Nigdy więcej philipsa!!

Status
Zamknięty.

Predo

Banned
Posiadam telewizor philips 47PFL6008 i to jest ostatnia rzecz jaką kupiłem z firmy philips. To jak się traktuję klienta, nie dopracowany soft telewizora, obsługa philipsa. Nic gorszego nie mogłem kupić, nie raz lepiej wydać mniej i mieć lepszy soft niż obraz!!! Ogólnie zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta bo to jest katastrofa.


EDYTOWANO PRZEZ ADMINISTRACJĘ
 
D

Deleted member 121090

Guest
Posiadam telewizor philips 47PFL6008 i to jest ostatnia rzecz jaką kupiłem z firmy philips. To jak się traktuję klienta, nie dopracowany soft telewizora, obsługa philipsa. Nic gorszego nie mogłem kupić, nie raz lepiej wydać mniej i mieć lepszy soft niż obraz!!! Ogólnie zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta bo to jest katastrofa.
Napisz konkretnie co jest nie tak.
 

boromirep

New member
Są kasowane wczoraj na temacie toshiba 55L7453 zadałem pytanie czy dołączony bluray do zakupionego tv ma 3D , (teraz taka promocja jest toshiby ) i na szczeście zdążyłem przeczytać odpowiedź bo dzisiaj juz tych postów nie ma a temat wiazał się z tv ponieważ promocja dotyczyła tego modelu .
Zaczyna mnie to wk.... bo to nie pierwszy raz .
 
D

Deleted member 121090

Guest
O skoro mamy tutaj interesującego się cenzurą administratora, to ja od razu przesyłam na adres ze stopki info, na temat cenzury którą sam administrator na moje wpisy zastosował. I to jeszcze na tyle ,, sprytnej'', że zalogowany widze swoje wypowiedzi, ale po wylogowaniu już ich nie ma:)
Czyli chodzi o to, żeby mi sie wydawało, że nikt w moje wypowiedzi w danym temacie nie ingeruje, ale inni ich nie widzą.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Predo

Banned
na jakie adres ze stopki?:p
a w Philipsie " Philips 47pfl6008 test-ten model robi furorę na całym świecie,czy tak będzie w Polsce" między 18.09.2014 do dnia 29.09.2014 strony 474-475 zostały usunięte chyba 2 moje posty i inne bo akurt 11 dni przerwy to ja nie widziałem w tym wątku od początku. No i do tego fakt telewizor robi furore ale chyba w serwisie...
 
D

Deleted member 121090

Guest
Predo
To napisz konkretnie co Ci w nim nie pasuje, co padło i jak wywiązuje się z gwarancji Philips?
 

piechu

Member
Bez reklam
Posiadam telewizor philips 47PFL6008 i to jest ostatnia rzecz jaką kupiłem z firmy philips. To jak się traktuję klienta, nie dopracowany soft telewizora, obsługa philipsa. Nic gorszego nie mogłem kupić, nie raz lepiej wydać mniej i mieć lepszy soft niż obraz!!! Ogólnie zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do Rzecznika Praw Konsumenta bo to jest katastrofa.
Do tego na tym forum panuję cenzura, są usuwane poszczególne posty. Po prostu widać że philips boi się o roszczenia. KATASTROFA!!!

Jeżeli telewizor jest powiedzmy "sprawny" ale wiesza się software, nie możesz korzystać z pełnej funkcjonalności telewizora a serwis nic z tym nie robi to możesz i powinieneś się powołać na niezgodność towaru z umową.
 

bluray

Banned
Co to znaczy nie dopracowany soft.
Pytam, bo żaden TV nie ma dopracowanego softu.

Widać temat tak trudny, że inicjator nie opisuje problemu ale robi niezły dym.
 

Predo

Banned
w telewizorze nie pasuję mi oprogramowanie,
wolne,
zawiesza się - nie raz trzeba nawet wtyczkę z prądu wyciągnąć bo nic nie pomaga,
smartTV raz się włączy raz nie,
funkcja GUIDE też żyję swoim życiem,
czarny ekran się robi podczas oglądania itp.
telegazeta się sama włącza

