hej
Ja zapłaciłem oszustowi poprzez przelewy24
i zastanawiam się właśnie czy można dokonać tam reklamacji?
nie wiem czy to jest możliwe, jak myślicie?
a czy wiesz czy jest w ogóle taka możliwość jak zwrot kasy?
piszesz, że mają dać znać w piątek?
Nie mam pojecia, dalam sie tak samo glupio nabrac jak Wy, i teraz jestem w kropce, bo kasa poszla w bloto. Serwis przelewy24.pl jak narazie zbiera skargi i jak mowilam-kontaktu z sontel.pl nie maja. Kazali mi dzwonic w piatek, zeby czegokolwiek sie dowiedziec.
Mam wrazenie, ze ten "obiecany piatek" to tylko przeciaganie tej calej glupiej sprawy-sontel.pl kombinuje jak sie wywinac z oszustwa, a platnosci24 zbywaja ludzi, bo nie wiedza co robic i czekaja na rozwoj sytuacji. Tylko, ze w piatek moze byc juz za pozno na cokolwiek, bo z uplywem czasu szansa na kontakt z tymi zlodziejami jest coraz mniejsza.
Nie zdziwilabym sie, gdyby teraz czytali lament naiwniakow i jeszcze sie z tego smiali.
Ja bym się wcale nie zdziwiła jakbyśmy wszyscy dostali w piątek maile od sontel, że mamy się cmoknąć w nasze szanowne zadki. Uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest po tych durnych 14 dniach wnosić po kolei sprawy na policję a potem albo zbiorowy pozew, albo każdy według własnego uznania.
Ja dzisiaj wysłałam wiadomość do sklepu sontel z groźbą wniesienia skargi do sądu. Zaskoczyła mnie szybkość odpowiedzi wynosiła 4 min. Oto co odpowiedzieli :
"Witam
W kazdej chwili mozecie Panstwo anulowac swoje zamowienia,przypominam ze sklep ma okreslony termin na dostawe.Sklep jest forma on line i zapewniam ze miesci sie w Kraju tylko serwery mamy w kraju,podobnie zreszta jak allegro.prosze sie zastanowic co Pani wypisuje i darowac sobie te straszenie.Towar jest dostarczany na biezaco.
pozdrawiam"
Zapytałam w takim razie na jakim etapie jest moje zamłówienie i kiedy je otrzymam i niestety już nie otrzymałam odpowiedzi.