Po zmianie ustawień pojawia się atmos
W Xbox x jest tylko jeden port HDMI, więc to nie przejdzie bo nie podłączę wtedy TV.
A po co ci dwa ? Xboxa series X podłączasz do wejścia hdmi in w soudbarze , następnie za pomocą drugiego kabla hdmi podłączasz Soudbar ( wyjście hdmi out ) do Tv. Wtedy można włączyć dolby atmos w xboxie.
BAR 9.1 to dobry sprzęt, taka prawda.
W BAR 9,1 tylne można zasilać z ładowarek np od smartfonów.Sony niestety nie przypadł mi do gustu .
Jedyne soundbary jakie to zrobili to JBL 9.1 jak i Bose 700
Mam sonego HT-RT5 , który leży na ziemi , wiec chyba go sprzedam .
Cześć,
posiadam tego soundbara, ogólnie wrażenia bardzo pozytywne.
Niestety mam z nim kilka problemów. Zestaw podłączony kablem hdmi 2.1 do LG c9. Standardowo jak u większości osób "pierdzi" przy przełączani kanałów jeśli któryś kanał miał dolby i zmiana na pcm. Dodatkowo jak przez dłuższy czas oglądam netflixa i jest dźwięk dolby 5.1 to po jakimś czasie nagle psuje się dźwięk. Charczy, nie słychać wszystkich kanałów itp, trzeba wyłączyć i włączyć zestaw i jest ok. Czasem się zdarza, że jak włączam TV to go nie wykrywa, nawet jak ręcznie zmienię na żródło arc i włączę soundbara z pilota to i tak nie słychać, wyłączanie tv też nie wiele daje. Trzeba wyłączyć zestaw z prądu i chwile odczekać. No i w bocznych satelitkach słychać cały czas taki szum.
Kupiłem go w ME i teraz kwestia, gdzie go lepiej reklamować, w sklepie czy bezpośrednio w JBL? Mają jakąś naprawę u klienta czy coś?
Uznali reklamację, wysyłaj dalej.Jakby kogoś interesowały dalsze losy tej historii to zgłosiłem sprzęt w ramach rękojmi do sklepu. Przysłali kuriera i zabrali. A sami wysłali do serwisu JBL. Po równo miesiącu czasu odesłali mi je z powrotem. Była dołączona kartka z serwisu, że... nie wykryli opisywanych wad, ale prewencyjnie wymienili płytę główną. Głośniki dalej strzelają (pierdzą) przy zmianie dźwięku stereo -> dd, dalej odłączane głośniki szumią, póki co nie stwierdziłem jeszcze zanikającego dźwięku. Także wesoło
Jakby kogoś interesowały dalsze losy tej historii to zgłosiłem sprzęt w ramach rękojmi do sklepu. Przysłali kuriera i zabrali. A sami wysłali do serwisu JBL. Po równo miesiącu czasu odesłali mi je z powrotem. Była dołączona kartka z serwisu, że... nie wykryli opisywanych wad, ale prewencyjnie wymienili płytę główną. Głośniki dalej strzelają (pierdzą) przy zmianie dźwięku stereo -> dd, dalej odłączane głośniki szumią, póki co nie stwierdziłem jeszcze zanikającego dźwięku. Także wesoło