O cudownym PS3-awaria winy użytkownika

dariuszd1

New member
Przewrotność losu

"Wpadka z PSN związana z atakiem może kosztować Sony nawet 24 mld dolarów

Utrata danych z PlayStation Network jest nie tylko zaprzepaszczeniem zaufania graczy, ale przede wszystkim ogromnym ciosem finansowym. Ponemon Institute na prośbę Forbesa wyliczyło, że "usterka" może kosztować Sony nawet 24 mld dolarów, gdzie cała korporacja jest wyceniana na 26 mld.

Są to tylko orientacyjne szacunki, a nie twarde liczby, ale mimo uogólnień i zaokrągleń pokazują skalę problemu. Patrząc na te dane pojawia się pytanie, czy Sony w ogóle poradzi sobie z cyberatakiem? Wyłączono 77 mln kont, nie wiadomo ile z nich stało się celem hackerów. Japońskiej firmie coraz baczniej zaczynają się przyglądać różne instytucje zajmujące się ochroną danych osobowych, od ostatniego oświadczenia akcje firmy spadły już o prawie 4%. Mamy do czynienia z początkiem końca? Prawdopodobnie nie, ale wydarzenia ostatniego tygodnia na pewno wpłyną na politykę firmy. Możemy tylko zgadywać, jak odbije się to na graczach."


Witam,,,

cóż, co mogę powiedzieć w tym miejscu i teraz... moje dane osobowe popłynęły w świat, a sytuacja wskazuje na to, że portfel Sony zostanie dość poważnie nadszarpnięty. Zapewne czują się podobnie jak kiedyś ja, gdy pozostawiony z problemem YLOD sam sobie zmuszony zostałem do wyłożenia kolejnej kwoty pieniędzy na zakup kolejnej konsoli. Jaki to los potrafi być przewrotny i sprawiedliwy zarazem-w końcu piszę tak mając na uwadze wszystkie osoby, które podobnie jak ja musiały wydać kupę kasy na nową konsolę, bo producent olał sprawę i na swoim wadliwym bublu z pierwszej serii postanowił jeszcze słono zarobić zamiatając całą sprawę swego czasu pod dywan i odcinając się od kwestii jakiejkolwiek odpowiedzialności, czy pomocy swoim ówczesnym klientom.

Z resztą tak z perspektywy czasu od mojego ostatniego dialogu na tym i innych forach potwierdziło się tylko to, że multiplatformowe tyt. wychodziły najgorsze na ps3, tyt excl. było zaledwie kilka i nie zanosi się już raczej na wiele kolejnych. Two Worlds II w które chciałem grać na PS3 tak klatkowało momentami, że nie dało się w nie poprostu zbyt długo grać. Obecnie nie widzę dla siebie żadnego z nadchodzących tytułów, na który bym chciał czekać. Zainwestowałem w PCta i na nim będę grał w normalnie wyglądające tytuły.

Co do PSN, to czekam tylko na jego ponowną reaktywację, a potem natychmiast kasuję swoje dane i numer karty kredytowej i nigdy więcej już NICZEGO nie kupie w tym sklepie. Może jeszcze kilka gier na BR, jak stanieją do poniżej 100 zł ale nie ma tutaj za bardzo też na co czekać..

Tacy byli pazerni na kasę, potrafili nawet żerować na własnych błędach (wadliwe modele PS3), to nawojowali teraz. I wiecie co Wam powiem? Mimo, że sam nadal posiadam tą konsolę, to nie żałuję Sony, że tak im się ciągle noga podwija, (np. sprawa patentu z LG, brak możliwości premiery Apocalypse w Japonii na największym dla nich rynku z powodu trzęsienia ziemi, obecny atak hakerski) jestem zupełnie nieczuły na tą całą sytuację ale w końcu nauczyłem się tego od samego mistrza. Mam nadzieję, że chociaż filmów BR nie przestaną one jeszcze ludziom odtwarzać i że przynajmniej do tego się będą nadawały.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Muszę tu opisać przypadek awarii mojej konsoli PS3 bo jak czytam bzdury i brednie w tym wątku to mi się tsunami we krwi robi. :-x

