Panasonic PV/PX60/600-problemy z kolorami

Smartek

New member
Nie, te weze to sa takie purporowe kropeczki MIEDZY tymi przejsciami tonalnymi.
Przejscia tonalne to ja mialem na SONY 29' CRT wieksze niz w tym Panasie.

A wezy jak nie widzialem tak nie widze (podczas normalnego ogladania TV, DVD czy Divxow), owszem, sa "nieplynne" przejscia kolorow, ale jak juz pisalem - to normalne.
Jak na razie widzialem je na stopklatce przy probce Egzorcyzmow i nie chce ich widziec nigdy wiecej ;-).
 
J

Judash

Guest
Smartek napisał:
Nie, te weze to sa takie purporowe kropeczki MIEDZY tymi przejsciami tonalnymi.
Przejscia tonalne to ja mialem na SONY 29' CRT wieksze niz w tym Panasie.

A wezy jak nie widzialem tak nie widze (podczas normalnego ogladania TV, DVD czy Divxow), owszem, sa "nieplynne" przejscia kolorow, ale jak juz pisalem - to normalne.
Jak na razie widzialem je na stopklatce przy probce Egzorcyzmow i nie chce ich widziec nigdy wiecej ;-).

Mam Sony kv29fx66 i szczerze mowiac w nim te przejscia tonalne widac mnij ;(.Natomist w Panasku widac to okropnie, ale tylko w gorszej jakosci programch, moze kabel hdmi mam kiepskiej jakosci?
 

Smartek

New member
A ile dales za ten kabelek? Moj kosztowal kolo 120zl i jakosc jest zadowalajaca, a z tego co wiem sa jeszcze o wiele drozsze :).
 
J

Judash

Guest
Smartek napisał:
A ile dales za ten kabelek? Moj kosztowal kolo 120zl i jakosc jest zadowalajaca, a z tego co wiem sa jeszcze o wiele drozsze :).

Podlaczylem Humxa przez HDMI, kabel byl w zestawie gratis ;)
 

AdaMo71

New member
Podsumowując - zgłosiłem wadę w swoim modelu i czekam aż Panasonic Polska pochyli się nad tym problemem i doprowadzi do usunięcia wady fabrycznej, jaką bez wątpienia są błedy w wyświetlanym obrazie.

Pozdrawiam Posiadaczy Plazm Panasonic ;o)[/quote]

Witam
Dzwoniłem dzisiaj do Warszawy w związku z tymi wężami. Rozmawiałem z panem K. Mysliwcem i zadałem pytanie, czy zna rozwiazanie tego problemu.
Jak narazie nie mają nic, co by mogło pomóc.Jest jakiś nowy soft, który poprawia to zjawisko, ale prosił żeby uzbroić się w cierpliwość, bo ma być nowsze oprogramowanie i wtedy problem ma zostac rozwiązany.
Co dziwne zapytał mnie czy aż tak mi to przeszkadza i zgadnijcie co odpowiedziałem, pan chyba musiał nie widzieć tych snakow, bo gdyby je widział nie zadał by pan takiego pytania:ślepy by to zauważył:cool:.
Więc nie dokońca należy wierzyć, że w serwisie wiedzą o co w tym wszytkim chodzi:cry:.To tyle co mogłem zapamiętać z naszej rozmowy, ponieważ odczułem, że chciano mi zamydlić oczy, cóz nie udało się bo dalej widzę w~~~e.:(Póki co nie ma sensu oddawać plazmy do serwisu na doświadczenia?
Pozdro dla wszystkich forumowiczów.
 

kredek

New member
AdaMo71 napisał:
Podsumowując - zgłosiłem wadę w swoim modelu i czekam aż Panasonic Polska pochyli się nad tym problemem i doprowadzi do usunięcia wady fabrycznej, jaką bez wątpienia są błedy w wyświetlanym obrazie.

Pozdrawiam Posiadaczy Plazm Panasonic ;o)

Witam
Dzwoniłem dzisiaj do Warszawy w związku z tymi wężami. Rozmawiałem z panem K. Mysliwcem i zadałem pytanie, czy zna rozwiazanie tego problemu.
Jak narazie nie mają nic, co by mogło pomóc.Jest jakiś nowy soft, który poprawia to zjawisko, ale prosił żeby uzbroić się w cierpliwość, bo ma być nowsze oprogramowanie i wtedy problem ma zostac rozwiązany.
Co dziwne zapytał mnie czy aż tak mi to przeszkadza i zgadnijcie co odpowiedziałem, pan chyba musiał nie widzieć tych snakow, bo gdyby je widział nie zadał by pan takiego pytania:ślepy by to zauważył:cool:.
Więc nie dokońca należy wierzyć, że w serwisie wiedzą o co w tym wszytkim chodzi:cry:.To tyle co mogłem zapamiętać z naszej rozmowy, ponieważ odczułem, że chciano mi zamydlić oczy, cóz nie udało się bo dalej widzę w~~~e.:(Póki co nie ma sensu oddawać plazmy do serwisu na doświadczenia?
Pozdro dla wszystkich forumowiczów.