Co do kontaktu z infolinią philips:
Pisałem do nich e-mail odnośnie działania telewizora, kazali zadzwonić na infolinię żeby zgłosić usterkę, zadzwoniłem, kazali napisać list.. wysłałem oczywiście poleconym, minął kalendarzowy miesiąc cisza, pisałem @ dlaczego nie odpisali.. "wiadomość została przekazana do działu reklamacji", cisza.. wszedłem na czat, w końcu znalazła się kompetentna osoba i po chwili zadzwonili do mnie, oczywiście po raz kolejny musiałem opisywać sytuację, zgłoszenie serwisowe przyjęte.. no i teraz znowu muszę czekać.
Oczywiście mimo to nie odpuszczę dopóki nie dowiem się co się stało z moim pismem i dlaczego tak długo to trwało. Napisałem do nich w tej sprawię i zobaczę czy coś odpiszą.
Do tego niezgodność towaru z umową już raz był zgłaszany, niby było wszystko oki ale okazało się że telewizor został zaaktualizowany, niestety po chwili od uruchomienia telewizora dalej to samo, niestety kolejny raz okazał się bez sensu żeby zgłaszać bo kolejny czas bez telewizora i by wyszło że więcej w serwisie jest niż u mnie.
W końcu nie wytrzymałem i zgłosiłem po długim czasie (jak wyżej) i zobaczymy co teraz powiedzą.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Jak masz taki badziew, to oczywiście racja jest po Twojej stronie.
Tylko powiedz mi, po co się kontaktujesz z serwisem?
Nie lepiej wysłać TV do sprzedawcy jako towar niezgodny z umową? Jak masz TV krócej niż pół roku, to nawet za przesyłkę Ci musi oddać kasę.
Gwarancja Cię wiąże z Producentem a Ustawa o Szczególnych warunkach sprzedaży ( niezgodność z umową) ze Sprzedawcą! po co chcesz brać na siebie ich obowiązki i w ich imieniu dobrowolnie bierzesz na siebie męki z serwisem? Oni są od tego!
Widzę, ze zmieniłeś wpis.
ja bym jednak walczył ze sprzedawcą. Jeśli podczas naprawy nie potrafią usunąć występujących u Ciebie wad produktu, to wysłałbym TV jeszcze raz z żądaniem wymiany na wolny od wad albo zwrot gotówki. Właśnie to, że musisz go wysyłać po raz kolejny jest Twoim argumentem, ponowna wysyłka nie jest bez sensu., odniesie dużo lepszy skutek niż pierwsza. Przecież Cię to nic nie kosztuje. Wszystko odbywa się na koszt sprzedawcy.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Predo

Banned
Już 6 miesięcy minęło więc i tak za dużo nie będę wstanie uzyskać a tak przynajmniej serwis przyjedzie do mnie i chętnie usłyszę na żywo co powie. Niestety trudniejsza to jest droga ale mam nadzieję że będzie lepiej niż poprzednio.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Szkoda więc, że mimo że miałeś usterkę, to nie załatwiłeś sprawy własnie przez te pierwsze pół roku.
 

Predo

Banned
próbowałem.. oddałem do sklepu właśnie na "niezgodność towaru z umową" i napisali że wszystko oki, oczywiście zauważyłem że zaaktualizowany soft, a wozić TV w tą i z powrotem to też ryzyko. Teraz z innej strony próbuję to załatwić i może teraz w końcu zobaczą że badziew wypuścili i doprowadzą go jakoś do używalności chociaż minimalnej. Z tego co czytałem to wymieniają płyty główne więc pewnie i u mnie się tym skończy.
Dlatego też napisałem że nigdy tej firmy nie będę brał pod uwagę, zresztą podobną opinię wyrażam wśród znajomych bo pomoc ze strony philipsa też dużo odstaję od jakiejś tam średniej "linii".
 

jacekcy

New member
Chyba trafiłeś na egzemplarz, który oddałem do sklepu przed upływem 30 dni, wymieniając na plazmę. Minęło już wiele czasu i nerwa mnie nie tłucze. Serdecznie współczuję.
 

Rafal7

Banned
Nie powinno tak być, przecież łapę po kasę wyciągają i nie robią problemów jak im się ją daję, przynajmniej przez okres gwarancyjny powinni stawać na głowie aby klient był zadowolony z ich marki (produktu i serwisu)
Osobiście to cienko ich widzę w dziedzinie tv.
 

bluray

Banned
Mam dwa TV Philips.
Jeden 2012 i drugi 2013.
Zero problemów.

Guide z NTC zależy od nadawania.
Zdażają się problemy ale ich źródłem jest EMITEL - operator techniczny DVB-T.
 
Status
Zamknięty.
Do góry