Miałem sobie model FAT 80 GB (chyba to jednak było 40 GB :) ) i dzielnie mi służył przez 2 lata i 10 miesięcy za co jestem jej bardzo wdzięczny ;-)
Aż tu nagle YLOD wystąpił i konsola padła.
Jako, że przezorny zawsze ubezpieczony, okazało się, że w pakiecie ubezpieczenia mojego mieszkania mam możliwość dwa razy w roku skorzystać ze zwrotu 500 zł brutto za naprawę sprzętu (za usługę, koszt części pokrywa się samemu), który uległ uszkodzeniu a jest już po gwarancji - dodam tylko, że koszt takiego ubezpieczenia na rok to 100 zł.
Mogłem skorzystać z dowolnego serwisu więc po wybadaniu sprawy oddałem konsolę do naprawdę świetnych fachowców na pełny reballing obu procesorów, czyszczenie itp. na najnowocześniejszych maszynach.
Przyjemność taka kosztowała mnie 300 zł (koszty samej usługi + 10 zł na kulki :) )
Ubezpieczyciel bardzo szybko zwrócił te 3 stówki a naprawiona i śmigająca konsola otrzymała jeszcze dodatkowo gwarancję na wykonaną naprawę.
W sumie mogłem sobie zostawić konsolkę na dłużej ale jakoś wolałem dmuchnąć na zimny procesor i konsola znalazła kupca na Allegro - poszła za 630 zł z odbiorem osobistym i przetestowaniem sprzętu.

Następnie odebrałem moje nowe cacuszko czyli SLIMkę 160 GB, najnowszy dostępny model za 1199 zł z czego od razu szczęśliwego nabywcę znalazł dysk 160 GB za 100 zł a do konsoli powędrował mój stary, wyjęty z poprzedniej konsoli dysk 320 GB.

W moim poście nie znajdziecie płaczu matki nad zesranym dzieckiem, jakichś głupich żali i innego stękania. Gram sobie dalej na PS3 i jestem z niej bardzo zadowolony.

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

Luvczenko

New member
urzekla mie twoja historia ;)) wiem ze to nie ten dzial ale juz nie moglem ;)
(sorry Masta J)


Wchodzi facet do sauny, a tam murzyn jara trawkę. Stwierdził, że też pociągnąłby sobie parę machów:
- Panie daj się sztachnąć.
- OK, 50 $ za 3 machy.
- No co pan, za tyle to moge mieć kilka gramów.
- Panie, to jest suuuupeer towar, 50 $, albo daj mi spokój.
Facet stwierdził, że skoro jest to suuuper towar, to spróbuje. Zapłacił, sztachnął się 3 razy i widzi, że murzyn wychodzi z sauny. Facet pomyślał sobie, że go pewnie oszukał, sprzedał słaby towar i chce zwiać, więc wyskoczył z sauny i goni murzyna.
Murzyn pod prysznic, facet za nim. Murzyn ubiera się, facet też. Murzyn wyskakuje z budynku i łapie taksówkę, facet za nim, łapie kolejną taksówkę i każe tksówkarzowi jechać za murzynem. Nabiera większej pewności, że gościu opchnął mu słaby towar.
Murzyn kluczy po mieście , dojeżdża na rogatki miasta na skraju lasu, wyskakuje z taksówki, a facet za nim. Murzyn wchodzi do lasu, facet za nim, murzyn kluczy po lesie, w lewo, w prawo facet za nim. No i zgubił murzyna. Wściekł się, że facet zrobił go w balona, sprzedał mu za 50 $ słaby towar. Pokręcił się w kółko no i zachciało mu się zrobić kupę.
Rozejrzał się dookoła, przykucnął, ściągnął spodnie i majtki, sprężył się ... aż tu nagle ktoś puka go w ramie:
- Panie ... panie ... w saunie się nie sra!!!
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Muszę tu opisać przypadek awarii mojej konsoli PS3 bo jak czytam bzdury i brednie w tym wątku to mi się tsunami we krwi robi. :-x

W moim poście nie znajdziecie płaczu matki nad zesranym dzieckiem, jakichś głupich żali i innego stękania. Gram sobie dalej na PS3 i jestem z niej bardzo zadowolony.

