HD w UPC

jacecek

New member
Wczoraj, jeszcze przed północą wykonałem króciutki test. O godz. 23:37 nastawiłem w przewodniku nagranie programu, który miał się rozpocząć o 23:55. Następnie wszedłem w menu nagrywarki i dałem rozpoczęcie na 5 min "przed". Włączyłem kanał z którego miało się nagrywać i obserwowałem. Minęła godz. 23:50 - i nic, minęła 23:55 - i dalej nic. o godz. 23:58 na mediaboxie wskoczył tytuł programu - sygnał z EPG - i nagrywarka ruszyła.
Nie chce tu nic wnioskować - może to przypadek, ale proponuję żeby ktoś to sprawdził i potwierdził lub zaprzeczył i opisał swoje spostrzeżenia. Ale wg mnie to EPG to jest kicha.

Nagrywarka chyba (na podstawie danych EPG) startuje w chwili impulsu i rezerwuje czas trwania - również wg danych EPG, a jesli kolejna pozycja "właduje" się wczesniej - to nagrywanie się przerywa i pojawia się wykrzyknik
 
Ostatnia edycja:

achytysz

New member
A ja zauważyłem coś ciekawego. Pewnego razu ustawiłem nagrywanie jakiegoś maga hita na polsacie. Jakież było moje zdziwienie że filmu nagrała się tylko godzina ponieważ w EPG wywaliło info o losowaniu totolotka. iIestety nie zmienia się to już do zakończenia filmu.
Dodatkowy minus nagrywarki. oglądając flm na żywo ale co trochę go pauzując jest pewnien problem z nagraniem filmu. Jak wiadomo po kilku pauzach jesteśmy z filmem spóźnieni. Jeżeli w takiech chwili przyjdzie nam do głowy nagrać resztę filmu to niestety nagrywanie nie rozpocznie się w chwili gdy zakończyliśmy oglądanie filmu ale w czasie rzeczywistym - tak jak film jest aktualnie nadawany. Moim zdaniem bez sensu.
 

poczekaj

New member
Tak, czyli problem jest uciążliwy. Jedyne pocieszenie jest takie, że jest nas więcej.
A co do wspomnianej przeze mnie telegazety (uruchamianej przyciskiem "txt" na pilocie dekodera), to pewnie jest podobnie. Wciąż nie da się np. sprawdzić jakie to transmisje sportowe na weekend planuje Canal+.
 

hugo9252

Member
napisy w C+

Odpowiedz z UPC na reklamację (brak Napisów w C+ i C+film):

"Szanowny Panie,
Aktualnie nadawca nie dostarcza do naszej sieci, wraz z sygnałem swojego programu, informacji umożliwiających prezentację napisów. Skutkuje to brakiem możliwości ich prezentacji na ekranie Pańskiego odbiornika telewizyjnego.

W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt telefoniczny z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta (0801-94 94 80) lub mailowy.

Z poważaniem
Dominik Fyda
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska"

Tylko dlaczego Mediabox wykazuje że są? :confused::confused::twisted:
 

lepp

New member
Bez reklam
A ja dostałem coś takiego w tej samej sprawie:

Szanowny Panie,

Faktycznie informacja przekazywana przez znaczek w mini przewodniku nie jest zawsze adekwatna do sytuacji. Sygnał od nadawcy jest przez nas jedynie transmitowany i niestety nie mamy wpływu na to czy mimo informacji o napisach faktycznie nadawca je nam przekazuje czy też nie. Kwestia została przekazana do osób w naszej centrali zajmujących się usługą telewizji cyfrowej . Mam nadzieję, iż po skontaktowaniu się z nadawcami sytuacja ulegnie zmianie.

z poważaniem,
----------------------------------------
Maciej Błoński
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska Sp. z o. o.



A wcześniej Pan Fryda poinstruował mnie trochę ianczej. chya w życiu Mediaboxa nie obsługiwał

Szanowny Panie,
Informuję, iż napisy nie są dostępne do wszystkich filmów/audycji. Najczęściej napisy są dostępne na kanałach z pakietu HBO/Canal+, w przypadku innych kanałów napisy są naprawdę bardzo sporadycznie (co więcej w wielu przypadkach pomimo informacji iż takie napisy powinny być, jednak ich nie ma). Sytuacja ta jest zależna od nadawcy danego kanału.
Dodatkowo weryfikacji dostępności napisów w języku polskim na wybranym programie z pakietu Canal+, znajdzie Pan pod adresem: http://www.canalplus.pl/program.

W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt telefoniczny z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta (0801-94 94 80) lub mailowy.

