Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

tomaszhajduk

New member
Mam problem z TVN player. Od 2 dni po włączeniu aplikacji wyświetlana się komunikat "materiał nie jest dostępny lub jest dostępny na innych platformach". Dzieje się to na sofcie 1120 oraz teraz na 2000.2. W jaki sposób pokonać ten problem?

W Samsung APP jest aplikacja TVN player datowana na 19.09.214 ale nie mogę jej pobrać, a tej zainstalowanej w TV nie mogę usunąć. Prosze o pomoc.
 

Madas

New member
Bez reklam
czy macie taki objaw po odpaleniu Screen Mirroring, że zrywa połączenie z siecią w 2101 jest to samo i nie wiem czy to problem mojej sieci czy TV wszystkie pozostałe urządzenia w sieci domowej działają wyśmienicie?
 

dzudzu9

New member
Ciągle jadę na wersji 1119 (jak działa to nie bawię się w aktualizacje).
Natomiast mam mały problem z TVN Player:

1. Podczas odtwarzania materiału co jakiś czas wyskakuje komunikat "Brak połączenia z siecią, naciśnij Return aby zamknąć".
Gdy nic nie robię to komunikat zaraz znika, nie przerywa odtwarzania materiału. TV jest połączony z siecią kablem (40Mb).

2. Czasem gdy chcę włączyć jakiś film (bajkę dla dziecka :)) pojawia się komunikat "Nie jesteś zalogowany" i nie włącza - pomaga chwilę pochodzić po liście materiałów i już tego komunikatu nie ma - wszystko działa.

Czy na najnowszej wersji oprogramowania występują takie problemy (interesuje mnie zwłaszcza pierwszy)? Możliwe że tak rozwiązane jest buforowanie, ale jednak odtwarzania nie przerywa i wydaje mi się, że nie powinno to występować przy posiadanym transferze.
 

dominvip

New member
U mnie to samo na najnowszym sofcie. Kiedyś zamiast tego komunikatu pojawiał się komunikat lokowania produktu.

Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
 
Do góry