Pozdrawiam,

Ja wiem że trudno Ci wyłapać z tych postów konkretne przesłanie więc Ci je wyłożę: ps3 jest wadliwe a gwarancja sony to KOMPLETNA FARSA I ŻART Z KLIENTA. Na dodatek sony bardzo dobrze o tym wie i jak zwykle wali głupa oraz umywa ręce.(największy zdzierca M$ przynajmniej się przyznał i dał gwarę na 3 lata). Jak to Cię nie rusza to przypomnę ostatnią sprawę: jakiś haker ukradł miliony danych klientów sony a sony przez kilka dni o tym wiedziało i....nikomu o tym nie powiedziało a jedyny komunikat brzmiał: "konserwacja usługi psn". Klienci myśleli że to mała awaria a tu taka katastrofa. Identyczna historia jak z Ruskimi i Czernobylem...Dziękuję i dobranoc.
 

vasyndrom

New member
Ja wiem że trudno Ci wyłapać z tych postów konkretne przesłanie więc Ci je wyłożę: ps3 jest wadliwe a gwarancja sony to KOMPLETNA FARSA I ŻART Z KLIENTA. Na dodatek sony bardzo dobrze o tym wie i jak zwykle wali głupa oraz umywa ręce.(największy zdzierca M$ przynajmniej się przyznał i dał gwarę na 3 lata). Jak to Cię nie rusza to przypomnę ostatnią sprawę: jakiś haker ukradł miliony danych klientów sony a sony przez kilka dni o tym wiedziało i....nikomu o tym nie powiedziało a jedyny komunikat brzmiał: "konserwacja usługi psn". Klienci myśleli że to mała awaria a tu taka katastrofa. Identyczna historia jak z Ruskimi i Czernobylem...Dziękuję i dobranoc.

znow panika i spustoszenie az nie wiem czy plakac i tluc glowa o sciane czy wlasnie jak dziecku tlumaczyc ..... dowiedz sie drogi sierzancie jaki przebieg mialy podobne sprawy w przeszlosci i ile czasu zajmowalo bankom, sklepom internetowym, i innym instytucjom wyjawienie informacji o wlamaniach do ich systemow. Cala ta sprawa jest rozdmuchana to niewyobrazalnych rozmiarow w koncu to Sony jest calkowitym winowajca, normalnie czern i biel. W dokladnie tej sytuacji jakby nie patrzec ile winy lezy po stronie sony, to niestety musze to przyznac ale uswiadomila ona swoich klientow az 2-4 dni po dokonaniu wlamania a nie po 7 miesiacach jak to mialo miejsce w przypadku jednego z bankow, czy tez play.com gdzie dopiero po miesiacu dostalem wiadomosc iz moje dane osobowe zostaly skradzione, Zaangazowano nawet fbi i inne firmy powiazane z ochrona infrastruktury sieciowej, w ciagu tygodnia od wypadku wiesz co sie dzieje bo samo sony o tym mowi i nie zamiaty sprawy pod dywan. I teraz tez jest linczowane przez setki tysiecy niedoinformowanych, spanikowanych ludzi, ktorzy tak czy siak po 2-3 moze i 6 miesiacach zapomna o calej sprawie.

nie wiem co ty bys chcial by oni zrobili ale wyglada mi to na cos takiego,

hacker: wlamanie ...
sony: o ku...... ktos sie wlamal odcinamy psn
sony: po powiedzmy 2h czasu "juz wiemy cos sie stalo" wlamali sie do bazy danych uzytkownikow i dostali cale info na temat kart
po 7 dniach i kilku milionach wymienionych kart. sony oznajmia ze nie wlamano sie do bazy danych kart.

sek w tym ze wysledzenie tego i wstepne oszacowanie strat po takim czyms, nie trwa 2-3h jak to niektorzy mysla, wiec moze pozwolilbysmy im przeprowadzic dochodzenie co?

P.S 1ach jeszcze co do M$hitu, przyznanie sie do rrod zajelo im prawie 3 lata wliczajac to pozwy sadowe itp itd, zreszta sam M$ wiedzial o wadzie swych konsol zanim jeszcze dobrze weszly na rynek, zas co do hakierow to ten sam M$ rowniez padl ich lupem w 2007

P.S 2 zaden sprzet nie jest wolny od wad
 

debeef

New member
Bez reklam
Bez sensu jest to bicie piany, jak Ci się nie podoba Sony sprzedaj konsolę, jak widzisz ich winę w wycieku Twoich bezcennych danych o które teraz wszyscy się zabijają idź z tym do Sądu, a nie płacz na forum jakie to Sony jest złe
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Ja wiem że trudno Ci wyłapać z tych postów konkretne przesłanie więc Ci je wyłożę: ps3 jest wadliwe a gwarancja sony to KOMPLETNA FARSA I ŻART Z KLIENTA. Na dodatek sony bardzo dobrze o tym wie i jak zwykle wali głupa oraz umywa ręce.(największy zdzierca M$ przynajmniej się przyznał i dał gwarę na 3 lata). Jak to Cię nie rusza to przypomnę ostatnią sprawę: jakiś haker ukradł miliony danych klientów sony a sony przez kilka dni o tym wiedziało i....nikomu o tym nie powiedziało a jedyny komunikat brzmiał: "konserwacja usługi psn". Klienci myśleli że to mała awaria a tu taka katastrofa. Identyczna historia jak z Ruskimi i Czernobylem...Dziękuję i dobranoc.
Problem polega na tym, że tutaj kompletnie nie ma co wyłapywać bo to jest sprawa oczywista, co więcej każdy z nas kupując konsolę od Sony dał na to swoje przyzwolenie i się na to zgodził.
Sony wypuścił też na rynek zmodyfikowaną konsolę, pewnie m. in. dlatego by YLOD już nie dawał się tak we znaki jak przy FATkach.
Ostatnia sprawa, o której piszesz - poczytaj moje opinie w tym temacie tutaj, zapraszam też do dyskusji:
http://www.hdtv.com.pl/forum/playstation-3/23598-wlamanie-do-playstation-network.html

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

pa3

New member
Bez reklam
Każda konsola ma swoje wady, mimo iż posiadam maszynkę od Sony, to jednak ta marka ma sporo za uszami :
- lasery w poprzedniej generacji padały jak szalone,
- były spore problemy z odtwarzaniem filmów DVD (poszły pozwy)
- ps2 miała być maszynką multimedialną, odpalać OS, za co też Sony oberwało się i kolejny pozew
- zapłaciłem za ps3 wraz z other OS, który mi Sony zablokowało, to tak jakby zakupić odtwarzacz Blu-Ray z funkcją odczytu MKV/DivX i z następną aktualizacją zabrano - że niby piractwo itp.

Wiadomo że nie przejdę do konkurencji, a już na pewno na blaszaki, ale jak to mówi Kargul - "chwalić się nie będzie czym" ;)
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Moglibyście mi Panowie z góry jeszcze powiedzieć co mam z czym, kiedy i jak robić, no nie wiem - może mi poradzicie nawet którą ręką mam się podcierać? Bo widzę zabawny trend na tym forum w którym zwolennicy danej marki po każdym słowie krytyki czują się zobligowani do wydawania poleceń typu "jak ci się nie podoba xxx to je sprzedaj" itp. itd. To może teraz ja analogicznie coś Wam doradzę: jak Wam się nie podoba że mnie się ps3 nie podoba to zduście to w sobie i odpuśćcie sobie te drętwe porady bo od mówienia mi co mam robić to ja 25 lat temu miałem rodziców. Teraz już umiem się skutecznie podcierać:-D. Jak będę potrzebował porady to zapewniam że Was o nią poproszę.
 
Ostatnia edycja:

dariuszd1

New member
PS3 atak

Forum to miejsce, gdzie każdy użytkownik może się swobodnie wypowiedzieć i wyrazić swoje poglądy na dany temat, a to że nie zawsze są one zgodne z poglądami innych-cóż takie życie i należy to uszanować.
Osobiście nie żywię jakiejś sympatii do MSoft ale należy przyznać, że mieli twarz i dali gwarancję na usterkę w swoim sprzęcie, której występowanie było naturalnie określone czasowo do momentu zmniejszenia procesu produkcyjnego i wydzielania ciepła przez procesory, tym samym wyszli z założenia, że lepiej zachować twarz, niż wypiąć się na swoich klientów, bo to się potem ciągnie, oj ciągnie długo..
Ja osobiście na "konsolę 4tej" generacji zdecyduję się nie prędzej, niż ok rok po jej premierze, a dodatkowo jeżeli ona oszołomi mnie swoimi parametrami oraz idąc dalej możliwościami. No i oczywiście jeżeli kolejne PS3 będzie miała przynajmniej 8GB ram..;) Coś w tym jest szanowni czytelnicy, z powodu ramu konsole zwłaszcza PS3 kuleją najbardziej.

