Witam,
Chciałem się podzielić z Wami moimi doświadczeniami.
Od wielu lat jestem klientem UPC, miałem z nimi wiele przejść i problemów, głównie chodziło o pływający poziom i jakość sygnału, ale udało im się w końcu opanować technologię cyfrową i od jakiegoś czasu mam spokój

Mam "stary" pakiet MAX HD z nagrywarką (w tym ok 7 prg HD) i Internet 30 MB/s. W grudniu kończy mi się umowa, więc zadzwoniłem do BOK z nadzieją, że uda mi się przedłużyć istniejąca umowę na podobnych warunkach, a tu zonk - dowiedziałem się, że w pakiecie MAX HD są już tylko 4 prg HD, a za pozostałe muszę dodatkowo zapłacić 25 zł. Po podliczeniu wyszło na to, że musiałbym płacić ok 174 zł (dotychczas 156 zł) za dokładnie to samo co mam w tej chwili.
Wysłałem więc wypowiedzenie umowy, a po jakimś czasie odbyłem rozmowę z działem utrzymania klienta, który zaproponował mi warunki nieco gorsze niż te w oficjalnym cenniku UPC i to UWAGA ze zobowiązaniem 24 miesięcznym!!! Udowodniłem więc konsultantce, że korzystając z pozycji oficjalnego cennika mogę zbudować sobie pakiet o kilka-kilkanaście zł tańszy i to z lojalką 12 miesięczną. Pani przyznała mi rację i z rozbrajającą szczerością stwierdziła, że pozyskiwanie nowych klientów jest dla UPC jak każdej firmy sprawą priorytetową, dlatego też otrzymują oni lepsze warunki niż stali klienci, więc ja przyznałem, że to są jakieś jaja...
Gdyby UPC było gotowe za cenę ok 140-150 zł dać mi to co mam w chwili obecnej pozostałbym przy nich, a tak z końcem grudnia zmuszony jestem przejść do Aster lub skorzystać z jednej z platform SAT.
Kolejny dowód na to, że UPC ma swoich stałych klientów głęboko w ... dokładnie tam

To przykre, ale niestety prawdziwe :fool: