Nowe oprogramowanie do TV Philips serii od 6**7 do 9**7.

miet55

Member
Bez reklam
Faktycznie, tylko mój to 6007 i z tego co pamiętam to dla serii 6000 i 7000 zawsze były takie same i wychodziły w tym samym czasie. Dla 42PFL6007K ostatnie to z końcówką 0.98.
 

beni1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Powinien ten soft być dobry do serii 6007. Ale zanim go się zainstaluje. Lepiej się upewnić i poczytać trochę w necie.
 

beni1

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wgrałem właśnie to oprogramowanie do mojego 46PFL7007K/12. Muszę przyznać, że nie zauważyłem jak na razie jakiś szczególnych zmian.
 
Ja ostatnio wgrałem z września aktualizację i po każdym włączeniu TV mam "teatrzyk " Mimo że wyłączam HD pixel i inne pseudo ulepszacze
 

miet55

Member
Bez reklam
To wróć do wersji 000.150.095.000. Mnie najbardziej wrrr apka VOD Onet. Czy ktoś może wie kto za to jest odpowiedzialny. Philips czy nadawca serwisu?
 

Zielony_M

Member
Wgrałem dzisiaj xx.99
VODOnet wywala TV faktycznie na 6877K. Ale w sumie nie korzystam z tej appki. Dlatego nawet nie wiedziałem o problemie.
Liczę, że ten soft natomiast nie będzie mi gubił ustawień obrazu co najbardziej mnie wpienia w tym TV.
 

wincenty126

New member
W moim 42PFL6057K/12 również nie mogę uruchomić filmu na VODOnet.
Telewizor przełącza się na stacjonarne kanały.

A w drugim Philipsie 46PFL7605H wogóle nie mogę uruchomić aplikacji.

Po wejściu w net tv i wybraniu np. playera przestają działać przyciski nawigacyjne w pilocie.
Z iplą dzieje się tak samo - aplikacja się otwiera, przyciski nawigacyjne działają, gdy aplikacja się otworzy - przestają działać !
Tak samo jest na innych aplikacjach.
Czy jest to wina aplikacji , oprogramowania czy pilota ?
Poza tym przy oglądaniu programów telewizyjnych pilot i wszystkie przyciski działają bez problemu.
Oprogramowanie mam najnowsze do tego telewizora czyli wersję z marca 2012r
Chociaż szkoda, że Philips po trzech latach od premiery telewizora nie udziela już wsparcia w nowsze oprogramowanie.
Czy miał ktoś już taki problem i skutecznie go rozwiązał ?
 

wincenty126

New member
Wysłałem do Philipsa pytanie:
Jak długo dostarczają na swoje produkty aktualizacje ?
Otrzymałem odpowiedz, że przez 2-2,5 roku

Tak długi jest czas dbania o klienta przez Philipsa !

Ciekaw jestem czy inne firmy działają podobnie.
 
Do góry