Pod koniec lutego kończy mi się umowa z UPC.
Obecnie mam "Pakiet Horizon Max" do 170 kanałów TV, w tym do 133 w jakości HD oraz Internet do 300 Mb/s oraz Multiroom na karce Ci+.
To wszystko na HORIZON DMC7002KLG2 za 110 zł/m-c.
Z Horizonem mam małe problemy. Jak włączę TV i Horizon to często mam zniekształcony dźwięk. Musze dekoder wyłączyć i ponownie włączyć i wtedy dźwięk już jest OK. Często Horizon zaczyna mi też bardzo głośno pracować - wentylator? Czasami nawet przebudzę się w nocy i muszę go wyłączyć przyciskiem. Wyłączenie fizyczne przyciskiem i ponowne włączenie, pomaga na jakiś czas.
Dodatkowo dziwnym trafem od tygodnia mam ciągłe zwiechy netu i zamiast 300 Mb/s ledwo dyszy. Mam przerwy i spadki transfery na laptopie, telefonie i TV, co wcześniej się prawie nie zdarzało. Wszystkie urządzenia są obok Horizon.
Do brzegu.
Dziś zadzwonili do mnie z UPC i zaproponowali nowy dekoder 4K, zwiększenie netu do 500 Mb/s czyli już z osobnym modemem, TV + karta Ci+ bez zmian i to wszystko za 130 zł/m-c.
Na stronie UPC widzę taką ofertę:
https:// i m g ur.com/UBMQu06.jpg - usunąć spacje
Jest zdecydowanie bardziej korzystna. Net do 750 Mb/s i zniżka przez pierwsze 5 m-cy.
Czy jedynym wyjściem jest złożenie rezygnacji z usług UPC?
Dziwi mnie ciągłe traktowanie stałego klienta jako "gorszy sort"
Edit:
Widzę, że img nie mogę wstawić. Oferta na UPC wygląda tak:
"176 kanałów; 750 Mb/s za 49,99 zł/mies. przez 5 mies. potem 99,99 zł/mies.; Dekoder UPC TV 4K BOX, Pakiet HBO - 0zł przez 24 mies."
Obecnie mam "Pakiet Horizon Max" do 170 kanałów TV, w tym do 133 w jakości HD oraz Internet do 300 Mb/s oraz Multiroom na karce Ci+.
To wszystko na HORIZON DMC7002KLG2 za 110 zł/m-c.
Z Horizonem mam małe problemy. Jak włączę TV i Horizon to często mam zniekształcony dźwięk. Musze dekoder wyłączyć i ponownie włączyć i wtedy dźwięk już jest OK. Często Horizon zaczyna mi też bardzo głośno pracować - wentylator? Czasami nawet przebudzę się w nocy i muszę go wyłączyć przyciskiem. Wyłączenie fizyczne przyciskiem i ponowne włączenie, pomaga na jakiś czas.
Dodatkowo dziwnym trafem od tygodnia mam ciągłe zwiechy netu i zamiast 300 Mb/s ledwo dyszy. Mam przerwy i spadki transfery na laptopie, telefonie i TV, co wcześniej się prawie nie zdarzało. Wszystkie urządzenia są obok Horizon.
Do brzegu.
Dziś zadzwonili do mnie z UPC i zaproponowali nowy dekoder 4K, zwiększenie netu do 500 Mb/s czyli już z osobnym modemem, TV + karta Ci+ bez zmian i to wszystko za 130 zł/m-c.
Na stronie UPC widzę taką ofertę:
https:// i m g ur.com/UBMQu06.jpg - usunąć spacje
Jest zdecydowanie bardziej korzystna. Net do 750 Mb/s i zniżka przez pierwsze 5 m-cy.
Czy jedynym wyjściem jest złożenie rezygnacji z usług UPC?
Dziwi mnie ciągłe traktowanie stałego klienta jako "gorszy sort"

Edit:
Widzę, że img nie mogę wstawić. Oferta na UPC wygląda tak:
"176 kanałów; 750 Mb/s za 49,99 zł/mies. przez 5 mies. potem 99,99 zł/mies.; Dekoder UPC TV 4K BOX, Pakiet HBO - 0zł przez 24 mies."
Ostatnia edycja: