N-ka i jej nowa promocja

przemowroc

New member
strasznie dużo zamieszania robicie wokół tej sprawy ja dziś normalnie aktywowałem usługę pomimo że od doręczenia?podpisania umowy minęło ponad 8 dni ehhhh....Proszę pamiętać że to w ich interesie jest przeciągnąć klienta na swoją stronę....
 

p@well

New member
przemowroc, spoko , po prostu są ludzie którzy nie chcą się naciąć... ja ich rozumiem. Również po to jest to forum by sobie pomagac i ostrzegać ( spójrz na wątek gdzie kupić)

Kilka świeżych suchych faktów:
- przemo ma racje, oficjalnie jest 7 dni (?+3 dni opóźnienia?) od podpisania umowy przy dostawie, nieoficjalnie można to przeciągnąć - moje info to 14 dni innych nawet 21 dni
- faktycznie teraz jest do 2 miesięcy HBO + cinemax i pakiet filmbox do 2 miesięcy za darmo licząc od początku miesiąca (czyli aktywując np 20.10 - do końca listopada - jak ktoś nie chce wcześniej dezaktywować, bo dalej płatnie bez ostrzeżeń :p
- VOD pełne 3 miesiące promocja - czyli aktywując 02.11 promocja skończy się 02 02., ale dezaktywują dopiero po pełnym miesiącu czyli na końcu lutego. - za ten czas trzeba zapłacić, lub inaczej 28.10 - 28.01 i dopłacić od 28.01. 31.01 - takie sa moje informacje
- miesiące są liczone od dnia aktywacjji czyli np 28.10 do 28.01 pierwsze 3 darowe miechy, ale przyjdzie czas dopłaty za kolejne 3 dni do pełnego miesiąca (podobno)
- co do dezaktywacji po 6 miesiącach, to wcześniej telefonicznie można dezaktywowac 2 pakiety, potem tylko po 1 na miesiąc i za opłatą 20zł, czyli jak Ktoś planuję zmniejszenie to dobrze pilnować czasu.
Mam nadzieję, że rozjaśniłem kilka wątpliwości. jezeli gdzieś wkradł się błąd lub Ktoś ma inne info proszę o sprostowanie - jeszcze nie mam licencji na nieomylność:-D. Rozmowy nie nagrywałem, aż tak przezorny nie jestem;).

Teraz czekam swoje kilka dni (podobno dłużej niż wspomniane 7) i robię rewolucje w sieci domowej.
Pozdrawiam

p.s. polsatu p. Soloż nie odda innej platformie bo by ... miał kłopoty finansowe w swojej platformie
 
Ostatnia edycja:

p@well

New member
chmmm... no i ma kłopoty jak żadna inna platforma :-D. Jakby choć postraszył, że zwinie do siebie nie jeden korzystał by z omawianej promocji i osiągnął by swoje upragnione 500.000 abonentów.
 

acton777

New member
Bez reklam
RheeTCT napisał:
A pan Walter jakoś nie ma z tym problemu(udostępnia tvn-y wszystkim).

p@well napisał:
chmmm... no i ma kłopoty jak żadna inna platforma :grin:. Jakby choć postraszył, że zwinie do siebie nie jeden korzystał by z omawianej promocji i osiągnął by swoje upragnione 500.000 abonentów.

zasięg naziemnego Polsatu jest duzo większy od TVNu. Reklamodawcy niezle by się wkurzyli, jakby nagle odeszło ok. 3,2 mln TV. Dodatkowo CP i C+ płaci prowizję ITI, za kazdego abonenta, który ma TVN ;)
 

RheeTCT

New member
Płaci,nie płaci-co mnie to obchodzi,niech się dogadują.Nie rozumiem dlaczego Polsatu nie ma w N-ce,to duży minus i wielu potencjalnych klientów straconych.
 

marecki6

New member
Bez reklam
juz jakis czas temu mielismy info ze tvn powaznie rozmawia z polsatem o udostepnieniu sobie nawzajem programow w hd ...ale jak widac rozmowy spelzly na niczym albo panowie sa malo komunikatywni
 

mixer1975

New member
Panowie dzisiaj odebrałem od kuriera przesyłkę z n-recorderem. Z jednej strony paluszki już mi chodzą żeby to odpalić i aktywować z drugiej strony chciałbym zrobić to 1 listopada żeby mieć do końca roku wszystkie FILMBOXy, CINEMAXy i HBO (w promocji do 2 miesięcy). Jakby nie liczyć to 11 dni od podpisania umowy z kurierem :( i nie wiem co zrobić?
Cholerka zaskoczyli mnie ludzie z firmy kurierskiej OPEK, zamówilem n-recordera w sobotę a we wtorek już byli. Niby żadna rewelacja ale na infolinii N-ki mówili, że przesyłka może potrwać do 7 dni, no i myślałem, że tak będzie.
To może zrobimy ranking pt.: kto najpóźniej od podpisania umowy aktywował usługi w N-ce? :mrgreen:
pozdrawiam
 