Obecne czasy dają nam możliwość mówienia o tym, co nam się nie podoba i to nieraz jest jedyna skuteczna broń w walce z dużymi korporacjami, a internet stanowi niejako wielką zbiorową świadomość, gdzie winowajca jest rozliczany ze swojego postępowania już za życia i gdzie zapisuje się cała historia jego postępowania. Jednak Sony najwyraźniej jeszcze tego nie wie, ponieważ skutecznie od początku premiery PS3 kilkukrotnie zlało swoich klientów i co najgorsze kiedy właśnie już nimi byli.

Zatem osobiście wydaje mi się, że wielu ludzi postąpi w przyszłości równie ostrożnie jak ja i nie kupi nowego cacka Sony w dniu lud świeżo po premierze ponieważ ludzie uodpornili się już dzięki wszystkim zagraniom poniżej pasa tej firmy na jej marketing i robienie im wody z mózgu.
Zachowanie takie można już będzie obserwować przy premierze PSP 2 (czy jak ją zwał), gdzie notabene Sony w bambuko tym razem nabiło wszystkich, którzy kupili beznapędowe PSP, które jak nagle się okazało zakończyło swój żywot. Ciekawe jak z tą informacją czują się ci użytkownicy...? Nie trudno chyba zgadnąć.

Kurcze;), nie może być wibracji, bo się będą gryzły z kontrolerem ruchu...;)-jeden z pierwszych fajnych kitów popremierowych.
 
Ostatnia edycja:

pa3

New member
Bez reklam
Osobiście nie żywię jakiejś sympatii do MSoft ale należy przyznać, że mieli twarz i dali gwarancję na usterkę w swoim sprzęcie,...

Sorki ale łaski nie zrobili, pierwsze wersje konsol to były istne tykające bomby - wiadomo że kiedyś wybuchną ;) Późniejsze niby poprawione wersje bodajże Falcon, również często gęsto dostawały RRoD'a, więc jeśli nie wydłużona gwarancja to X360 skończył by tak samo, jak dołączany do niego swego czasu napęd HD DVD.

Wiadomo, wielkie korporacje nastawione są wyłącznie na zysk, jednak IMO chłopaki od Sony robią o wiele więcej dla swoich klientów: Blu-Ray w konsoli, dopieszczone exclusivy, darmowy on-line, a jak coś spartolą to potrafią szczerze przeprosić (niedziałający ostatnio PSN):

kazuohirai.jpg
 

dariuszd1

New member
PS3 ukłon zarządu

Nie powiem, ta postawa jest jak najbardziej wskazana i uzasadniona. Jednak pamiętajmy, że Japończycy tak się kłaniają niemal bez przerwy i w każdej sytuacji. Z drugiej strony widać po nich, że nieźle mają pozamiatane.
Ich ukłon/postawę szanuję ale do ps store już się nie wpiszę i kupował tam nie będę. Z resztą nie ma szczerze za bardzo czego kupować tam, taka jest prawda. Gy w wersji elektronicznej nawet te stare są dużo droższe, niż pudełkowe.
Ale pamiętajmy o głównym wątku tutaj czyli YLOD i postawie Sony. Ciekaw jestem ilu ludzi nawet nie wiedziało i nie skojarzyło swojej awarii z YLOD. W końcu nie każdy użytkownik jest świadomy jakiego typu było uszkodzenie.
 

dariuszd1

New member
To już przestało być zabawne...

Kolejny atak na Sony: skradziono ponad 12 tysięcy numerów kart kredytowych

Tak, miał miejsce kolejny atak na Sony - skradziono informacje o 24,6 miliona kolejnych kont?

?? Kolejny atak na Sony: skradziono ponad 12 tysięcy numerów kart kredytowych | => Gamezilla.pl

To poprostu żenujące, na dodatek choćbym nie wiem jak bardzo chciał to od długiego już czasu nie mogę wejść na moje konto i raz na zawsze je wyczyścić. Totalna paranoja i absurd jakiś. I wielkie mi zadość uczynienie-30 dni darmowej subskrypcji. Niech się użytkownicy wezmą może do roboty i zaczną wystosowywać zbiorowe pozwy, bo ta sytuacja tylko pod takie działanie się klasyfikuje.

