Potwierdzam w kwestii wyjścia optycznego i przerywania dźwięku wielokanałowego nic sie nie zmieniło .
Dzisiaj dzwoniłem do Philipsa i kazano mi napisać maila do philipsa z opisem problemu aby przyspieszyć działanie nad poprawa softu. Jak by nie bylo nie kumam takiego postępowania . W meilu napisałem ze ich produkt nie zgadza sie z opisem specyfikacji i po trzech aktualizacjach nic nie zmieniło sie w kwestii optyka i dźwięku i rozmyślam sie nad zareklamowaniem telewizora. Pan z którym rozmawiałem przez telefon powiedział ze usterka nie kwalifikuje sie do serwisu gdyż wina leży po stronie softu a nie uszkodzeniu technicznym.
Dzisiaj dzwoniłem do Philipsa i kazano mi napisać maila do philipsa z opisem problemu aby przyspieszyć działanie nad poprawa softu. Jak by nie bylo nie kumam takiego postępowania . W meilu napisałem ze ich produkt nie zgadza sie z opisem specyfikacji i po trzech aktualizacjach nic nie zmieniło sie w kwestii optyka i dźwięku i rozmyślam sie nad zareklamowaniem telewizora. Pan z którym rozmawiałem przez telefon powiedział ze usterka nie kwalifikuje sie do serwisu gdyż wina leży po stronie softu a nie uszkodzeniu technicznym.