Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie przypominam sobie, że w piśmie serwisu Samsunga było coś o nieprawidłowym użytkowaniu TV.
Możesz coś takiego zacytować?

Postaraj się raz jeszcze przeczytać post 287 i to co w nim napisałem tylko tym razem ze zrozumieniem bo tam nie jest napisane, ze ja mam na myśli Samsunga tylko sklep który napisał o użytkowaniu tv ... bo cały post kierowany jest do postu 286 i tego żeby sklep wytłumaczył, a nie Samsung.. Nie ma nic że to Samsung ma tłumaczyć, a sklep ma się wytłumaczyć... gdyż Kolega pisał w tym poście o sklepie a nie o Samsungu - prościej nie da się wytłumaczyć.
Wolniej i dokładniej czytaj... a tym bardziej że już pisałem o tym również we wcześniejszym poście 276 jaki to sklep ma sposób na to żeby był tv prawidłowo użytkowany, bo o takowym użytkowaniu napisał... Więc nikogo nie wprowadzam w błąd tylko trzeba czytać ze zrozumieniem..
 
Ostatnia edycja:

dj.doc

New member
Witam jak dobrze to rozumiem ta weryfikacja techniczna, to była nie przez serwis Samsunga tylko prywatna opinia kogoś z OleOle ?

Nie było nikogo a OleOle tylko chyba powołali się na serwis, który był u mnie jeszcze przed zgłoszeniem towaru jako niezgodnego z umową - kolejna masakra. Po wysłaniu pisma nie ubyło u mnie nikogo!
O tym tez napisałem w odpowiedzi, ale tak naprawdę czekam na odpowiedź pisemną, bo chcę im tez odpowiedzieć droga pisemną, by był tego twardy dowód.
Witam.
Dlatego wcześniej zasugerowałem kol. okocz , aby zażądał kopi tej weryfikacji na którą powołuje się sklep (najlepiej z potwierdzeniem zgodności z oryginalem).
Ja miałem przeprawę reklamacyjną z polskim importerem tabletów. Kupiłem go w firmie matce sklepu Ole Ole. Składałem reklamację z tytułu Niezgodności. Dostałem od nich pismo, o powołaniu się na weryfikację i odrzuceniu reklamacji. Zażądałem pisemnego przedstawienia tej weryfikacji, i wtedy nagle zmienili zdanie i uznali moją reklamację. W piśmie, które otrzymałem potem od nich okazało się, że weryfikacja opierała się na rozmowie telefonicznej z serwisem.:shock:
Pozdrawiam
 

bestman101

New member
Oby pracownik nie został zwolniony :) Życzę pociechy z tv :) KOlego takie powiedzenie pracownika nic nie daje jeśli później on się wycofa z tego. Jak nie masz na piśmie to nie masz nic...ale może będzie wszystko ok...


Jutro robię zwrot 55HU6900 w ustawowym terminie nie przypasowała mi jednak ta budżetowa wersja 4k więc kurzy tym razem nie przetestuję.
 
D

Deleted member 121090

Guest
lolek126 bzdury dalej wypisujesz.
OleOle napisało do kolegi okocz, że odrzucają jego żądanie, bo użytkował TV nieprawidłowo.
Ty piszesz, że swoje stanowisko oparli na tym co stwierdził Samsung u niego.
No to po raz kolejny pytam, gdzie serwis Samsunga w swoim pisemku napisał mu coś o nieprawidłowym użytkowaniu?
Zacytuj proszę.
Podpowiem Ci. Nigdzie nic takiego nie znajdziesz.
 

rafaa

New member
Do mnie wlasnie jedzie technik :) swoją drogą. Może tak zaspamujemy fanpage samsunga naszymi kwiatkami pod jego wpisami?:) tak lubią chwalić się tymi suhd. Jak ludzie zobaczą zdjęcia w komentarzach to może coś do nich dotrze :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 
D

Deleted member 121090

Guest
Z serwisu do Ciebie jedzie?
Zgłaszałeś usterkę gwarancyjną?
Z tym fanpagem dobry pomysł, ale tam nikt nie czyści wpisów?
 

rafaa

New member
Tak z serwisu. Zgłaszałem sprawę prZed świętami. Kiedyś pod jakimś wpisem strzeliłem im fotkę jak pare postów wyżej. Komentarza nie usunęli tylko jakiś fanboy mi napisał, że mogłem nie lać wodą po tv :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

rafaa

New member
Krótka piłka. Gotowe pisemko o kurzu i hostka nie na. Czytają za to ten wątek :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
55a00e7e78c21c58b7609c3813d884c6.jpg
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
A jak z serwisu to chyba jesteś już przygotowany na wiadomą regułkę.
.........
Widzę, że pisaliśmy w tym samym momencie:)
No to teraz pismo do sprzedawcy o niezgodności towaru z umową.
W jakim sklepie kupowałeś?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
lolek126 bzdury dalej wypisujesz.
OleOle napisało do kolegi okocz, że odrzucają jego żądanie, bo użytkował TV nieprawidłowo.
Ty piszesz, że swoje stanowisko oparli na tym co stwierdził Samsung u niego.
No to po raz kolejny pytam, gdzie serwis Samsunga w swoim pisemku napisał mu coś o nieprawidłowym użytkowaniu?
Zacytuj proszę.
Podpowiem Ci. Nigdzie nic takiego nie znajdziesz.


Nigdzie nie znajdę bo ja tak nie twierdzę oprócz Ciebie bo nie potrafisz przeczytać ze ZROZUMIENIEM TEGO CO NAPISAŁEM.... poraz kolejny piszę Ci że ja nigdzie nie napisałem, że Samsung napisał o złym użytkowaniu, tylko to sklep napisał i w tym kontekście napisałem tylko trzeba umieć zrozumieć to co napisałem i zrozumieć to co było pisane w moim i i poście pisanym tuz przed moim bo to było pisane w kontekście do tego postu. Skoro nie potrafisz zrozumieć i dalej wmawiasz sobie że napisałem że to Samsung napisał to życzę powodzenia w wyjaśnianiu tej kwestii, gdyż ja tego nie napisałem...

Kolega Okocz napisał :
Niestety tak. Dlatego wspominam jeszcze o sadzie rejonowym. Do przedawniania czasu jeszcze sporo. Co prawda mam już na oku inny telewizor, ale będę cierpliwy.
Mimo wszystko może taki pozew da już Ole!Ole! do myślenia. "

Gdzie jest mowa w tym co napisał o Samsungu?????????????????? Mowa jest wyłącznie o sklepie

Ja odpowiedziałem:

" Miejmy nadzieję że się przestraszą tym bardziej że nikogo nie było od nich u Ciebie i praktycznie to co stwierdzili to na podstawie tego co Samsung Stwierdził Tobie, wiec oni tak naprawdę nie zrobili nic w tej sprawie.. do tego dochodzi sposób użytkowania tv - to jest bardzo ciekawe..:smile: niech wytłumaczą jak to trzeba użytkować ten model" ----gdzie tu jest napisane że to Samsung stwierdził - to jest nowe zdanie.... i jest w kontekście do sklepu bo Kolega pisał o sklepie... ale może dla Ciebie trzeba specjalnie pisać tak żebyś nie musiał myśleć podczas czytania...

