O Panasonic Polska słów kilka...

burnout87

New member
A czy ta wada w tym momencie jest większa niż była wtedy, kiedy ostatnim razem oddałeś do naprawy? Może teraz te ślepoki z serwisu to zauważą i naprawią.

Tak, jest większa.

Nawet jeżeli to naprawią to i tak po góra 2-3 tygodniach ta usterka znowu się pojawi. Trzy razy wymieniany miałem panel (wg. protokołów naprawy gwarancyjnej). Za pierwszym razem spokój byłe przez pół roku, po następnych wymianach panelu usterka pojawiała się coraz częściej tj w granicach 2-3 tygodni od wymiany.
Także jeżeli chodzi o panel to nie upatrywał bym w nim jakichś większych wad, problem tkwi chyba w jakimś innym podzespole odbiornika, który sprawia że te panele się psują.

Dodam że usterka za każdym razem zaczyna się tak samo, przebarwienia przy bocznych krawędziach po czym problem zaczyna się pojawiać na środkowych częściach matrycy.
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Nie no to są jakieś kpiny normalnie. Ewidentnie widać, że na ekranie zaczynają się pojawiać "zacieki", plamki. Pamiętam, że podobny problem miały niektóre monitory komputerowe na matrycach IPS. Widać coś jest na rzeczy.

Jednak to nie ma znaczenie, usterka jest, a serwis bezczelnie się wymiguje od naprawy. Na dodatek, ja na 100% nie byłbym pewien, czy faktycznie były robione aż trzy "ekspertyzy". Może to jest próba tłumaczenia się przetrzymywania tv przez tak długi okres.

Czy ten problem zwiększa się, tzn. mówiłeś że tamte wcześniejsze z czasem się powiększyły? Ewidentnie jednak widać, że matryce użyte w tym modelu sprawiają problemy. Tak jak w którymś modelu Toshiby sławetne paski na rogach ekranu. Nawet jakby wymienili, to nie ma gwarancji że za kilka miesięcy się nie zacznie psuć.

A czy nie możesz skorzystać z prawa rękojmi lub niezgodności towaru i oddać tv do Agito?

Tak to jest w tych czasach, jak człowiek chce kupić, to wszyscy łapy wyciągają, żeby zarobić na człowieku. Jak pojawia się problem, to nie idzie nawet wyegzekwować normalnych gwarancyjnych praw.

uroki kupowania w "internecie". Nie wierzę, że odzyskasz pieniądze!
W marcu 2006 kupiłem lcd lg 27LZ55 za 2999, w lutym 2008 oddałem do serwisu tv bo też miał cienie po bokach matrycy. Najpierw czekali na części, potem zapropnowali wymianę na nowy model 32Lc51. NIe zgodziłem się i po 10 dniach (tyle trwała całą procedura od dostarczenia na serwis tv) doatałem pismo o zwrocie gotówki, bo naprawa/wymiana jest niemożliwa. Pojechałem do MM i dostałem 2999 zł. Co pozwoliło mi kupić nowy, większy tv.

pozdrawiam

p.s. taki sam problem miał kolega z tym modelem tv lg i zakończyło się tak samo!
 

burnout87

New member
Mail od Panasonic Polska:
"Szanowny Panie,

Dziękuję za emaila. W nawiązaniu do opisanej przez Pana sprawy informuję, że stanowisko firmy Panasonic Polska przedstawione w piśmie z dn. 18 marca nie uległo zmianie. Nie mamy podstaw do kwestionowania decyzji trzech niezależnych Autoryzowanych Centrów Serwisowych (ACS), które dokonując weryfikacji zgłoszonej przez Pana usterki, w postaci złej jakości wyświetlanego obrazu (przebarwienia w narożnikach ekranu, nierównomierność podświetlenia matrycy), nie stwierdziły zgłaszanych usterek. Ekspertyzy wystawione przez ACS-y stwierdziły, że reklamowany odbiornik jest w pełni sprawny, a jego parametry techniczne nie odbiegają na nie korzyść od innych egzemplarzy identycznego modelu. Stąd też nie możemy uznać, że produkt ma wadę, do usunięcia której, jako gwarant bylibyśmy zobligowani. Tym samym nie możemy zgodziić się z Pana sugestią, że jako gwarant odmówiliśmy zastosowania do Pana przypadku procedur napraw gwarancyjnych.

W nawiązniu do kwestii publicznego omawiania Pana przypadku na wskazanym przez Pana forum dyskusyjnym informuję, że firma Panasonic Polska nie ma w zwyczaju przedstawiać spraw Klientów na tego typu portalach, a także nie prowadzi korespondencji z Klientami poprzez w/w podmioty. Dlatego też nie będziemy uczestniczyć w ewentualnej dyskusji na forum publicznym.

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości pozostaję do Pana dyspozycji."

Dodam od siebie że nigdy przez myśl nie przeszło mi że firma Panasonic w ten sposób mnie potraktuje.
Lepiej kupić Samsunga który jak się popsuje to przynajmniej wymienią egzemplarz po 3 nieudanych naprawach, a nie tak jak robi to Panasonic że potrzeba tych napraw aż 5, a jak się w moim przypadku okazało, to nawet mi skutecznie nie naprawili odbiornika W RAMACH GWARANCJI.

Tyle w tym temacie, dodam na zakończenie że marka Panasonic już w moim domu nie zawita nigdy więcej.

Niech ten temat będzie przestrogą dla osób które chcą kupić sprzęt RTV/AGD w/w marki.
 
Ostatnia edycja:

Bucek

Banned
idź do sądu a od tego serwisu na który powołuje sie Panas wydobądź potwierdzenie na pismie, ze tv nigdy u nich nie był albo nagraj to co ci powiedzial ten facet rozmawiając z nim znów ....

beda mieli problem nie tylko z gwarancją ale i bedzie sprawa o oszustwo ...

nie odpuszczaj, walcz .....
 

szaula

Member
oni zawsze bronia sie swoimi specyfikacjami i ekspertyzami ze wszystko jest ok,a jak jest to tego nie wiemy bo telewizor stoi u nich w serwisie na półce i moze nawet go nie załącza,ja miałem problem z Szajsungiem 32" podswietlenie panelu z jednej strony w rogu była plama o promieniu ok 15-20 cm,no i według ich specyfikacji wszystko ok taka odpowiedz przyszła.Dałem sobie luz,a filmy ogladam z proja.pozdrawiam ,walcz o swoje.
 
Do góry