
Jestem od niedawna na Forum,ale Chciałbym Wam opisać działanie autoryzowanego serwisu Panasonic Polska jaka mnie spotkała droga przez męki.
Zaczęło sie od tego, że pod koniec gwarancji 2 tygodnie temu zgłosiłem usterkę telewizora ,okazało się ,że popsuła się matryca-główny panel telewizora i należy go albo wymienić lub dostanę nowy telewizor .Po 2 dniach dostałem telefon z serwisu ,że mam przywieść wszystkie brakujące rzeczy, bo koszt naprawy przewyższa wartość telewizora i będę miał wymieniony na nowy .
Więc się ucieszyłem już ,że dostanę nowy telewizor, lecz moja radość nie trwała długo postanowiłem zadzwonić na infolinię Panasonic w celu umówienia dostarczenia nowego telewizora , Pan pierw pomylił reklamacje tak będzie wymieniony ,a za chwilę odpowiada niestety ale Panu się nie należy nowy telewizor dziś właśnie w Hamburgu zamówiliśmy dla Pana nowy Panel który w ciągu dwóch dni będzie w Polsce.
Firma więc informuje mnie o dwóch sprzecznych postanowieniach załatwieniu sprawy !!!
Co się okazuje ,że serwis wydał swoją opinię lecz tak naprawdę decyduje W-wa doszli do wniosku by dołożyć do Interesu i sprowadzić dla mnie Panel ,
W większości szanujących się firmach rozmowy na infolini i nie tylko są nagrywane Panasonic tego nie stosuje jeszcze , do czego zmierzam ponieważ Pan na infolini zapytał mnie czy mam to na piśmie , czy tylko ustnie !!!
Poczułem się potraktowany jak intruz.
Wszystko musiałem sam wydzwaniać i interesować się swoją sprawą by została zakończona .
Finał jest taki telewizor jest naprawiany i przed świętami jeszcze mam dostać
Więc wszystkich przestrzegam byście dokładnie sprawdzili warunki gwarancji , i nigdy nie mieli doczynienia z serwisem Panasonic –Polska – totalna porażka .
Słowo Panasonic pozostała tylko wspomnienie o rzetelnej firmie ,osoby reprezentujące tą firmę na infolinii to dla mnie młode wilki które dorwały się do władzy a klient który reklamuje towar już się nie liczy .
Ponieważ sprawa jeszcze się nie zakończyła pozwoliłem nie pisać miejscowości tego zamieszania ,po sprawie dopiszę .
Obecnie sprawa jest u kierownika serwisu Panasonic –Polska w W-wie
