N-ka i jej nowa promocja

zalmar

New member
dlaszy ciąg n

może ktoś skorzysta z moich doświadczeń...

sprawa się jak na razie komplikuje...

po uprzednim zamówieniu za pośrednictwem infolinii n otrzymałem kurierem umowę wraz z dekoderem nbox. Umowę podpisałem, za dekoder uiściłem kurierowi opłatę w wysokości całych 38 zł. Wszystko do tego momentu przebiegało zgodnie z ustaleniami na infolinii.

Niestety następnego dnia okazało się, że informacje jakie otrzymałem na infolinii są sprzeczne z informacjami jakie otrzymałem u lokalnego autoryzowanego przedstawiciela.

Zgłaszając poprzez infolinię chęć podpisania 12 miesięcznej umowy w ramach promocji "Wszystkie pakiety za 38 zł" zastrzegłem, że aktywacji dokonam dopiero w pierwszych dniach listopada...Na infolinii potwierdzono, że jest to jak najbardziej możliwe. Niestety po wizycie u lokalnego przedstawiciela okazało się, że zgodnie z rozdziałem IV pkt. 1 regulaminu świadczenia usług abonent zobowiązany jest w ciągu 7 dni od zawarcia umowy do złożenia telefonicznego polecenia aktywacji.

Kolejnym dużym problemem okazał się zakup zestawu antenowego.
Na infolinii zaproponowano dokonanie zakupu nowego modelu zestawu antenowego o symbolu - NZR8042TS zawierającego czaszę o średnicy 80 cm oraz konwerter Universal Twin marki Triaxu u lokalnego przedstawiciela, gdyż poprzez infolinię sprzedawane są jedynie poprzednie starsze modele anten. Oczywiście przystałem na tę propozycję i po podpisaniu umowy udałem się do lokalnego przedstawiciela. Przedstawiciel wszystkiemu zaprzeczył, powiedział, że nie ma możliwości zakupu samego zestawu antenowego.

Wysłałem maila do n z prośbą o wyjaśnienie powyższego.

 

marecki6

New member
Bez reklam
z zestawem antenowym to akurat dobrze ze nie wyszlo bo jakbys poszukal troche po forum, to dowiedzialbys sie ze zestawy n'ki sa kiepskie i lepiej kupic talerz na wlasna reke
 

brun

Member
witam kolegów.

sprawa dot n-ki a dokładnie ich dziwnych skąplikowanych i zawiłych jest o tyle wkurzająca, że ja będąc aktualnie abonentem dostaje dużo mniej niż nowi użytkownicy a najlepiej ci którzy przychodzą z konkurencji, aż się nóż w kieszeni otwiera, i chce się rozwiązać umowe żeby i na złość zrobić, tylko że wtedy co będe oglądał...?

Umowa kończy mi się w listopadzie, więc w październiku złoże rezygnację.
Chciałbym zakupić recorder ale bez VOD to jest komedia jakaś że przymusowo masz usługe kupić, ciekawe czy coś może się jeszcze zmienić jeśli chodzi o tą promocję, nie usmiecha mi się płacić za usługe przez pół roku?

czy ktoś pamięta ile trwała promocja na 38zł w zeszłym roku?
czy przed świętami było coś ekstra?

proszę o rady,

pozdrawiam
Rozgoryczony Użytkownik N
 

mixer1975

New member
Nscreen i Picture Box

Ja mam pytanie dotyczące VOD: nScreen i Picture Box. Czy oprócz tych 30 złociszy, które płaci się co miesiąc dochodzą jeszcze jakieś dodatkowe opłaty za film/odcinek serialu? Bo widzę, że za premierowe filmy w VOD płaci się po 11 pln za film. Na stronie Nki nic nie widzę o dodatkowych opłatach czyli nic się nie płaci czy tylko "zapomnieli" dopisać? :hmm:
pozdrawiam
 

