W zeszlym tygodniu kupilem TV Panasonic 55as640e w sklepie internetowym a sprzet dotarl do mnie w piatek.
Znalazlem pixel swiecacy ciagle na niebiesko.
Czy taka wada podlega naprawie / wymianie serwisowej?
Co moge w takiej sytuacji zrobic?
Napisalem maila do wsparcia z tym zapytaniem, ale w odpowiedzi polecili tylko wypelnienie formularza zgloszeniowego odnosnie usterki.
Znalazlem takie stwierdzenie:
"Obowiązująca w Polsce norma ISO 13404-2 przewiduje, że telewizor (bądź monitor) uznaje się za sprawny jeśli ma nie więcej jak 2 uszkodzone piksele."
Ale nie wiem jak sie to odnosza do tego poszczegolni producenci, a nie chcialbym odeslac TV na 2 tyg i zeby wrocil w tym samym stanie.
Znalazlem pixel swiecacy ciagle na niebiesko.
Czy taka wada podlega naprawie / wymianie serwisowej?
Co moge w takiej sytuacji zrobic?
Napisalem maila do wsparcia z tym zapytaniem, ale w odpowiedzi polecili tylko wypelnienie formularza zgloszeniowego odnosnie usterki.
Znalazlem takie stwierdzenie:
"Obowiązująca w Polsce norma ISO 13404-2 przewiduje, że telewizor (bądź monitor) uznaje się za sprawny jeśli ma nie więcej jak 2 uszkodzone piksele."
Ale nie wiem jak sie to odnosza do tego poszczegolni producenci, a nie chcialbym odeslac TV na 2 tyg i zeby wrocil w tym samym stanie.