lolek126 bzdury dalej wypisujesz.
OleOle napisało do kolegi okocz, że odrzucają jego żądanie, bo użytkował TV nieprawidłowo.
Ty piszesz, że swoje stanowisko oparli na tym co stwierdził Samsung u niego.
No to po raz kolejny pytam, gdzie serwis Samsunga w swoim pisemku napisał mu coś o nieprawidłowym użytkowaniu?
Zacytuj proszę.
Podpowiem Ci. Nigdzie nic takiego nie znajdziesz.
Nigdzie nie znajdę bo ja tak nie twierdzę oprócz Ciebie bo nie potrafisz przeczytać ze ZROZUMIENIEM TEGO CO NAPISAŁEM.... poraz kolejny piszę Ci że ja nigdzie nie napisałem, że Samsung napisał o złym użytkowaniu, tylko to sklep napisał i w tym kontekście napisałem tylko trzeba umieć zrozumieć to co napisałem i zrozumieć to co było pisane w moim i i poście pisanym tuz przed moim bo to było pisane w kontekście do tego postu. Skoro nie potrafisz zrozumieć i dalej wmawiasz sobie że napisałem że to Samsung napisał to życzę powodzenia w wyjaśnianiu tej kwestii, gdyż ja tego nie napisałem...
Kolega Okocz napisał :
Niestety tak. Dlatego wspominam jeszcze o sadzie rejonowym. Do przedawniania czasu jeszcze sporo. Co prawda mam już na oku inny telewizor, ale będę cierpliwy.
Mimo wszystko może taki pozew da już Ole!Ole! do myślenia. "
Gdzie jest mowa w tym co napisał o Samsungu?????????????????? Mowa jest wyłącznie o sklepie
Ja odpowiedziałem:
" Miejmy nadzieję że się przestraszą tym bardziej że nikogo nie było od nich u Ciebie i praktycznie to co stwierdzili to na podstawie tego co Samsung Stwierdził Tobie, wiec oni tak naprawdę nie zrobili nic w tej sprawie.. do tego dochodzi sposób użytkowania tv - to jest bardzo ciekawe..

niech wytłumaczą jak to trzeba użytkować ten model" ----gdzie tu jest napisane że to Samsung stwierdził - to jest nowe zdanie.... i jest w kontekście do sklepu bo Kolega pisał o sklepie... ale może dla Ciebie trzeba specjalnie pisać tak żebyś nie musiał myśleć podczas czytania...
Wyraźnie jest napisane do kogo co jest kierowane - tym bardziej że całość dotyczy tego co Kolega dostał od sklepu w którym kupił tv i co zacytował kilka stron wcześniej. Więc dla kogoś kto czyta ze zrozumieniem cały wątek wszystko jest jasne .... nie wspominając że we wcześniejszym poście 276 pisałem o tym już jako ciekawostkę żeby sklep to raczył wytłumaczyć .. ale trzeba wszystko czytać i co ważne ze zrozumieniem... a nie być złośliwym i szukać zaczepki - może Ciebie to kręci jeśli tak to napisz to postaram Ci się pomóc w tej kwestii, bo jak zauważyłeś tylko z Tobą ludzie non stop się kłócą.. Tylko nas to nie kręci..