kukuku2

New member
Na aktywacje masz 7 dni , wczoraj zamawiałem i tak mi powiedziała konsultantka i jest to gdzieś w umowie poczytaj. Też zamówiłem wczoraj mam nadzieje że dostane po 26 i wyrobie się z aktywacją po 1:)
 

mixer1975

New member
Rozmawiałem dzisiaj z infolinią N-ki i sprawa wygląda w następujący sposób. Jest 7 dni na aktywację ale jeśli będę chciał aktywować 1 listopada to N-ka podchodzi do tego "w przyjazny sposób" w stosunku do klienta i nie będzie żadnych problemów tylko żeby się zmieścić w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. Czyli 7 dni zgodnie z regulaminem + 14 dni na zwrot, w tych 21 dniach trzeba aktywować urządzenie. Pytałem czy po 7 dniach od podpisania umowy urządzenie jest blokowane w jakiś sposób i odpowiedź jest taka, że nie stosują takich praktyk. Bez owijania w bawełnę powiedziałem, że chcę w maksymalny sposób wykorzystać promocję na kanały filmowe "do 2 miesięcy gratis" i dostałem taką informację od konsultanta, że nie będzie żadnego kłopotu i oni rozumieją takie podejście klienta, więc ja czekam do 1 listopada.
pozdrawiam
 

Markuss1

New member
mixer1975 napisał:
Rozmawiałem dzisiaj z infolinią N-ki i sprawa wygląda w następujący sposób. Jest 7 dni na aktywację ale jeśli będę chciał aktywować 1 listopada to N-ka podchodzi do tego "w przyjazny sposób" w stosunku do klienta i nie będzie żadnych problemów tylko żeby się zmieścić w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy. Czyli 7 dni zgodnie z regulaminem + 14 dni na zwrot, w tych 21 dniach trzeba aktywować urządzenie. Pytałem czy po 7 dniach od podpisania umowy urządzenie jest blokowane w jakiś sposób i odpowiedź jest taka, że nie stosują takich praktyk. Bez owijania w bawełnę powiedziałem, że chcę w maksymalny sposób wykorzystać promocję na kanały filmowe "do 2 miesięcy gratis" i dostałem taką informację od konsultanta, że nie będzie żadnego kłopotu i oni rozumieją takie podejście klienta, więc ja czekam do 1 listopada.
pozdrawiam

To ja Ci coś podpowiem: podczas podpisywania umowy (obojętne czy na telefon, czy w punkcie) aktywuj sobie tylko opcję Filmbox i Cinemax do dwóch miesięcy gratis. Jak juz aktywujesz n-kę zadzwoń do BOK i skorzystaj z promocji "HBO do 3 m-cy gratis".
Ale nie zapomnij o jednym: jak aktywujesz 01.11, to Filbox i Cinemx będziesz miał gratis do końca grudnia, po czym go wyłączą - tutaj filozofii nie ma... Jednak jest jedno "ale", gdyż HBO oraz usługę VOD wyłączą Ci dopiero na koniec lutego i za ten prawie cały miesiąc naliczą opłatę za VOD i HBO zgodnie z cennikiem - to jest dosyć ważny haczyk.
Z kolei aktywując n-kę na koniec X w/w opłał nie będzie, ale za to traci się cały m-c HBO w gatisie...
 

mixer1975

New member
Markuss1 napisał:
To ja Ci coś podpowiem: podczas podpisywania umowy (obojętne czy na telefon, czy w punkcie) aktywuj sobie tylko opcję Filmbox i Cinemax do dwóch miesięcy gratis. Jak juz aktywujesz n-kę zadzwoń do BOK i skorzystaj z promocji "HBO do 3 m-cy gratis".
Ale nie zapomnij o jednym: jak aktywujesz 01.11, to Filbox i Cinemx będziesz miał gratis do końca grudnia, po czym go wyłączą - tutaj filozofii nie ma... Jednak jest jedno "ale", gdyż HBO oraz usługę VOD wyłączą Ci dopiero na koniec lutego i za ten prawie cały miesiąc naliczą opłatę za VOD i HBO zgodnie z cennikiem - to jest dosyć ważny haczyk.
Z kolei aktywując n-kę na koniec X w/w opłał nie będzie, ale za to traci się cały m-c HBO w gatisie...
Dzięki za podpowiedź :)
Dobrze zrozumiałem, że n-ka tak dziwnie nalicza 3 "pełne miesiace" - akurat w moim przypadku od 1 listopada do 1 lutego a nie tak jakby podpowiadał zdrowy rozsądek od 1 listopada do 31 stycznia?
 

