dlaszy ciąg n
może ktoś skorzysta z moich doświadczeń...
sprawa się jak na razie komplikuje...
po uprzednim zamówieniu za pośrednictwem infolinii n otrzymałem kurierem umowę wraz z dekoderem nbox. Umowę podpisałem, za dekoder uiściłem kurierowi opłatę w wysokości całych 38 zł. Wszystko do tego momentu przebiegało zgodnie z ustaleniami na infolinii.
Niestety następnego dnia okazało się, że informacje jakie otrzymałem na infolinii są sprzeczne z informacjami jakie otrzymałem u lokalnego autoryzowanego przedstawiciela.
Zgłaszając poprzez infolinię chęć podpisania 12 miesięcznej umowy w ramach promocji "Wszystkie pakiety za 38 zł" zastrzegłem, że aktywacji dokonam dopiero w pierwszych dniach listopada...Na infolinii potwierdzono, że jest to jak najbardziej możliwe. Niestety po wizycie u lokalnego przedstawiciela okazało się, że zgodnie z rozdziałem IV pkt. 1 regulaminu świadczenia usług abonent zobowiązany jest w ciągu 7 dni od zawarcia umowy do złożenia telefonicznego polecenia aktywacji.
Kolejnym dużym problemem okazał się zakup zestawu antenowego.
Na infolinii zaproponowano dokonanie zakupu nowego modelu zestawu antenowego o symbolu - NZR8042TS zawierającego czaszę o średnicy 80 cm oraz konwerter Universal Twin marki Triaxu u lokalnego przedstawiciela, gdyż poprzez infolinię sprzedawane są jedynie poprzednie starsze modele anten. Oczywiście przystałem na tę propozycję i po podpisaniu umowy udałem się do lokalnego przedstawiciela. Przedstawiciel wszystkiemu zaprzeczył, powiedział, że nie ma możliwości zakupu samego zestawu antenowego.
Wysłałem maila do n z prośbą o wyjaśnienie powyższego.
może ktoś skorzysta z moich doświadczeń...
sprawa się jak na razie komplikuje...
po uprzednim zamówieniu za pośrednictwem infolinii n otrzymałem kurierem umowę wraz z dekoderem nbox. Umowę podpisałem, za dekoder uiściłem kurierowi opłatę w wysokości całych 38 zł. Wszystko do tego momentu przebiegało zgodnie z ustaleniami na infolinii.
Niestety następnego dnia okazało się, że informacje jakie otrzymałem na infolinii są sprzeczne z informacjami jakie otrzymałem u lokalnego autoryzowanego przedstawiciela.
Zgłaszając poprzez infolinię chęć podpisania 12 miesięcznej umowy w ramach promocji "Wszystkie pakiety za 38 zł" zastrzegłem, że aktywacji dokonam dopiero w pierwszych dniach listopada...Na infolinii potwierdzono, że jest to jak najbardziej możliwe. Niestety po wizycie u lokalnego przedstawiciela okazało się, że zgodnie z rozdziałem IV pkt. 1 regulaminu świadczenia usług abonent zobowiązany jest w ciągu 7 dni od zawarcia umowy do złożenia telefonicznego polecenia aktywacji.
Kolejnym dużym problemem okazał się zakup zestawu antenowego.
Na infolinii zaproponowano dokonanie zakupu nowego modelu zestawu antenowego o symbolu - NZR8042TS zawierającego czaszę o średnicy 80 cm oraz konwerter Universal Twin marki Triaxu u lokalnego przedstawiciela, gdyż poprzez infolinię sprzedawane są jedynie poprzednie starsze modele anten. Oczywiście przystałem na tę propozycję i po podpisaniu umowy udałem się do lokalnego przedstawiciela. Przedstawiciel wszystkiemu zaprzeczył, powiedział, że nie ma możliwości zakupu samego zestawu antenowego.
Wysłałem maila do n z prośbą o wyjaśnienie powyższego.