No widzisz, to czyli co klient - to inna wersja: a mi on powiedział, że "widział, ale żadnych węży nie widział, żeby mu coś przeszkadzało".:krol:
A mi za jakiś czas upłynie gwarancyjne (!) 28 dni od momentu zgłoszenia usterki. Będę mógł zwrócić, wymieniać plazmę na inny egzemplarz.
I wszystko byłoby fajnie, gdyby nie to że... wiecie jak oni wymieniają na inną? Otóż zwraca się starą oczywiście do serwisu.
Ale nowa jedzie kurierem z W-wy BEZPOŚREDNIO do klienta!:cry: :evil: Czemu to takie istotne? Ano temu, że na 99,999% węże by też miała. Więc jeśliby faktycznie doszło do zwrotu, to trzeba by chyba wystosować specjalne PISMO do Panasonica, że NIE ŻYCZĘ sobie wysyłać kurierem: niech np. wyślą do swojego sklepu, a ja przez 2-3 minuty sprawdzę (czytaj: zapuszczę Emily Rose) czy SPRAWNA.
Kiki - możesz powiedzieć co Ty sądzisz o takim rozwiązaniu?
 

robboj

New member
wiedza ale czekaja na podzespoly z nowym oprogramowaniem

no i doczekalem sie telefonu z serwisu:
serwisant oznajmil mi ze zdjecia z wezami wyslali do Warszawy i z tego co uslyszalem jeszcze to to ze Panasonic Polska wie o tym problemie i kazal mi uzbroic sie w cierpliwosc - zostanie wgrany nowy soft lub wymienia mi modul juz z nowym softem ale na razie nie maja tych czesci wiec trzeba czekac cierpliwie

no to czekam;)
 

Dante_82

New member
Witam,

Jestem tu nowy, i strasznie się cieszę z dołączenia do grupy HDTVałowców:)
A co do tematu o PV60...

...to u mnie w 42PV60 tez są węże, i 'gliniane buźki', co dziwne kablówkę mam podłączoną do tv i do nagrywarki dvd, a efekt wystepuje tylko jak oglądam sygnał bezpośrednio podpięty do TV???

Może ktoś zna odpowiedź dlaczego oglądając kablówkę podpiętą do nagrywarki, w/w efekty nie wystepują???
(efekty takie pojawiają sie zazwyczaj na TVN)

Ale ogólnie jestem i tak zadowolony z mojego Panasonica:), z X360 i tak daje rade...

Pozdrawiam wszystkich userów.
 

kredek

New member
Dante_82 napisał:
Witam,

Jestem tu nowy,Może ktoś zna odpowiedź dlaczego oglądając kablówkę podpiętą do nagrywarki, w/w efekty nie wystepują???
(efekty takie pojawiają sie zazwyczaj na TVN)
.

Bo po prostu nie trafiają Ci się takie specyficzne sceny. Ot, proste.
 

Kamyk

New member
Gliniane twarze

Witam

Ja za to widoczne "gliniane twarze" mam tylko na C+ z Aster.
Polsat gra pieknie, TVN rowniez, nawet TVP wyglada niezle.
Ale Kino jeszcze slabo sie prezentuje, ale na pewno nie tak zle jak C+.


Pisalem o tym w innym watku - C+ straszna kaszane emituje.
Co ciekawe, wczoraj lub przedwczoraj na C+ byl Pianista i o dziwo, jakosc obrazu byla o niebo lepsza niz normalnie na tym kanale. Sam juz nie wiem od czego to w takim razie zalezy.

Fiioletowych wezy brak :))

Pozdrawiam
P.
 

Smartek

New member
Hmm..
O ile widzialem weza na probce "egzorcyzmow" tak glinianych twarzy nie zauwazylem i nawet nie wiem jak wygladaja.
Moze ktos tez nam probke 'wytnie'? Bylbym 'dzwieczny' :).

pzdr.
 

kredek

New member
A ja dalej czekam na moduł.:( Minął już chyba ponad miesiąc a dalej czekam.:( Rozeznałem jednak sprawę od strony prawnej - wniosek jest jeden: jeśli komuś zależy na oddaniu TV (nie w sensie wymiany, tylko w ogóle) albo/i zwrocie kasy - to niech reklamuje U SPRZEDAWCY z tytułu niezgodności towaru z umową a nie z tytułu gwarancji!!! Bo inaczej - d.pa zbita.
Ja reklamowałem z tytułu gwarancji w serwisie. I teraz jestem w d.pie.:( Z drugiej strony plazma mi się podoba (42pv60) i nie bardzo widzę inną w tej klasie cenowej na wymianę.
Wracając do gwarancji - mogę oczywiście oddać. Panasonic przyśle nową. Ale znając życie na pewno też z wężami (potwierdzają, że problemy masowy), więc nawet jeśli nie będzie miał problemów z zasilaniem (zwisy), to tych węży jednak nie chcę (nowych).
Do tego przez miesiąc(!) nie miałbym w ogóle plazmy! Zasadniczo to by mogli wymienić na... inny model o "zbliżonych parametrach"!! Więc czemu nie np. na PA?
Poczytajcie sobie warunki gwarancji - ciekawych czy raczej "ciekawych" rzeczy można się dowiedzieć: zwrotu gotówki nie ma NIGDY. Wg Sądu Konsumenckiego gdzie byłem u prawnika, to bardzo NIEKORZYSTNE dla konsumenta warunki.
W skrócie wyszło na to, że... trzeba czekać cierpliwie aż moduły będą: nawet jeśli to będzie dopiero za pół roku. I tyle. Kropka.:sad:
 