Wyraźnie jest napisane do kogo co jest kierowane - tym bardziej że całość dotyczy tego co Kolega dostał od sklepu w którym kupił tv i co zacytował kilka stron wcześniej. Więc dla kogoś kto czyta ze zrozumieniem cały wątek wszystko jest jasne .... nie wspominając że we wcześniejszym poście 276 pisałem o tym już jako ciekawostkę żeby sklep to raczył wytłumaczyć .. ale trzeba wszystko czytać i co ważne ze zrozumieniem... a nie być złośliwym i szukać zaczepki - może Ciebie to kręci jeśli tak to napisz to postaram Ci się pomóc w tej kwestii, bo jak zauważyłeś tylko z Tobą ludzie non stop się kłócą.. Tylko nas to nie kręci..
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Czytają za to ten wątek :)
Już kilka stron temu pisałem, że na 100% bacznie śledzą ten temat.
Jak pisałem o złamaniu gwarancji przez Sony, to słyszałem że mój przypadek jest słynny na całą Polskę. A jeden z kolegów z tego forum( który za wszelką cenę starał się bronić Sony) mi pisał, że u niego w pracy wszyscy się dziwią, że mi się jeszcze chce o tym pisać:)
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nie, to nie odbiega od sedna tematu.
To że Samsung śledzi tutejsze wpisy, jest bardzo istotne. Nasza pisanina i to, że już prawie 20 tyś razy ktoś przeczytał o ich nieuczciwych względem nas klientów praktykach, jest bardzo ważne.
To co tutaj piszemy nie jest nadaremne. Trzeba o tym pisać. To nasz oręż w walce z nieuczciwymi sprzedawcami i koncernami.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Rafa zapewne czytają bo ja w jednym ze sklepów sprzedawcy od Samsunga powiedziałem o tej sprawie i zresztą napisałem o tym tutaj. Pan znał stronę i powiedział że przeczyta i zapewne poszło dalej do kierownika i być może do centrali - kto wie... Bo ja zadałem mu inne pytanie czy wszystkie gwarancje na tv Samsunga maja taki sam zapis jak w przypadku modeli o których tutaj mowa- Pan nie wiedział tego albo nie chciał wiedzieć po tym jak mu przedstawiłem sprawę... ale jak znajdę chwilę to zadzwonię na infolinię do Samsunga i zobaczę co oni wiedzą na temat tego kurzu i jak są napisane gwarancje na poszczególne modele? Czy wszystko jest to samo czy każda seria inaczej - co raczej nie jest możliwe... na razie to tylko albo aż jest w serii 6 zobaczymy jak w tym roku będzie z serią 6 czy tez będą takie same problemy... czas pokaże już są zapowiedzi wszystkich serii od Samsunga..
 
Ostatnia edycja:

okocz

New member
Z takich ciekawych tematów to gwarancja jest wielojęzyczna i w większości języków ma 8 punktów. W polskiej ma 14.

Niestety zgodzę się, że dużo postów odbiega od tematu i wiele osób przerazi się wizją czytania 300+ postów.
 
Ostatnia edycja:

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
Z takich ciekawych tematów to gwarancja jest wielojęzyczna i w większości języków ma 8 punktów. W polskiej ma 14.

Niestety zgodzę się, że dużo postów odbiega od tematu i wiele osób przerazi się wizją czytania 300+ postów.

Właśnie masz 100% racji że wycieczki osobiste zaczynają zamazywać sedno sprawy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To też jest ciekawe.. :) ale najbardziej denerwuje to że z człowieka robią głupca... i wmawiają coś co jest absurdalne... dla nich największa kara to byłoby jakby np. UWAGA się taką sprawą zajęła... oj szybko by podwinęli skrzydełka.. bo to ewidentnie jest skopany model ich produktu... tylko sprzedali tego dużo i teraz by trzeba było ludziom wymienić na inne egz.
 

nemko

New member
To też jest ciekawe.. :) ale najbardziej denerwuje to że z człowieka robią głupca... i wmawiają coś co jest absurdalne... dla nich największa kara to byłoby jakby np. UWAGA się taką sprawą zajęła... oj szybko by podwinęli skrzydełka.. bo to ewidentnie jest skopany model ich produktu... tylko sprzedali tego dużo i teraz by trzeba było ludziom wymienić na inne egz.
Kolego, "UWAŻAJ" co piszesz :) Na Samsunga nie mam mocnych, mają w kieszeni wszystkie media (coś na ten temat wiem), no może poza telewizją "tatusia". A to że robią z ludzi głupców, też jest mi znane.
 
Ostatnia edycja:

dj.doc

New member
Krótka piłka. Gotowe pisemko o kurzu i hostka nie na.
Szkoda, że nie odwołałeś tego zgłoszenia.
Zgłaszanie tego z tytułu gwarancji do serwisu nie ma sensu i jest to według mnie błąd.
Należy od razu zgłosić to w sklepie z tytułu Niezgodności. Na dodatek nie podawać jako usterkę : zabrudzona matryca - bo na to mają zapis w gwarancji. Ja bym jako wadę podał "nieszczelności obudowy" (czy coś w tym rodzaju) i niech pod tym kątem rozpatrują reklamację. Ciekawe co wtedy wymyślą.
Pozdrawiam forumowiczów .....
i czytających też. :D
 
Do góry