Z poważaniem
Dominik Fyda
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
UPC Polska


Proponuję, zaby wszyscy użytkownicy poskarzyli się na brak napisów to może się za to w końcu zabiorą.
 

AnTurek

New member
ROMI64 napisał:
To dlaczego jest znaczek HD???:roll:

Ponieważ jest to de facto inny program, kierujący się swoimi innymi prawami, posiada inny sprzęt oraz charaktewryzuje się niezależną emisją od analogicznego SD.

Ramówka tego kanału nie musi się pokrywać z odpowiednikiem kanału w SD.
 

misiaczekmarek

Member
Bez reklam
potwierdzam, że nagrywarka działa żle w oparciu o epg,. albo zaczyna za późno albo kończy za wcześnie pomimo ustawinia marginesów. częściej wcześniej kończy. ręce opadają.

jeśli chodzi o napisy na c+ to powiem jedno: na c+ z satelity są i można wybierać a równocześnie w upc nie można. niech k...a nie p...... głupot. zaraz zrobię im awanturę.

po ostatniej awanturze przysłali mi kalendarz i list z przeprosinami (we wrześniu). po co mi kalendarz na 2008 we wrześniu, nawet do d... się nie nadaje bo jest za twardy a list i owszem miły ale co z tego.

@zorkadar - masz rację tam jest miejsce tych kanałów.

CHCEMY kanałów HD a nie kolejnego badziewia w sd !!!!
 

poczekaj

New member
misiaczekmarek napisał:
po ostatniej awanturze przysłali mi kalendarz i list z przeprosinami (we wrześniu). po co mi kalendarz na 2008 we wrześniu, nawet do d... się nie nadaje bo jest za twardy a list i owszem miły ale co z tego.

:D
sam bałbym się tak napisać
 

pawel-krk

New member
Ciekawa sprawa...
Zadzwoniłem do BOK-u i poprosiłem o zmiane pakietu telewizji cyfrowej z aktualnie posiadanego Selecta na Max (co prawda mam kanaly maxa ale w promocji za friko do konca pazdziernika). Dobrze, ze tak jakoś z głupa zadałem dość "niby" oczywiste pytanie: "Oczywiscie ta zmiana nie ma wplywu na okres obowiazywania umowy?"... I az nie mogłem uwierzyc, ale MA!! Okazuje sie, że jakakolwiek zmiana pakietu, obojetne czy z "bez hd" na "z hd", bez nagrywarki na z nagrywarka - krotko mowiac kazda, skutkuje przedłuzeniem umowy do 12 miesiecy od dnia zmiany pakietu!!! Czyli nie wazne, ze obowiazuje mnie umowa do 07.2009 - jesli chce placic UPC wiecej to musze przedluzyc umowe do 10.2009. Paranoja. Ciekawe, co by było gdyby Era lub Orange wprowadzilo coś takiego u siebie... Hmmm...
 

NiEb0

New member
@pawel-krk: Ale każdy kij ma dwa końce. Ja mam promocje którą na tle obecnych uważam za kożystną - za pakiet MAX + net 10mb/s płacę 126,50 (50% zniżki na cały okres trwania umowy). Jeśli w okresie w którym umowa będzie się kończyła nie poprawią promocji pomyślę nad takim sposobem przedłużenia obecnej umowy...

PS. Na kanale 363 pojawiła się nowy kanał - Religia TV
 

zsoi3

New member
Bez reklam
zorkadar napisał:
No coraz lepsze kanały wporawdzajaą nic tylko sie cieszyć,rece opadają........niech sie jak najszybciej kończy mi uwowa i powiem pa pa .

masz racje - zrezygnuj.

natomiast ja osobiscie ciesze sie z wprowadzeniem tego kanalu do UPC
 

NiEb0

New member
pawel-krk napisał:
A można wiedzieć, jak Ci sie udało wywalczyć taka promocje?
Może źle się wyraziłem. 50% zniżki mam na tańszą z usług czyli za TV cyfrowe MAX płacę 37,50 PLN + 89PLN za net, czyli 126,50 przez cały okres trwania umowy. Cyfrę zamówiłem zaraz po starcie tej usługi kiedy to ta promocja obowiązywała wszystkich a nie tylko nowych klientów. Zaowocowało to zerwaniem wcześniejszej umowy którą posiadałem (analog+net 4mb/s) za którą nota bene płaciłem więcej niż obecnie. Później UPC obniżyło okres na który obowiązuje zniżka do 6 miesięcy, a obecnie jest tylko zniżka 10% na wszystkie usługi. Dlatego uważam, że promocje UPC są coraz mniej opłacalne i w chwili obecnej chyba bardziej opłaca się nie korzystanie z nich...
 
Do góry