"...Jednocześnie SOE wyraźnie podkreśla, że nie ma żadnych dowodów na to, by naruszona została inna, główna baza danych, zawierająca aktualne numery kart kredytowych bądź płatniczych..."

Nie wierzę w ani jedno słowo tego, co Sony mówi i podkreśla. Może niedługo ludzie zaczną zastawać poprostu wyczyszczone konta oraz zaczną nam przychodzić do domów niezamówione towary, bo jak widać hakerzy posiadają już chyba wszystkie możliwe nasze dane osobowe. Najpierw wyczyścili nam portfele YLODem, teraz serwują inne "nowinki". Jak taki fanboy, lub nie fanboy kupi kolejną mega wypasioną graficznie nową grę na PS3, gdy z jego konta wcześniej już hacker zrobi sobie zakupy..? Toż to nie będzie go stać już wtedy na zakup avatara czy chociażby theme.

A tutaj jeszcze jedna mała ciekawostka:

http://www.ps3site.pl/waszym-zdaniem-ktos-chce-opuscic-sony/70809/#more-70809

"...21% z 2132 graczy zza oceanu, którzy wzięli w nich udział, poważnie zastanawia się nad zakupem Xboxa 360 i sprzedażą PlayStation 3...", "...Sony może utracić ponad 16 milionów użytkowników..."
 
Ostatnia edycja:

vasyndrom

New member
komu wyczyscili portfel ylodem temu wyczyscil i byl ich minimalny odsetek, a jak juz cos podajesz to czytaj wiadomosci u zrodla, a te mowia ze NIE bylo drugiego ataku lecz dane z SOE zostaly skradzione w czasie ataku na PSN. tak to jest jak troll karmi trolla a sam nie sprawdza co podaje - nie ma to jak szukanie klikniec piszac mylne tytuly newsow heh.

"Update, 9:03PM EST: SOE has provided us with the following statement, in which it confirms that its user data was stolen as part of the original intrusion -- not a second attack. "While the two systems are distinct and operated separately, given that they are both under the SONY umbrella, there is some degree of architecture that overlaps. The intrusions were similar in nature. This is NOT a second attack; new information has been discovered as part of our ongoing investigation of the external intrusion in April."
Sony Online loses 12,700 credit card account numbers, 24.6 million accounts compromised [update] | Joystiq

Oficjalne oswiadczenie sony

FOR IMMEDIATE RELEASE


SONY ONLINE ENTERTAINMENT ANNOUNCES
THEFT OF DATA FROM ITS SYSTEMS

Breach Believed to Stem From Initial Criminal Hack of SOE

Tokyo, May 3, 2011 – Sony Corporation and Sony Computer Entertainment announced today that their ongoing investigation of illegal intrusions into Sony Online Entertainment LLC (SOE, the company) systems revealed yesterday morning (May 2, Tokyo time) that hackers may have stolen SOE customer information on April 16th and 17th, 2011 (PDT). SOE is based in San Diego, California, U.S.A.

This information, which was discovered by engineers and security consultants reviewing SOE systems, showed that personal information from approximately 24.6 million SOE accounts may have been stolen, as well as certain information from an outdated database from 2007. The information from the outdated database that may have been stolen includes approximately 12,700 non-U.S. credit or debit card numbers and expiration dates (but not credit card security codes), and about 10,700 direct debit records of certain customers in Austria, Germany, Netherlands and Spain.

With the current outage of the PlayStation® Network and Qriocity™ services and the ongoing investigation into the recent attacks, SOE had also undertaken an intensive investigation into its system. Upon discovery of this additional information, the company promptly shut down all servers related to SOE services while continuing to review and upgrade all of its online security systems in the face of these unprecedented cyber-attacks.

On May 1, Sony apologized to its customers for the inconvenience caused by its network services outages. The company is working with the FBI and continuing its own full investigation while working to restore all services.

Sony is making this disclosure as quickly as possible after the discovery of the theft, and the company has posted information on its website and will send e-mails to all consumers whose data may have been stolen.