RheeTCT

New member
Widzisz,to wszystko po to,żeby Cie jednak szarpnąć na te parę zeta za okres po promocji do końca miesiąca.Ale wszyscy tak robią.Trzeba jeszcze uważać kiedy mija termin rezygnacji - nie zawsze tak samo.
 

pivovar

New member
Markuss1 napisał:
To ja Ci coś podpowiem: podczas podpisywania umowy (obojętne czy na telefon, czy w punkcie) aktywuj sobie tylko opcję Filmbox i Cinemax do dwóch miesięcy gratis. Jak juz aktywujesz n-kę zadzwoń do BOK i skorzystaj z promocji "HBO do 3 m-cy gratis".
Ale nie zapomnij o jednym: jak aktywujesz 01.11, to Filbox i Cinemx będziesz miał gratis do końca grudnia, po czym go wyłączą - tutaj filozofii nie ma... Jednak jest jedno "ale", gdyż HBO oraz usługę VOD wyłączą Ci dopiero na koniec lutego i za ten prawie cały miesiąc naliczą opłatę za VOD i HBO zgodnie z cennikiem - to jest dosyć ważny haczyk.
Z kolei aktywując n-kę na koniec X w/w opłał nie będzie, ale za to traci się cały m-c HBO w gatisie...
witam,
Markuss1 - a w przypadku gdy zadzwonimy w styczniu i zrezygnujemy z tych dodatków z końcem stycznia, to też będą naliczali za luty ?
Wychodzi więc, że Filmbox i Cinemax liczą inaczej niż HBO i VOD, według informacji od konsultanta (którego starałem się przemaglować w tej sprawie) powinni liczyć tak samo :eek:

pozdrawiam
pivovar
 

zoltan

New member
mixer1975 napisał:
Panowie dzisiaj odebrałem od kuriera przesyłkę z n-recorderem.

To rozumiem, ze juz umowe podpisales i wziales n-ke razem z Filmbox, HBO i Cinemax (w promocji do 2 miesięcy) i teraz czekasz tylko z aktywacja?
Pytam, bo Markuss1 napisal: "To ja Ci coś podpowiem: podczas podpisywania umowy (obojętne czy na telefon, czy w punkcie) aktywuj sobie tylko opcję Filmbox i Cinemax do dwóch miesięcy gratis. Jak juz aktywujesz n-kę zadzwoń do BOK i skorzystaj z promocji "HBO do 3 m-cy gratis"".
 

Markuss1

New member
pivovar napisał:
witam,
Markuss1 - a w przypadku gdy zadzwonimy w styczniu i zrezygnujemy z tych dodatków z końcem stycznia, to też będą naliczali za luty ?
Wychodzi więc, że Filmbox i Cinemax liczą inaczej niż HBO i VOD, według informacji od konsultanta (którego starałem się przemaglować w tej sprawie) powinni liczyć tak samo :eek:

pozdrawiam
pivovar

Jak aktywujesz np. 01.11 to VOD wyłączą dopiero na koniec lutego i to obojętne czy zadzwonisz w grudniu, czy w styczniu (za luty opłata wyrównawcza za VOD).
Przy umowach zawieranych bodajże przed 23.09 był inny zapis co do VOD i wtedy faktycznie wyłączali na koniec miesiąca a nie na koniec tzw. "okresu gwarantowanego" no i wówczas nie było tej opłaty wyrównawczej.
Nie wiem jak sprawa wygląda w przypadku promocji dla klientów "HBO do 3 m-cy gratis", bo tutaj każdy konsultant twierdzi coś innego i nie wiem jak jest z czasem wyłączenia i ew. opłatami wyrównawczymi.
 

mixer1975

New member
zoltan napisał:
To rozumiem, ze juz umowe podpisales i wziales n-ke razem z Filmbox, HBO i Cinemax (w promocji do 2 miesięcy) i teraz czekasz tylko z aktywacja?
Pytam, bo Markuss1 napisal: "To ja Ci coś podpowiem: podczas podpisywania umowy (obojętne czy na telefon, czy w punkcie) aktywuj sobie tylko opcję Filmbox i Cinemax do dwóch miesięcy gratis. Jak juz aktywujesz n-kę zadzwoń do BOK i skorzystaj z promocji "HBO do 3 m-cy gratis"".
Umowa podpisana, sprzęt mam w domku i czekam z aktywacją do 1 listopada. Kolega (jeśli można się tak wyrazić :)) Markuss1 chyba troszkę mnie źle zrozumiał:) albo ja mało sugestywnie opisałem moją sytuację.
 

zoltan

New member
Moze sie myle, bo n-ke mam dopiero miesiac, ale wydaje mi sie, ze co by to nie bylo to wszystko wylaczaja pod koniec miesiaca i nie ma mozliwosci wylaczenia danej uslugi np. w srodku miesiaca (w trakcie trwania umowy i na wlasne zyczenie).

mixer1975 jesli aktywujesz n-ke 1.11. to Filmbox, HBO i Cinemax (w promocji do 2 miesięcy gratis) bedziesz mial za darmo do 31.12. Jesli bedziesz chcial zrezygnowac z tych kanalow to zadzwon do n-ki w grudniu i zrezygnuj. Najlepiej nie czekac z telefonem do konca miesiaca tylko zrobic to wczesniej. I najlepiej dzwonic w srodku nocy, najszybciej sie dodzwonisz. :)

Nie wiem tylko jak to bedzie w przypadku pakietow tematycznych. Jesli wziales promocje "Wszystkie pakiety za 38 zł" to byc moze bedzie tak, ze beda one wazne do 1 maja i wylacza ci czesc z nich dopiero na koniec maja, a za caly maj bedziesz musial zaplacic juz po normalnej cenie. To tylko moje przypuszczenie. Moze ktos wie dokladnie jak to jest.
 
Do góry