g.biel
Złóż bezpośrednio w serwisie Samsunga, będzie o tydzień szybciej![]()
fakt lepiej od razu dzwonic do samsunga ja zglosilem do samsunga i do sklepu e tym samym dniu.serwisant sasmunga był na drugi dzeń a ze sklepu sms po tyg ze bedzie serwisant
g.biel
Złóż bezpośrednio w serwisie Samsunga, będzie o tydzień szybciej![]()
Reklamowałeś jako naprawę gwarancyjną?Witam
U mnie po prawie 14 miesiącach używania TV 3D UE50H6400 pojawiło się (a w zasadzie jest już parę miesięcy) to co na zdjęciu. Dodatkowo pod przezroczystą ramką także mam kurz czy inne paskudztwo - to też usuwają przy wymianie matrycy? Zostałem zakwalifikowany do wymiany matrycy i jutro mają przyjechać to zrobić. Jutro mogę napisać o efektach, ale wcześniej chciałbym spytać czy ktoś z Was miał również dość dużo ilość kurzu pod boczną ramką? Pytam w razie jakby serwis miał nie przyjąć naprawy na gwarancję ze względu na to.
A na forum hdtv konkurencyjnym w dalszym ciągu piszą, że problemu kurzu w Samsungach nie ma, że to jakiś fejk![]()
Reklamowałeś jako naprawę gwarancyjną?
Dlaczego?
Wystarczyło przeczytać ten temat, wiedziałbyś że to takie sobie rozwiązanie.A jak miałem reklamować? Serwisant przyjechał, wymienił panel na nowy i jest ok. Dobrze trafiłem bo muszę przyznać, że jakiś czas temu miałem remont w domu i mimo iż tv stał w innym pokoju to dość dużo pyłu z gładzi znalazło się w środku. Serwisant od razu poznał, że był remont. Najpierw wyczyściliśmy środek a dopiero potem robił zdjęcia. Jestem bardzo zadowolony z tej usługi.
Wielkością jakby piksele, ale po masowaniu ściereczką wydaje mi się że kształty są jakby takie dziwne. Może robale jakieś wlazły i zostały. Wieczorem jak wróci mój nikon z trasy to zrobię fotki może będzie coś lepiej będzie widać. Jeżeli by się okazały robale to co reklamować w serwisie czy w sklepie agd rtv?Pixele czy subpixele? 2 to mało na gwarancje. Sprobuj rozmasować