Redcoon
Ja już mogę wyjaśnić. Nie ma czegoś takiego jak LG ROBI NIEKTÓRE NAPRAWY. LG robi WSZYSTKIE naprawy gwarancyjne a serwisanci przyjeżdżają do domu, pod jednym warunkiem - mamy podbitą gwarancję. Sęk w tym, że niektóre sklepy w tym Redcoon zorganizowały sobie swój "własny" serwis, który obsługuje ogólnopolska sieć. Kupując w takich miejscach sprzęt nie dostaniemy podbitej gwarancji, ponieważ mamy 10 dni na jego zwrot lub wymianę, bo takie mamy widzimisię. Tam naprawy dokonuje się nie na zasadzie okazania gwarancji, lecz faktury zakupu i tyle. Koło się zamyka, bo serwis LG przyjedzie bezzwłocznie, gdy na owej widnieje pieczątka z datą. Z reguły sklepy z własnym serwisem na 99% zabierają "padlinę" do swojego warsztatu - czeka się na powrót ok. 2 tygodnie (taki przepis kolejny). Wyjście jednak jest - po 10 dniach należy podesłać sklepowi gwarancję z kserem faktury i prośbą o podbicie gwarancji. Od momentu jej odesłania możemy liczyć na serwisantów LG. Pozdrawiam.