Ciąg dalszy korespondencji z Cyfrą.
[FONT=PrimaSans BT,Verdana,sans-serif] [/FONT]
Zachęcony do korespondencji napiszę kolejnego maila. Przeciez nie odpowiedzieli na 4 punkt.[FONT=PrimaSans BT,Verdana,sans-serif]Szanowni Państwo !
Zachęcony zaproszeniem do kontaktu korzystam z powyższej możliwości.
Niestety odpowiedź przesłana przez Pana Marcina Szczypiorskiego całkowicie nie satysfakcjonuje mnie z powodów, które przedkładam poniżej:
1. Sami przyznaliście Państwo iż w przypadku mojego telewizora "dekodery HD i HD PVR współpracują jedynie poprzez złącze EURO SCART, mimo, że telewizory w specyfikacji posiadają obsługę protokołu HDCP.". Jest to duży sukces, gdyż na infolinii konsultant przekonywał mnie iż mój telewizor nie obsługuje tego standardu.
2. Twierdzicie iż problem nie leży po waszej stronie, gdyż inne platformy też mają takie same problemy. Mnie nie interesują (na razie ) problemy innych platform, gdyż abonament płacę Wam. To tak jakby nie można było mieć pretensji do szewca za źle zrobione buty, gdyż jego konkurent też nie umie szyć butów.
3. W swoim piśmie nie żądałem skorygowania abonamentu w związku z aktualizacją oprogramowania. Moje żądanie związane było z uniemożliwieniem mi w wyniku waszych działań korzystania z opcji za które opłacę. Z Państwa reakcji wynika, że doprowadziliście do tego zmieniając oprogramowanie.
4. Proszę o wskazanie chociażby jednego dokumentu w którym zapowiadaliście zamiar zmiany parametrów technicznych sygnału, tak abym kupując telewizor miał pewność, że będzie on współdziałał z waszym dekoderem.
Mając na uwadze powyższe stanowczo żądam, przywrócenia możliwości korzystania z programów w sposób umożliwiający oglądanie ich w rozdzielczości HD oraz naliczenia stosownej rekompensaty.[/FONT]
[FONT=PrimaSans BT,Verdana,sans-serif]
Szanowny Panie Tomaszu,
odpowiadając na e-mail, dziękuję za dokładne podanie modelu telewizora co pozwoli sprawdzić szczegółowo przyczynę braku odbioru.
Do czasu wyjaśnienia niedogodności w odbiorze, proszę korzystać z połączenia EURO SCART i zachęcam do kontaktu po 12.05.2009 roku.
Jednocześnie wyjaśniam, że odpowiedź na Pana zgłoszenie zarejstrowane faksem 04.05.2009 roku zostanie udzielona w terminie regulaminowym.
W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.
Z poważaniem,
Marcin Szczypiorski
Dział Relacji z Abonentami[/FONT]
[FONT=PrimaSans BT,Verdana,sans-serif] [/FONT]