dab9

New member
kredek,jak pisałem mój panas wrócił,a miał być moduł wymieniany,ale chyba tylkon bezpieczniki wymienili.zauważyłem węże,ale na tv 100hz jvc,też je zauważyłem.dla picu zgłosiłem to do centrali panasa,ale oni mnie wysłali do serwisu lokalnego więc odpóściłem.nie wiem czy te węże to nie są od żródła,ja to miałem na dekoderze polsatu.ten tv jvs jest z wysokiej półki,kosztował tyle co plazma,tyle że pare lat temu.dziwne:confused:
 

Grigorij

New member
kredek napisał:
... jeśli komuś zależy na oddaniu TV (nie w sensie wymiany, tylko w ogóle) albo/i zwrocie kasy - to niech reklamuje U SPRZEDAWCY z tytułu niezgodności towaru z umową a nie z tytułu gwarancji!!! Bo inaczej - d.pa zbita...
Masz jakąś dodatkową umowę w której gwarantują brak węży?
 

kredek

New member
Judash napisał:
Te weze sa nietylko w plazmach Panasa, ale w crt tez!.

jakby tak było, że "to normalka" to by się Panas tym nie zajmował.
Kropka.

P.S. Jakie to typowo polskie: mieć problem, uważać, ze nie ma problemu, ale uczestnicząc w problemie wmawiać innym - również producentowi (sic!) - że... problemu nie ma.:bober: :D :p
 

robboj

New member
no fakt , kiedys ludzie ogladali na "rubinach" w ktorym to tv byla zawsze przewaga jednego koloru - zalezalo jak sie trafialo z zakupem :D
i coz co nie ktorzy uwazali ze to normalne i zachwycali sie super obrazem - jak na tamte czasy:D
wiec pewnie weze to tez niby normalka - jakos mi sie nie wydaje
skoro wystepuja na crt to tez powinny byc zglaszane do reklamacji
skoro widze cos czego tam byc nie powinno to uwazam ze to usterka - w przeciwnym razie panasonic powinien te weze dozucic do opisu w katalogach - wtedy spawa bylaby jasna
zreszta sprawa jest juz znana w polsce i serwis przynajmniej mi oswiadczyl ze to naprawia , wiec nie widze juz sensu rozmow na temat wezy
jedynie mozecie sie pochwalic ze je macie albo nie:bober:
 

kredek

New member
robboj napisał:
no fakt , kiedys ludzie ogladali na "rubinach" w ktorym to tv byla zawsze przewaga jednego koloru - zalezalo jak sie trafialo z zakupem :D
i coz co nie ktorzy uwazali ze to normalne i zachwycali sie super obrazem - jak na tamte czasy:D
wiec pewnie weze to tez niby normalka - jakos mi sie nie wydaje
skoro wystepuja na crt to tez powinny byc zglaszane do reklamacji
skoro widze cos czego tam byc nie powinno to uwazam ze to usterka - w przeciwnym razie panasonic powinien te weze dozucic do opisu w katalogach - wtedy spawa bylaby jasna
zreszta sprawa jest juz znana w polsce i serwis przynajmniej mi oswiadczyl ze to naprawia , wiec nie widze juz sensu rozmow na temat wezy
jedynie mozecie sie pochwalic ze je macie albo nie:bober:

Zwykle są dwie grupy:
PIERWSZA - ci co mają i wiedzą, że mają.
DRUGA - co ci mają, ale nie wiedzą, że mają.:bober:

A poza tym - ja miałem stary CRT panoramę, wieeeeloooleeeetnią i nigdy, ale to nigdy węży NIE było!:-x A tak się składa, że niektóre filmy powtórki co oglądam aktualnie na plaźmie i widzę węże, że SĄ - to na CRT nie było. Kropka.:D
 
J

Judash

Guest
Dru napisał:
może kolega chce plazmę pozbawioną wad PV60 (węże, gliniane twarze, zwisy) kosztem wyższej rozdzielczości, która nie jest Mu potrzebna :p
Przestan straszyc ludzi "wezami" i "glinianymy twarzami", bo nie jest to regula!.Do tego "gliniane twarze" wystepuja tez w innych markach tv.A slawetne "weze" tez mozna poddac watpliwosci, bo jak ktos sprawdzil wystepuja tez np w monitorach lcd i tv crt.Wiec bez przesady Panowie.
 
Ostatnia edycja:
Do góry