Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

dominvip

New member
Jestem po rozmowie na czacie z Panem z Centrum BOK Samsunga.
Cytuje co odpowiedział na moje "delikatne zapytania" dot. weeb.tv...
Generalnie tego się mogłem spodziewać

"Proszę Pana, dana strona rozpowszechnia treści wideo nielegalnie (bez autoryzacji danych kanałów telewizyjnych), tutaj firma Samsung nie daje gwarancji działania takich stron. Jednakże w tym przypadku sprawa została zgłoszona do naszego wsparcia technicznego.
Firma Samsung nie wspiera nielegalnych stron. Jednakże, jak już Panu wspomniałem, zostało to zgłoszone do wsparcia technicznego. Na chwilę obecną nie posiadamy informacji co jest przyczyną niedziałającej strony. Dodatkowo jak już Panu powyżej wspomniałem, do odbioru treści wideo są zalecane aplikacje wideo, dostępne do pobrania z Samsung Apps."
 

tdx

New member
Bez reklam
Pisałem że lepiej uderzać do właścicieli weeb.tv bo im bardziej zależy na Waszej kasie niż samsungowi :)

Facet z serwisu samsunga ma niewiele wspólnego z softem na nasze TV.

Ściągnęła się samodzielnie aktualizacja do 1109.0 BT-S
Weebtv działa

 

dominvip

New member
Kolego tdx, jak to jest że na Twoim odbiorniku weeb lata płynnie po aktualizacjach a u nas nie...? Posiadam chyba ten sam model co Ty, wielkość 46",znaczy ten co w temacie forum

Wysłane z mojego HTC Desire X za pomocą Tapatalk 4
 

konradbp

New member
Jaki serwer dlna masz? Dns wpisales 8.8.8.8 dla youtuba powinno zalatwic sprawe
Ssrecomedation wybrales dla jakiego operatora?

Nic nie wpisywałem dla youtuba, a gdzie to się wpisuje?
Juz udało mi się połączyć komputery z TV i oglądam filmy z PC lub laptopa.
S-Recomendation wybrałem dla UPC bo mam UPC. Jakiś kod pocztowy jeszcze chciał więc wpisałem odpowiedni kod i pokazuje programy tylko z tych stacji
 

TV3D

New member
Bez reklam
Jestem po rozmowie na czacie z Panem z Centrum BOK Samsunga.
Cytuje co odpowiedział na moje "delikatne zapytania" dot. weeb.tv...
Generalnie tego się mogłem spodziewać

"Proszę Pana, dana strona rozpowszechnia treści wideo nielegalnie (bez autoryzacji danych kanałów telewizyjnych), tutaj firma Samsung nie daje gwarancji działania takich stron. Jednakże w tym przypadku sprawa została zgłoszona do naszego wsparcia technicznego.
Firma Samsung nie wspiera nielegalnych stron. Jednakże, jak już Panu wspomniałem, zostało to zgłoszone do wsparcia technicznego. Na chwilę obecną nie posiadamy informacji co jest przyczyną niedziałającej strony. Dodatkowo jak już Panu powyżej wspomniałem, do odbioru treści wideo są zalecane aplikacje wideo, dostępne do pobrania z Samsung Apps."


Tak jak wcześniej napisałem ta firma to "szajsung" :fool: i to jest jednak prawda co inni na Forach o niej piszą:-x
W takim razie niech udostępnią oprogramowania które pozwoli na zmianę Softa na niższą wersję? a w tedy każdy użytkownik TV F6500 sam zdecyduje jakie oprogramowanie ma sobie wgrać!
 

tdx

New member
Bez reklam
Nic nie wpisywałem dla youtuba, a gdzie to się wpisuje?
Juz udało mi się połączyć komputery z TV i oglądam filmy z PC lub laptopa.
S-Recomendation wybrałem dla UPC bo mam UPC. Jakiś kod pocztowy jeszcze chciał więc wpisałem odpowiedni kod i pokazuje programy tylko z tych stacji

Sieć stan sieci ustaw ip ręcznie i tam masz dns
 

tdx

New member
Bez reklam
Tak jak wcześniej napisałem ta firma to "szajsung" :fool: i to jest jednak prawda co inni na Forach o niej piszą:-x

Miauczysz tylko zamiast coś zrobić...