RheeTCT

New member
Przecież jest jasno opisane : Nscreen i Picturebox po 30 zł abonament,a Premiery VOD - 11 zł za każdy film.Jeśli płacisz abo - to nic poza tym.
 

przemowroc

New member
Witam w kwestii aktywacji jest tak: 7 dni od podpisania umowy (tel lub u dystrybutora ) następnie mamy 14 dni na zwrot sprzętu w którym możemy dokonać aktywacji. Chili łącznie 21 dni takie info dostałem przez tel. podczas aktywacji której notabene nie przeprowadziłem.... Pozdrawiam
 

p@well

New member
przemowroc mamy rozumieć, że otrzymałeś przesyłkę z n-recoderem i nadal nie aktywowałeś n-ki? Jak długo już masz? Podpowiedz, czekasz do listopada?
Pozdro
 

przemowroc

New member
p@well ,01.10.2008 tel. do n-ki, 06.10.2008 kurier zacieram ręce podłączam do starej instalacji zonk za słaby sygnał ,pomyślałem że poczekam do niedzieli celem zakupu anteny (90cm +konwerter twin)jednak po przeczytaniu wątku postanowiłem zadzwonić celem aktywacji. Rozmawiałem z konsultantem przedstawiłem mu moją sytuację i wyjaśnił mi to o czym pisałem. Dzis zakupiłem antenę , jutro montaż i aktywacja.
 

zoltan

New member
przemowroc napisał:
Witam w kwestii aktywacji jest tak: 7 dni od podpisania umowy (tel lub u dystrybutora ) następnie mamy 14 dni na zwrot sprzętu w którym możemy dokonać aktywacji. Chili łącznie 21 dni takie info dostałem przez tel. podczas aktywacji której notabene nie przeprowadziłem.... Pozdrawiam

Wydaje mi sie, ze sie mylisz.

Regulamin swiadczenia uslug.

Rozdział IV. Warunki swiadczenia usług przez ITI Neovision

1. ... Abonent w ciagu 7 dni od zawarcia Umowy zobowiazany jest do
złozenia ITI Neovision telefonicznego polecenia Aktywacji. Niezłozenie
polecenia Aktywacji oznacza odstapienie przez Abonenta od zawartej Umowy
i obowiazek niezwłocznego (z zastrzezeniem, iz nie moze nastapic to pózniej niz w terminie 14 dni od daty odstapienia od Umowy) zwrotu na rzecz ITI Neovision Dekodera wraz z Karta dekodujaca, oraz Zestawem antenowym (o ile został Abonentowi udostepniony).
 

przemowroc

New member
Cóż zapis zapisem a co powiesz na to jak kurier nie przybędzie do Ciebie w trakcie tych 7 dni bo np nie zastał Ciebie w domu?????
Powiem tak podczas rozmowy z konsultantem (chciałem dokonać aktywacji) przedstawiłem mu problem i odpowiedział mi że mam jeszcze 14 dni na "zwrot sprzętu" i w trakcie tego czasu mogę dokonać aktywacji nie mówił nic o tym że będzie to oznaczać rezygnację. Umowę mam z dn01.10, data nadania n-rec to 06.10. U mnie był 07.10. a jak by mnie nie zastał???? Hehe zobaczymy jutro napewno podzielę się wrażeniami.
 

mixer1975

New member
Ja wczoraj rozmawiałem telefonicznie z konsultantem nki i powiedział mi, że te 7 dni jest liczone od momentu podpisania umowy czyli w momencie jak odbierasz sprzęcik od kuriera.
 

