Mail od Panasonic Polska:
"Szanowny Panie,
Dziękuję za emaila. W nawiązaniu do opisanej przez Pana sprawy informuję, że stanowisko firmy Panasonic Polska przedstawione w piśmie z dn. 18 marca nie uległo zmianie. Nie mamy podstaw do kwestionowania decyzji trzech niezależnych Autoryzowanych Centrów Serwisowych (ACS), które dokonując weryfikacji zgłoszonej przez Pana usterki, w postaci złej jakości wyświetlanego obrazu (przebarwienia w narożnikach ekranu, nierównomierność podświetlenia matrycy), nie stwierdziły zgłaszanych usterek. Ekspertyzy wystawione przez ACS-y stwierdziły, że reklamowany odbiornik jest w pełni sprawny, a jego parametry techniczne nie odbiegają na nie korzyść od innych egzemplarzy identycznego modelu. Stąd też nie możemy uznać, że produkt ma wadę, do usunięcia której, jako gwarant bylibyśmy zobligowani. Tym samym nie możemy zgodziić się z Pana sugestią, że jako gwarant odmówiliśmy zastosowania do Pana przypadku procedur napraw gwarancyjnych.
W nawiązniu do kwestii publicznego omawiania Pana przypadku na wskazanym przez Pana forum dyskusyjnym informuję, że firma Panasonic Polska nie ma w zwyczaju przedstawiać spraw Klientów na tego typu portalach, a także nie prowadzi korespondencji z Klientami poprzez w/w podmioty. Dlatego też nie będziemy uczestniczyć w ewentualnej dyskusji na forum publicznym.
W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości pozostaję do Pana dyspozycji."
Dodam od siebie że nigdy przez myśl nie przeszło mi że firma Panasonic w ten sposób mnie potraktuje.
Lepiej kupić Samsunga który jak się popsuje to przynajmniej wymienią egzemplarz po 3 nieudanych naprawach, a nie tak jak robi to Panasonic że potrzeba tych napraw aż 5, a jak się w moim przypadku okazało, to nawet mi skutecznie nie naprawili odbiornika W RAMACH GWARANCJI.
Tyle w tym temacie, dodam na zakończenie że marka Panasonic już w moim domu nie zawita nigdy więcej.
Niech ten temat będzie przestrogą dla osób które chcą kupić sprzęt RTV/AGD w/w marki.