azet napisał:inteligentna odpowiedź dużo wnosząca,dzięki,a może jeszcze ktoś coś doda ?( hmm młody to jest mój syn ,ale czy ja ? no czuję się młodo,więc może i młody jestem ...)
jakoś trudno mi uwierzyć że DB 9 da radę clio....
-AS- napisał:To o czym pisal Ps_User nazywa sie short shifting i jest rowniez wykozystywane przez kierowcow wyscigowych.
Pozdrawiam
pytałem się o 900 samochodów bo gdzieś wyczytałem , może nawet na tym forum że tyle ma być,a i owszem doczytałem się że rzeczywisty tuning będzie można przeprowadzić na mniejszej liczbie ,ale osobiście odnosiłem się do GT 5 P a co będzie w GT 5 to czas pokarze, ale jak będzie jak teraz, to słabo to widzę no i intersował mnie tuning DB 9 a nie mój wiek czy stan umysłu....Masta_J napisał:Daj syna do kompa, może on coś w końcu mądrego napisze bo na Ciebie w tej materii kompletnie nie ma co liczyć.
Jeśli tylko syn reprezentuje poziom wyższy od Twojego to na pewno się z nim dogadam.
Zadaj sobie albo google pytanie ile będzie rzeczywistych, unikalnych samochodów, nie kolejnych, tweakowanych rodzajów tego samego pojazdu.
Pozdrawiam,
Myślę że trochę jesteś, bo w wyścigach rajdowych raczej redukuje się bieg coby w zakręcie mieć maksimum mocy do dyspozycji. Co do F1, to myślę że, bolidy mają taki moment że te parę tysięcy obrotów nie robi im takiej różnicy, więc redukowanie biegu może nie mieć już takiego znaczenia, a bardziej umiejętności kontrolowania pedału gazu przez kierowcęSierzantHarris napisał:Mam znajomka który ściga się w picanto cup (wolne fury) ale wcześniej jezdził w rajdach (Piotrek Knaz) n-grupą i on tym bardziej jadąc autem 4wd nie stosuje takiej techniki. Wystarczy obejżeć sobie choć jeden wyścig f1 gdzie bolidy nie mają już kontroli trakcji a tam nikt czegoś takiego nie robi co widać podczas kiedy operator pokazuję kamerę z kokpitu. Ale być może jestem w błędzie.
Bambolo82 napisał:Widać m. in. Rzym i Madryt. Jest też jakiś nowy tor w Japonii. Widac też Indianapolis.
Zobaczyć można to tutaj: http://www.gtplanet.net/