Patrycjusz

New member
oczywiście, że od momentu odebrania sprzętu i podpisania umowy. Tylko faktycznie zastanawia mnie jedno, że na infolinii mnie również przekazali, że 21 dni, a jak poprosiłem o przesłanie na e-maila wzoru umowy, celem zaznajomienia się z tym co będę podpisywał, to odmówili :hmm::hmm::hmm:
Bezeduraaaa, przecież nie będę przetrzymywał kuriera godzinę, bo muszę przeczytać co podpisuję. Wiem, że ogólne warunki są na ich stronie, ale co innego warunki, czy regulamin, a co innego umowa, pod którą składam podpis.


pzdr
 

zoltan

New member
Infolinia to infolinia, a regulamin, czy tresc umowy to inna sprawa. Czasem na infolinii siedza ludzie, ktorzy opowiadaja rozne glupoty, a w sytuacji konfliktowej raczej n-ka powola sie na regulamin, czy umowe, ktora podpisales. Czy jesli przeslaliby Ci na meila tresc umowy, to nie czytalbys juz wogole umowy w obecnosci kuriera, tylko podpisal w ciemno? Moze nie wyslali ci dlatego, bo im sie nie chce, moze im nie wolno. Tresc umowy zajmuje raptem jedna strone kartki A4 i naprawde niewiele jest tam do czytania. Piec minut i przeczytane. :) Inna sprawa to to, ze podpisujac umowe oswiadczasz, ze zapoznales sie ze wszystkimi regulaminami, zasadami promocji itp. Wiec z tym lepiej zapoznac sie wczesniej, np. ze stronki n-ki.
 

zaryl

New member
HBO+Cinemax 2 miesiące gratis...i co później?

zalmar napisał:
W takim razie teraz opłaca się zamówić "N" poprzez infolinię (umowa 12 m-cy od aktywacji) w promocji wszystkie pakiety za 38 zł.

Aktywacji dokonać w pierwszych dniach listopada i ...

- zapłacić kurierowi 38 zł za dekoder nbox,
- aktywacji dokonać na początku listopada,
- przez pierwszych sześc miesięcy (płacić 38 zł/m-c abonamentu za wszystkie 6 pakietów podstawowych,
- dodatkowo przez listopad i grudzień (święta) mieć za darmo pakiet HBO+Cinemax (liczą się dwa miesiące kalendarzowe - aktywacja dokonana pod koniec listopada, też będzie trwała tylko do końca grudnia),
- przez kolejne 6 miesięcy płacić tylko 48 zł/m-c za 4 pakiety (informacja i rozrywka + 3 spośród 5 do wyboru)
- pod koniec grudnia zrezygnować z pakietu HBO+Cinemax,
- pod koniec kwietnia wybrać 3 pakiety spośród 5 dostępnych

i to by było na tyle... całkowity roczny koszt: 554 zł (ma ktoś legalnie taniej?)

Do tego mozna jeszcze dołozyć FilmBox na takich samych warunkach co HBO+Cinemax :)
 
Ostatnia edycja:

p@well

New member
Czy Ktoś z korzystających z oferty KORZYSTNA ZAMIANA otrzymał dodatkowo HBO + cinemax oraz pakiet filmbox ? Oczywiście na czas dwóch miesięcy. Potrzebuje potwierdzenia , bo dziś mam rozmowę z konsultantem.
 

acton777

New member
Bez reklam
zoltan napisał:
Infolinia to infolinia, a regulamin, czy tresc umowy to inna sprawa. Czasem na infolinii siedza ludzie, ktorzy opowiadaja rozne glupoty, a w sytuacji konfliktowej raczej n-ka powola sie na regulamin, czy umowe, ktora podpisales....

I tu się nie zgodzę, moze na infolini pracują mało kompetentni ludzie, ale wszystko co powiedzą jest wiązące dla Nki i klienta!!!! Tak stanowi kodeks handlowy. Jedyny problem, to klient musi udowodnić, ze padły takie, a nie inne słowa, czyli najprościej nagrać rozmowę, o czym nalezy poinformować rozmówcę. Włączamy dyktafon, mówimy formułkę: "proszę pani\a ze względu na swoje bezpieczeństwo i ewentualne nieporozumienia w przyszłości, informuję, ze będę nagrywał naszą rozmowę"(mniej, więcej ;)), dalej prosimy o przedstawienie się osoby, z którą rozmawiamy i "ciągniemy za język" :grin:
 
Do góry