Dobrze wiecie o co chodzi w tym biznesie.
Spółka NC+ (platforma cyfrowa) składa się z (w kolejności udziałów) :
Canal+ : 51 %
TVN : 32 %
UPC : 17 %
------------------
UPC (mimo, że jest udziałowcem NC+) na razie nie dodaje kanału nSport do swej oferty, bo spółka NC+ chce w jak największym stopniu podbić sprzedaż swej platformy.
Czyli wycisnąć ile się da z tego interesu.
Chodzi o słupki sprzedaży i o wizerunek.
Nawet dziecko wie, że spółka NC+ traci codziennie masę klientów.
Spółka NC+ (platforma cyfrowa) składa się z (w kolejności udziałów) :
Canal+ : 51 %
TVN : 32 %
UPC : 17 %
------------------
UPC (mimo, że jest udziałowcem NC+) na razie nie dodaje kanału nSport do swej oferty, bo spółka NC+ chce w jak największym stopniu podbić sprzedaż swej platformy.
Czyli wycisnąć ile się da z tego interesu.
Chodzi o słupki sprzedaży i o wizerunek.
Nawet dziecko wie, że spółka NC+ traci codziennie masę klientów.