Cię nie interesuje Panasonic.Poza tym sprzedawca ma termin w którym musi Ci załatwić sprawę. Jeśli chciałbyś wykorzystać zapisy gwarancji to wtedy masz sprawę do Panasonica.