Naprawdę nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie?!
Pytałem Cię o INSTRUKCJĘ OBSŁUGI!!!
Nie rozróżniasz gwarancji i instrukcji obsługi?
W poprzednim poście pisałeś o instrukcji obsługi czekam więc na cytaty z niej właśnie.
Nie z biblii, nie z poczytaj mi mamo, nie z gwarancji tylko z INSTRUKCJI.
I nie masz po raz kolejny racji o tej pękniętej matrycy.
W Ustawie jest wyraźnie zaznaczone, że uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez klienta nie będą usuwane na zasadach niezgodności towaru z umową.
W instrukcji też sa paragrafy traktujące o tym jak należy się obchodzić z TV,żeby do uszkodzenia matrycy nie doszło.
Niby taki oczytany, instrukcja i ustawa przeczytane od deski do deski a masz problem ze zrozumieniem krótkiej wiadomości na forum.
"Gdybyś przeczytał kartę gwarancyjną przed zakupem razem z instrukcją to wiedziałbyś jakie uszkodzenia nie podlegają naprawie nieodpłatnej."
Miałem na myśli gwarancję a nie instrukcję obsługi tak trudno zrozumieć to zdanie. Wszyscy wiedzą, że instrukcje czytasz przed zakupem pytanie dotyczyło tego, czy zapoznałeś się przed zakupem także z warunkami gwarancji, jak widać nie.
Teraz zacytuj mi z ustawy fragment o tym, że pęknięta matryca to uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy klienta. Nic takiego tam nie znajdziesz.
Tak samo w karcie gwarancyjnej nie ma nic o plamach a jest o zabrudzeniach wewnętrznych trudnych do usunięcia. Nie masz problemu z tym aby przyznać, że pęknięta matryca to uszkodzenie mechaniczne ale masz problem żeby przyznać, że plamy z kurzu na matrycy to zabrudzenie wewnętrzne trudne do usunięcia.
@lolek126
Co do reklamowania tego jako nieszczelną obudowę trzeba by sprawdzić czy w instrukcji jest podana klasa szczelności obudowy, mogli się zabezpieczyć też w ten sposób i podać taką klasę szczelności, która nie gwarantuje ochrony przed kurzem.
Ostatnia edycja: