Zamówiłem ten TV w jednym ze sklepów internetowych i dzisiaj pojechałem go odebrać i ... czekam na następny egzemplarz. W czasie oględzin w punkcie odbioru okazało się, że na ekranie widać niewielki czarny punkt (czy to był uszkodzony zbiór pixeli czy "coś" innego - tego nie wiem, ale było to na tyle widoczne, że przeszkadzało mi w oglądaniu).
Po tej wizycie mam kilka pytań:
1. w jaki sposób ten tv zapakowany jest fabrycznie (czy taśma użyta do zaklejenia kartonu ma znaki firmowe Panasonica, jak wyglądają elementy styropianowe zabezpieczające przed uszkodzeniem LCD tzn czy są to dwa elementy - jeden zabezpieczający dół, a drugi górę tego urządzenia, czy 6 mniejszych (tak było w przypadku TV, którego nie odebrałem))?
2. czy bez podłączenia anteny można wejść w tryb serwisowy i zobaczyć ilość godzin pracy?
3. czy oryginalnie zapakowany TV posiada jakieś naklejki i jak one wyglądają ("mój' egzemplarz miał jedynie przezroczystą taśmę ochronną na wszystkich krawędziach przy ekranie)
4. na co zwrócić szczególną uwagę przy odbiorze?
Po tej wizycie mam kilka pytań:
1. w jaki sposób ten tv zapakowany jest fabrycznie (czy taśma użyta do zaklejenia kartonu ma znaki firmowe Panasonica, jak wyglądają elementy styropianowe zabezpieczające przed uszkodzeniem LCD tzn czy są to dwa elementy - jeden zabezpieczający dół, a drugi górę tego urządzenia, czy 6 mniejszych (tak było w przypadku TV, którego nie odebrałem))?
2. czy bez podłączenia anteny można wejść w tryb serwisowy i zobaczyć ilość godzin pracy?
3. czy oryginalnie zapakowany TV posiada jakieś naklejki i jak one wyglądają ("mój' egzemplarz miał jedynie przezroczystą taśmę ochronną na wszystkich krawędziach przy ekranie)
4. na co zwrócić szczególną uwagę przy odbiorze?