LG CINEMA 3D – telewizor LG LW570S - wszystko o serii LW 570S

memeczyslaw

New member
napisałem do lg gdize opisałem ten problem i dostałem taką odpowiedz:

W nawiązaniu do zgłaszanego objawu informujemy, iż w zaistniałej sytuacji jeżeli sprzęt nie wykazuje objawów podczas testu obrazu niezbędne będzie sprawdzenie innego źródła sygnału. Jeżeli na innym źródle sygnału również zauważy Pan linie, możliwe będzie skierowanie sprzętu do serwisu.

czyli może chodzić o sygnał?
 

vwrafi

New member
napisałem do lg gdize opisałem ten problem i dostałem taką odpowiedz:

W nawiązaniu do zgłaszanego objawu informujemy, iż w zaistniałej sytuacji jeżeli sprzęt nie wykazuje objawów podczas testu obrazu niezbędne będzie sprawdzenie innego źródła sygnału. Jeżeli na innym źródle sygnału również zauważy Pan linie, możliwe będzie skierowanie sprzętu do serwisu.

czyli może chodzić o sygnał?

Mógł pan kupić telewizor z gwarancją a nie teraz biadolić na forum.
 

navi3

New member
napisałem do lg gdize opisałem ten problem i dostałem taką odpowiedz:

W nawiązaniu do zgłaszanego objawu informujemy, iż w zaistniałej sytuacji jeżeli sprzęt nie wykazuje objawów podczas testu obrazu niezbędne będzie sprawdzenie innego źródła sygnału. Jeżeli na innym źródle sygnału również zauważy Pan linie, możliwe będzie skierowanie sprzętu do serwisu.

czyli może chodzić o sygnał?

Coś kombinują,u mnie gość z LG w rozmowie telefonicznej(na podstawie wcześniej wysłanych zdjęć)stwierdził,że na 90% jest to uszkodzona matryca.Później serwis tylko potwierdził te słowa.
Tak,że jeśli tv jest na gwarancji to bym już go pakował i wysyłał do naprawy.
 

vwrafi

New member
od tego chyba to forum jest aby rozwiązywać problemy i pisać opinie?

No ale każdy panu radzi już od paru tygodni ( bo dosyć często widzę pański nick ) aby zgłosić się do serwisu, a pan uparcie się pyta jak może pan sam naprawić problem. Wnioskuję z tego, iż nie ma pan gwarancji, skoro chce pan naprawiać wszystko na własną rękę.
 

pjurek02

New member
problem z magicznym pilotem

Witam
mam od kilku dni problem z LG Magic Remote - ma straszne lagi w działniu, (wymieniłem baterie, podłaczyłem jeszcze raz) i nic, reakcje na ruchy praktycznie zadne.

prośba, może ktoś z was spotkał sie z takim problemem.
 

maxenergizer

New member
Witam,

Mam problem z 3D w tym TV, chodzi o to że podczas trybu 3D widzę tak jakby 3 obrazy, jeden główny który jest okej i dwa takie półcienie po prawej i lewej stronie każdego elementu. Jest to jakaś wada matrycy czy może coś innego. Dzieje się tak nawet jak odtwarzam coś bezpośrednio z USB, tak że raczej jakość kabla hdmi odpada. Oprogramowanie najnowsze.

Pozdrawiam
 

srcp

New member
reklamacje zgłaszać poprzez strone czy miejsce gdzie telewizor zakupiłem?
serwisant przyjeżdża do domu i zabiera telewizor? czy jak to wygląda?
Ja zgłosiłem przez strone LG i servis proponował mi odbiór TV do naprawy , wyznaczył jednak termin do 5 dni , więc zawiozłem swoim autem.Miesci się do vw golf 4.
 

jacek67m

New member
Ja wczoraj zglosiłem na infolini około 16 dzis rano około 9 odezwał sie serwis a jutro mają przyjechać obejrzeć ocenić i możliwe że zabrac niewiem ile będę czekał
 

jacek67m

New member
Może ktoś miał taki przypadek . po nacisnięciu matrycy przy obudowie ta wciska się jakie 3-4 mm , nie występuje to na całym obramowaniu tylko w niektórych miejscach sprawdzałem na innych odbiornikach w euro-agd niema czegos takiego prosze o podpowiedz
 

zbyniu4

New member
Jest nowe oprogramowanie do tv. Z tego co zauważyłem trochę zmieniło się menu główne-kolejność funkcji i chyba nic po za tym. Ale mogę się mylić. Czy wg Was są jakieś inne istotne zmiany w tym nowym firmware.
A i jeszcze jedno. Nie ma w dalszym ciągu kodeków DTS
 

key_pax

New member
Po wgraniu tego softu nie działa mi "Reset ustawień fabrycznych" jest nieaktywny.
Co jest? Czy jakoś inaczej się resetuje, a może jest jakaś inna procedura aby zresetować?

A mam jeszcze problem, głównie oglądając IPLĘ, średnio 1-2 razy na program czy serial wywala mnie i wyskakuje okienko "Polecenie nie może być przetworzone". Problem ten występował również na wcześniejszych softach. Pisałem z pomocą IPLI i stwierdzili, że u nich wszystko jest ok, i problem jest w TV. Tylko dziwne, że na innej aplikacji mi to się nie zdarza.
Właśnie reset do ustawień fabr. pomagał i przez jakiś czas okienko nie wyskakiwało, natomiast zawsze po czasie problem wraca.

Teraz oczywiście ku... po aktualizacji reset jest nieaktywny. Jak można inaczej zresetować TV i czym może być spowodowany ten problem z IPLĄ, czy to rzeczywiście wina TV?


W opcjach premium dołożyli 2 IPLE (sport i film) oraz jakiś bzdetny, chyba węgierski, czy grecki "VIDEA", a TVN PLAYER nadal nie ma. FLASH PLAYER w przeglądarce nadal stary.

Szkoda słów


edit:
sorki reset działa, miałem włączone menu hotelowe, ale problem z iplą pozostaje.
 
Ostatnia edycja:

memeczyslaw

New member
trzeba pochwalić serwis lg, zgłosiłem usterke w środe wieczorem, w czwartek rano przybył pan który zdiagnozował błąd, a w piątek rano przybył serwisant i na miejscu szybko i sprawnie w 20 minut wymienił płyte główną w telewizorze także gwarancja i reklamacja duży+
 
Do góry