The personal information of the approximately 24.6 million SOE accounts that was illegally obtained, to the extent it had been provided to SOE, is as follows:
· name
· address
· e-mail address
· birthdate
· gender
· phone number
· login name
· hashed password.

In addition to the information above, the 10,700 direct debit records from accounts in Austria, Germany, Netherlands and Spain, include:
· bank account number
· customer name
· account name
· customer address.

SOE will grant customers 30 days of additional time on their subscriptions, in addition to compensating them one day for each day the system is down. It is also in the process of outlining a "make good" plan for its PlayStation®3 MMOs (DC Universe Online and Free Realms). More information will be released this week.

Additionally, the company is committed to helping its customers protect their personal data and will provide a complimentary offering to assist users in enrolling in identity theft protection services and/or similar programs. The implementation will be at a local level and further details will be made available shortly in each region.

Sony Online Entertainment LLC (SOE) has been a recognized worldwide leader in massively multiplayer online games since 1999. Best known for its blockbuster hits and franchises, including EverQuest®, EverQuest® II, Champions of Norrath®, PlanetSide®, Free Realms®, Clone Wars Adventures™, and DC Universe Online™, SOE creates, develops and provides compelling online entertainment for virtually all platforms, including the PlayStation®3 Computer Entertainment System, Personal Computer, mobile and social networks. SOE is building on its proven legacy and pioneering the future of the interactive entertainment space through creative development and inspired gameplay design for audiences of all ages. To learn more, visit SOE - Customer Service Notification.

For more information and update about the SOE services, please visit SOE - Customer Service Notification.


About Sony Corporation
Sony Corporation is a leading manufacturer of audio, video, game, communications, key device and information technology products for the consumer and professional markets. With its music, pictures, computer entertainment and on-line businesses, Sony is uniquely positioned to be the leading electronics and entertainment company in the world. Sony recorded consolidated annual sales of approximately $78 billion for the fiscal year ended March 31, 2010. Sony Global Web Site: Sony Global - Sony Global Headquarters

About Sony Computer Entertainment Inc.
Recognized as the global leader and company responsible for the progression of consumer-based computer entertainment, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) manufactures, distributes and markets the PlayStation® game console, the PlayStation®2 computer entertainment system, the PSP® (PlayStation®Portable) handheld entertainment system and the PlayStation®3 (PS3®) system. PlayStation has revolutionized home entertainment by introducing advanced 3D graphic processing, and PlayStation 2 further enhances the PlayStation legacy as the core of home networked entertainment. PSP is a handheld entertainment system that allows users to enjoy 3D games, with high-quality full-motion video, and high-fidelity stereo audio. PS3 is an advanced computer system, incorporating the state-of-the-art Cell processor with super computer like power. SCEI, along with its subsidiary divisions Sony Computer Entertainment America Inc., Sony Computer Entertainment Europe Ltd., and Sony Computer Entertainment Korea Inc. develops, publishes, markets and distributes software, and manages the third party licensing programs for these platforms in the respective markets worldwide. Headquartered in Tokyo, Japan, SCEI is an independent business unit of the Sony Group.

tak wiec skoncz wacpan plakac i narzekac i wstydu oszczedz.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Kolejny atak na Sony: skradziono ponad 12 tysięcy numerów kart kredytowych

Tak, miał miejsce kolejny atak na Sony - skradziono informacje o 24,6 miliona kolejnych kont?

?? Kolejny atak na Sony: skradziono ponad 12 tysięcy numerów kart kredytowych | => Gamezilla.pl

To poprostu żenujące, na dodatek choćbym nie wiem jak bardzo chciał to od długiego już czasu nie mogę wejść na moje konto i raz na zawsze je wyczyścić. Totalna paranoja i absurd jakiś. I wielkie mi zadość uczynienie-30 dni darmowej subskrypcji. Niech się użytkownicy wezmą może do roboty i zaczną wystosowywać zbiorowe pozwy, bo ta sytuacja tylko pod takie działanie się klasyfikuje.

"...Jednocześnie SOE wyraźnie podkreśla, że nie ma żadnych dowodów na to, by naruszona została inna, główna baza danych, zawierająca aktualne numery kart kredytowych bądź płatniczych..."