Sprawdź w TV czy pory są otwarte i czy poprawnie w web broswerze wykrywa Ci OS i przeglądarkę


Zawsze można chłopaków z weeb.tv zalać pytaniami co zrobili dlaczego nie działa
e-mail: tech@weeb.tv

U mnie wszystko chodzi na najnowszym sofcie który TV sam zaciągnął
Polsat Sport HD z przed 20min

Polsat Sport Extra HD @ 46F6500 soft 1109 - YouTube
[youtube]GcitF2jgUHc[/youtube]
 

ronnie10

New member
narescie TDX cos w moim kierunku dales post z probka meczy w hd.
jak bys mial ochote to prosze filmik z meczu nie przez weebTV tylko prosibyl z zwyklego kanaly sportowego w hd jakis mecz.
 

TV3D

New member
Bez reklam
Miauczysz tylko zamiast coś zrobić...

Sprawdź w TV czy pory są otwarte i czy poprawnie w web broswerze wykrywa Ci OS i przeglądarkę


Zawsze można chłopaków z weeb.tv zalać pytaniami co zrobili dlaczego nie działa
e-mail: tech@weeb.tv

U mnie wszystko chodzi na najnowszym sofcie który TV sam zaciągnął
Polsat Sport HD z przed 20min



Ten test to robiłeś na samym TV F6500 ?(ruter podł.kablem doF6500) czy masz połączonego PC-kompa przez HDMI do F6500 ?
 

electro69

New member
Kolego tdx, jak to jest że na Twoim odbiorniku weeb lata płynnie po aktualizacjach a u nas nie...? Posiadam chyba ten sam model co Ty, wielkość 46",znaczy ten co w temacie forum
Sprawdziłem z ciekawości te Wasze problemy z weeb.tv ... zaktualizowałem TV (F6500) do wersji najnowszej 1109 ... i co się okazało sprawdzałem ok. 7 różnych kanałów po kilka minut każdy ... jedynie czasem na samym początku obraz klatkował przez parę sekund (i to nie na wszystkich programach) później już nie było żadnego problemu wszystko działało OK ... tak jak pisał @TDX ... więc albo coś jest nie tak w Waszych egzemplarzach TV albo już nie wiem może coś z routerem albo z dostawcą internetu.
Pozdrawiam
 

Derbian

New member
Mi na 6640 weeb.tv też działa po nowym sofcie czasami się przycina, ale dla mnie raczej ważniejsze jest działanie kinomaniaków itp., no i rekomendacja wreszcie zaczęła działać :)
 

TV3D

New member
Bez reklam
To webbroswer z TV (zresztą widzisz że wykrył linuxa) a net jest do TV po WIFI nie po kablu.

Obraz klatkuje tak jakby był w zwolnionym tempie? (ale nie przycina)

Fotki z neta: możęcie sprawdzić czy macie ten sam SOFT 1109? oraz inne parametry? PORTY z tego co widzę są Odblokowane!




Sprawdziłem z ciekawości te Wasze problemy z weeb.tv ... zaktualizowałem TV (F6500) do wersji najnowszej 1109 ... i co się okazało sprawdzałem ok. 7 różnych kanałów po kilka minut każdy ... jedynie czasem na samym początku obraz klatkował przez parę sekund (i to nie na wszystkich programach) później już nie było żadnego problemu wszystko działało OK ... tak jak pisał @TDX ... więc albo coś jest nie tak w Waszych egzemplarzach TV albo już nie wiem może coś z routerem albo z dostawcą internetu.
Pozdrawiam

Net z NETII
Ruter zamieniałem na inny ,bo mam dwa!
Netgear-DGN1000 oraz Netia Spot.

Te same dolegliwości? na softach 1104 oraz niższch było OK
 
Ostatnia edycja:

dominvip

New member
Mam te same oprogramowanie jak TV3D,zarówno soft jak i smart hub.
TDX, dlaczego u nas jest ta różnica?

Wysłane z mojego HTC Desire X za pomocą Tapatalk 4
 
Do góry