Nie wierzę w ani jedno słowo tego, co Sony mówi i podkreśla. Może niedługo ludzie zaczną zastawać poprostu wyczyszczone konta oraz zaczną nam przychodzić do domów niezamówione towary, bo jak widać hakerzy posiadają już chyba wszystkie możliwe nasze dane osobowe. Najpierw wyczyścili nam portfele YLODem, teraz serwują inne "nowinki". Jak taki fanboy, lub nie fanboy kupi kolejną mega wypasioną graficznie nową grę na PS3, gdy z jego konta wcześniej już hacker zrobi sobie zakupy..? Toż to nie będzie go stać już wtedy na zakup avatara czy chociażby theme.

A tutaj jeszcze jedna mała ciekawostka:

WASZYM ZDANIEM: Ktoś chce opuścić Sony? - PS3 Site Polska

"...21% z 2132 graczy zza oceanu, którzy wzięli w nich udział, poważnie zastanawia się nad zakupem Xboxa 360 i sprzedażą PlayStation 3...", "...Sony może utracić ponad 16 milionów użytkowników..."
Czy Ty te swoje bzdury możesz chociaż pisać we właściwych miejscach?
Czy to już po prostu taki jest Twój wątek do płaczu?
Jest wątek o włamaniu a Ty stale bredzisz pod swoją ścianą płaczu:
http://www.hdtv.com.pl/forum/playstation-3/23598-wlamanie-do-playstation-network.html

Pozdrawiam,
 

dariuszd1

New member
Fanboy

Nie chcę tam pisać, ponieważ Ty założyłeś ten wątek, a nie darzę Cię zbytnią sympatią i sądzę, że jesteś jednym z fanboyów PS3 oczywiście.
 

dariuszd1

New member
Gracze porzucają PS3 na rzecz Xboxa360

Gracze porzucają PS3 na rzecz Xboxa360 - FrazPC | Twój Vortal Technologiczny | Board | Aktualności | Artykuły |

..."manager jednego ze sklepów dużej brytyjskiej sieci powiedział, że masowo do jego sklepu przychodzą gracze, którzy chcą sprzedać konsolę PlayStation 3 i kupić Xboxa360. Zauważono aż 200-procentowy wzrost zwrotów PlayStation 3, z czego około połowa ludzi oddawała je za gotówkę, a druga połowa wymieniała na konsole Xbox360. Zauważono aż 200-procentowy wzrost zwrotów PlayStation 3, z czego około połowa ludzi oddawała je za gotówkę, a druga połowa wymieniała na konsole Xbox360..."

Cóż ja też porzuciłem już nawet wcześniej swoje PS3 na rzecz PCta, na którym gdy multiplatformowe poprostu wyglądają dużo ładniej i kosztują dużo mniej, a na samą PS3 excl. wychodzą na tyle rzadko, że chcąc na nie czekać, musiałbym chyba odpalać tą konsolę raz do roku. Na cały cykl życia takiej konsoli kilka gier ekskluzywnych i na prawdę ładnie wyglądających oraz wciągających to troszkę za mało. Pozatym obciążać jej też nie ma co za bardzo, bo YLOD może wyskoczyć w najmniej odpowiednim momencie, choć teraz lepiej po takim kupić Xboxa od razu.

"...Teraz Sony będzie musiało naprawdę stawać na głowie, żeby uzyskać utracone zaufanie klientów..." Mojego jednak już nie odzyska.
 
Ostatnia edycja:

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
I własnie w taki cudowny sposób autor tej wypowiedzi czyli manager jednego ze sklepów dużej brytyjskiej sieci ma przekichane
:D
Teraz pewnie wszyscy fanboys PS3 zbierają się pod jego domem by ustrzelić go ze specjalnej przystawki do Move;-)
 
Ostatnia edycja:

SierzantHarris

New member
Bez reklam
Faktycznie powód.
Ja sądzę, że jesteś fanboyem braku mózgu oczywiście.

Pozdrawiam,

Sorry stary ale jeśli chodzi o tematy o ps3, to zawsze w nich wychodzi z Ciebie agresja i nie ma wtedy żadnych złudzeń, że jesteś fanbojem sony. Końcówki posta komentować nie muszę bo każdy ma oczy ale ode mnie krótkie - chamstwo. Najlepsze jest to twoje pozdrawianie - obrażasz kogoś by go potem pozdrowić - zdecydowałbyś się na coś.
 
Do góry